Pomalu jsem otevřela oči a rychle je zase zavřela. Bylo tam moc slunce. Chtěla jsem se posadit a k mému překvapení byla všechna bolest pryč. Podivila jsem se a opravdu si sedla. Sáhla jsem si na bok a zjistila že to bolí jen na dotek.
,,Dobré ráno.!" ozvalo se vedle mě. Zjistila jsem že tam sedí Lucy a něco dává Deathovi. Ten spokojeně jedl nějaké jídlo.
,,Dobré." řekla jsem a hladově se podívala na tu dobrotu. Lucy se usmála a podala mi tác. S chutí jsem se na to vrhla.
,,Uz přišel Mistr, a chtěl by tě vidět." začala Lucy a přitom pohladila Deatha po hlavě.
,,Deathe oni vědí že mluvíš." zasmála jsem se a kousla si do toastu.
,,Jooo? Proč to neřekneš rovnou!
Ahoj já jsem Death, to je Aqua a chceme najít moje příbuzné!" rozjel to rovnou. Lucy vykulila oči.
,,Je hrozně upovídaný." vysvětlila jsem jí. Kývla a otočila se na něj.
,,Ahoj, já jsem Lucy a můžu ti říct dobrou zprávu. Příbuzní to sice nejsou, ale kočky jako ty tu máme. A hned tři." Death při těch slovech úplně oněměl. Vykulila oči a otevřel pusu.
,,Je to pravda?" otočil se na mě. Kývla jsem a v tu chvíli se rozbrečel. Musela jsem se usmát. Plakal totiž štěstím.
Lucy se zvedla a vzala prázdný tác. Poděkovala jsem ji a ona mi řekla, že pošle Mistra. Jen co se za ní zavřeli dveře, vylezla jsme z postele a rychle na sebe hodila připravené oblečení. Death pomalu dojídal co dostal a koukal co kde lítá.
Během chvilky někdo zaklepal na dveře, a po mém dále vstoupil malý stařík.
,,Ahoj." řekl hned.
,,Dobrý den." vstala jsem a chtěla mu jít pomoc, ale jediným máchnutím ruky mě posadil zpět.
,,Mira mi říkala, že bys měla zájem připojit se k nám." řekl a sedl si na židli u mé postele.
,,Řekla mi, že bych mohla." slabě jsem se usmála. Vypadal tak přísně.
,,Ale je na tobě zda by si chtěla k nám."
,,Já bych chtěla, ale nemám s tímhle zkušenosti. Nikdy jsem nikde nezapadala." oznámila jsem smutně a sklopila oči.
,,Viděla si tu bandu tupců co je dole? Víš jak je těžké je udržet?" stařík vyprskl smíchy, až jsem leknutím málem přepadla přes postel. Vytrěštila jsem na něj oči.
,,Dítě, Fairy tail je pro tebe jako dělané, to mi věř. Nemusím tě ani znát abych věděl, že tu zapadneš." usmál se na mě. A mě se poprvé v životě zalíbila budoucnost.
,,Moc ráda bych se k vám přidala. Tedy my oba." zasmála jsem se a ukázala na toho jedlíka na druhé posteli. Ten kývl a pustil se do dalšího jídla.
,,Samozřejmě." stařík slezl ze židle a chystal se odejít.
,,Mistrě?" zkusila jsem. On se na mě otočil.
,,Můžu se vám s něčím svěřit?"
,,Jistě, povídej."
,,Nevím kde a jak začít." smutněla jsem.
,,Zkus to od začátku, mám docela velké pochopení."
,,Vychoval mě drak." řekla jsem rychle a radši nechtěla vědět jak bude reagovat. Bylo ticho. Zkusila jsem se podívat na staříka a ten se ani nehnul.
,,Ano, a dál?" pobídl mě.
,,Vás to neudivuje?" divila jsem se.
,,Pověz mi celý příběh a já ti pak taky jeden řeknu." usmál se a vrátil se do křesla.
Řekla jsem mu všechno. Nevím jak to dokázal, ale už jen tím že tu byl mě přiměl, nebo spíš, jako by mi řekl vnitřně, že nemusím mít strach a můžu mu říct cokoliv. A taky řekla. A on seděl a poslouchal. Když jsem dokončila svoje vyprávění, ztichla jsem a čekala co mi na to řekne. On seděl a chvíli jen koukal z okna. Pak se na mě otočil a usmál se.
,,Jestli nevíš kdo si, klidně ti to povím já." řekl s klidem a usmál se.
,,Cože?" vykulila jsem oči.
,,Jsi drakobijec. Vychoval tě vodní drak, tím pádem ovládáš vodu, že?" kývla jsem, ,,Dobře. Proč to vím? Nejsi sama jako tvůj kočičí přítel. Vy drakobijci máte své partnery Exeedy. To vám potom vysvětlím." pokračoval a nespustil ze mě oči.
,,Máme ve své rodině tři drakobijec, oni by ti mohly říct víc." pak nastalo ticho.
Drakobijec? A že nejsem jediná. Proboha!
,,Mistrě, mohla bych tu zůstat?" vypadlo ze mě to jediné na co jsem myslela.
,,Doufal jsem že se zeptáš. Dojdu pro Miru a ona ti udělá značku." s tímhle se zvednul a odešel.
Po pár minutách opravdu přišla Mira.
,,Tak kam bys chtěla značku?" usmála se. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem nastavila předloktí. Mira mi tam přiložila zvláštní dřevěnou věcičky, která se rozzářila, když se dotkla kůže. Když ji pak dala na stranu, svítilo mi tam jasně modré křídlo.
,,Páni!" žasla jsem a svůj znak si prohlížela.
,,Teď si oficiálně členka Fairy tail." mrkla na mě Mira a přešla ke druhé posteli. Řekla Deathovi aby se otočil a udělala mu bílou značku na zádech. Pak se sebrala a odešla.
Když už jsem konečně měla čas pro sebe, vběhla do pokoje Lucy.
,,Mistr říkal že si členem!" pištěla. Kývla jsem a ukázala jí značku. K mému údivu ke mě přiskočila a objala mě.
,,Jsem tak hrozně ráda! Věřím, že z nás budou dobré kamarádky!" řekla jako by mi předtím četla myšlenky.
,,Budu moc ráda, když budeme kamarádky." svěřila jsem se jí se svým přáním. Lucy se usmála a nabídla mi, že mi pomůže s věcmi.
Vzala do ruky můj kufr a stoupla si ke dveřím. Death mi vlétl do náruče a objal mě
,,Jsem rád, že zůstaneme." pošeptal mi. Sevřela jsem ho a vyšla za Lucy. Nejspíš vstříc nové budoucnosti.
ČTEŠ
Fairy tail Další drakobijec PROBÍHÁ OPRAVA❗
Short StoryCo když se objeví další drakobijec, a co když ne jeden. Aqua, jako malá přišla o své rodiče a byla vychovávána drakem. Když přijde i o něj, musí se o sebe postarat sama. Společnost ji dělá jen upovídaný kocour. Ale když potká kluka se svítivě růžový...