6.

72 3 3
                                    

Endrével viszonyt kezdtünk. Nem volt nehéz, mivel hamarosan elkezdődött a nyári szünet, és így nem voltunk annyira szem előtt. A tanár úrnak volt egy élettársa, de idegenvezetőként dolgozott, és sokat tartózkodott külföldön, főként a nyári szezonban. Eleinte nem bántam, hogy velem csalja a barátnőjét, nem érdekelt. Ám, Endrével nem olyan volt a szex, mint az eddigi pasijaimmal. Endre férfi volt és pontosan tudta, mit kell csinálni, hogyan kell izgatnia és kielégítenie egy nőt. Az első orgazmust vele éltem át. Eddig azt gondoltam, velem van a baj, én vagyok képtelen orgazmust átélni. Örömmel tapasztaltam, hogy semmi bajom ezen a téren. A fiúkkal volt a baj. A tanár úrhoz képest sehol sem voltak; szinte vergődtem a gyönyörtől a kezei alatt. Mindig Endrénél találkoztunk, a kis negyedik emeleti panellakásában. Azonban minél sűrűben voltunk együtt, én annál jobban belezúgtam a töri tanáromba. Szerelmes lettem bele, és meg voltam győződve róla, hogy ő is ugyanígy viszont szeret, hiszen akkor nem bánna velem ilyen gyengéden, ilyen figyelmesen. Kezdtem féltékeny lenni a barátnőjére, akit Andinak hívtak. Amikor ő itthon volt, akkor nem találkoztunk, akkor Endre vele volt, én pedig otthon majdnem belehaltam a féltékenységbe, mert pontosan tudtam, mit csinálnak. 

Ha azt gondoltam, hogy teljesen titokban fogom tudni tartani édes kapcsolatomat, akkor tévednem kellett. Szilvi megszimatolta a dolgot, ugyanis alig-alig töltöttem vele időt a nyáron. Először azt hitte, valami sráccal jöttem össze, és faggatni kezdett.

- Ugyan már, Nóri, nem tudom, mit titkolod a pasidat! Eddig nem csináltál belőle titkot, hogy kivel jársz - durcáskodott egy délután, amikor felhívtam, hogy menjünk el fagyizni. Nem akartam otthon a szobámban ülni és epekedni Endre után, aki éppen Andival enyelgett. 

- Ez igaz, de ez most más - próbáltam magyarázkodni. - Egy idősebb pasival járok. 

Szilvi rám meresztette a szemeit, majd izgatottan kérdezte.

- Ne mondd! Kivel? Hány éves? Hol jöttél vele össze? És milyen vele?

Nem tudtam, mit válaszoljak, mennyit áruljak el. Örökké nem titkolhattam, mert mit fogok csinálni szeptemberben. Kicsit dilemmáztam, hogy megmondjam-e Szilvinek, vagy sem, de úgy döntöttem, nem hazudok neki. Elvégre a legjobb barátnőm volt.

- Endrével - mondtam tömören, és várakozóan néztem rá.

- Endre.... Milyen Endre? - kérdezte mélyen gondolkodva barátnőm. - Ismerem?

Bólintottam. Láttam, ahogy Szilvi mélyen kutat emlékei között olyan közös ismerős után, akit így hívnak, majd amikor megtalálja az emléktárában, először döbbenten, majd iszonyodva nézett rám.

- Csak nem...? Csak...nem? - kérdezte elhaló hangon.

- De bizony! - vágtam rá büszkén.

- Nóri, mondd, hogy nem igaz, hogy a töri tanárral kavarsz?! - mondta majdnem kiabálva. Amikor látta, hogy nem viccelek, feldúltan kioktatott. - De megbolondultál?! Tanárral kavarsz?! A tanár az állásával játszik! Téged meg kicsapnak!!!!!

- Nem érdekel, mert szerelmes vagyok belé. Vállalom érte ezt a kockázatot - tettem hozzá magabiztosan. 

Szilvi elhűlve bámult rám, nehezen dolgozta fel a hallottakat. 

- Lefeküdtél vele igaz? - kérdezte sápadtan. - Mióta...mióta tart ez köztetek?

- Év végén jöttünk össze - válaszoltam az igazságnak megfelelően. 

Amikor már lecsillapodott, tovább faggatott.

- Milyen vele? - kérdezte már kíváncsian. 

- Szuper! Ne tudd meg, milyen szuper! - áradoztam csillogó szemekkel. 

- Nóri, hihetetlen vagy! - mondta barátnőm ámuldozva. - Alig tudom elhinni, hogy megkaptál egy felnőtt férfit.... 

Kiéreztem az irigységet a hangjából. Pasik terén Szilvi még mindig le volt maradva. Elkeseredésében már nagyon rámenős volt, szinte rátukmálta magát a diszkóban kiszemelt pasira. A szüzességét már sikerült elveszítenie, mert az egyik elég részeg srác kivitte a diszkó háta mögé és elrendezte, de eddig még senkivel sem járt, nem volt komoly kapcsolata, ami igen lelombozta. 

- A tanár úr nem nős?- kérdezte aztán elgondolkodva.

Elhúztam a számat. Nem volt kedvem erről beszélni. Szilvi, reakciómat látva, azonnal lecsapott.

- Aha, szóval van neki! - mondta szinte majdnem diadalittasan.

- Van neki egy élettársa - válaszoltam fanyarul.

- Akkor hogy vagytok együtt? - kérdezte ő gyanakodva.

- Idegenvezető a csaj, így alig van otthon.

Ez egy kicsit lehűtötte Szilvi kárörömét, de azért láttam rajta, hogy nem bánja, hogy valami bibi van ebben a kapcsolatban. 

- Mi lesz, ha rájön? 

- Remélem, Endre elhagyja, és felvállal engem - válaszoltam naivan.

- Nóri, te ennyire hülye vagy?! Azt hiszed, hogy a nőjét dobja miattad? - kérdezte Szilvi döbbenten.

- Hát, legalábbis bízom benne - feleltem bizonytalanul. 

Endrével kapcsolatban mindenre számítottam, csak arra nem, hogy teherbe esem tőle. Mert bizony ez történt. Szeptember volt. Az iskola már két hete tartott, én pedig reggelente rosszullétekkel ébredtem, valamint a menszeszem is késett. Tisztában voltam, mit jelentek ezek, de nem akartam szembe nézni vele. Egyik iskolai nap után Szilvivel együtt bementünk az egyik drogériába és ott vettem egy terhességi tesztet. Mondanom sem kell, barátnőm teljesen kiakadt, amikor a pénztárnál meglátta, mit vettem. 

- Nóri, mit jelentsen ez? - kérdezte már kint az utcán.

- Azt hiszem, terhes vagyok - válaszoltam nyugodt hangon. - És mielőtt itt kioktatnál, vagy lehülyéznél, jobb szeretném, ha inkább segítenél. 

Szavaim torkára fagyasztották a kitörni készülő szóáradatot. Csendben maradt, és aggódva nézett rám. Eljött velem hozzánk. A szüleim nem voltak otthon. Apa a kiadóban volt, anya elvonó kúrán. Igen, nagy nehezen, apa többszöri kérlelésére ráállt, hogy bevonul egy alkohol elvonókúrára. 

Bezárkóztam a fürdőszobába és a használati útmutatónak megfelelően elvégeztem a tesztet. Pár perc múlva kinyitottam az ajtót és sápadt arccal léptem ki rajta, ahol barátnőm már idegesen várt. Nem kellett, hogy megmondjam, mi  lett a teszt eredménye. Lerítt rólam a pozitív végeredmény.

- Nóri, most mi lesz? - jajgatta barátnőm.

- Megtartom a picit, ez nem kérdés! - jelentettem ki eltökélten. - Ha kellek Endrének, elvesz és akkor együtt felnevelhetjük a kicsit, ha nem, akkor egyedül fogom.

- Jaj, Nóri! - ölelt át Szilvi. - Anyukádéknak mikor mondod meg?

Nagyot sóhajtottam. 

- Hát, erre most nagyon nem lenne szükségük.... Anyu elvonókúrán.... Nem tudom.... Először Endrével fogok beszélni. Ő a gyerek apja, neki kell először megtudnia. Aztán meglátjuk....

Eszembe sem jutott, hogy az óvszer nélküli szexnek ez lesz a vége. A többi fiúval, akikkel eddig voltam, általában óvszert használtunk. Endrével a megszakításos módszert alkalmaztuk. Mielőtt elélvezett, kihúzta belőlem a péniszét. Azonban én el akartam mélyíteni a kapcsolatunkat és amikor kihúzta, én még megmarkoltam neki, és visszadugtam magamba. Először meglepődött és nagyon aggódott miatta, de amikor nem lett belőle semmi, nem tiltakozott az ilyen akcióimtól annyira. Most is bíztam benne, hogy miattam és a pici babánk miatt el fogja Andit hagyni és elvesz engem feleségül, hogy boldogan együtt éljünk hármasban. 

EleonóraWhere stories live. Discover now