15. Útok

155 12 0
                                    

Aqua:
Co se to teď stalo? Jakobech nevěděla co říkám! Sebrala jsem se a odešla od Natsua,Wendy a Gajjela, vlastně od celého Fairy tail. Došly jsem k útesu kde jsem potkala Meli.
„Co teď?“ zeptal se Rogue.
„To je úplně jedno hlavně, že jsem spolu!“ řekla Meli. Usmála jsem se smutně. Utábořili jsme se tam. Samozřejmě jsem měla spát se Stingem. Když všichni spaly. Sedla jsem si na kraj propasti a začala brečet. Najednou mě někdo chytl za rameno.
„Dearte!“ vyjekla jsem potichu.
„Meliso! Proč?“ zeptal se.
„Já nevím!“ vzlikla jsem.
„Musíme se vrátit!“ dupl si.
„Já vím, ale co Meli?“
„Je to tvoje setra, pochopí to!“ mrkl.
„Snad!“ v tu chvíli se mi zatmělo před očima a upadla jsem do temnoty.

Zamžikám očima do světla. Možná tak bůh ví kde jsem. Kolem mě je jen bílo. Najednou se ale někdo přibližuje. Je vysoký… Sting!
„Ahoj!“ říká.
„Ahoj!“ odpovídám.
„Ehm, jak ti je?“
„Jde to! Vydám se zpět do Fairy Tail!“ říkám svoje rozhodnutí.
„To asi nepůjde!“ najednou se objevuje Rogue ruku v ruce s Meli.
„Proč by to nešlo!?“ zavrčím na něj. Místo odpovědi ukáže na mojí ruku. Podívám se na ni a moje srdce se zastaví. Místo modrého křídla je jiný znak. Taky modrý, uprostřed je hvězda. Je to znak Sebatoouh!

Natsu:
V jednu chvíli se mi zdálo, jako bych něco ztratil. Zvedl jsem hlavu od pultu a snažil se přijít na to, co. Najednou jsem si vzpomněl na Aquu. Je to už šest dní,co je pryč. Musím přiznat, že mi schází. A v tu chvíli mi to došlo!
„Aqua už není členkou Fairy tail!“ vykřikl jsem snad přes celý cech.
„Cože?“ ozvali se jednohlasně Gray, Lucy, Erza, Wendy a Gajjel.
„Jak si na to přišel?“ zeptala se udiveně Erza.
„Cítím to, musíme za ní!“ se slovy už vstávám od stolu a celá banda se mnou.
„Nepůjdeš sám!“ vysvětlí Gray na můj nechápaví výraz. Jenže potíž byl v tom že nikdo nevěděl kde ji hledat.
„Odešla s dvojčaty, ne? Co zkusit Sebatoouh?“ navrhla směle Wendy.
„To je skvělej nápad!“ zajásal jsem. Všichni jsme tedy vyšly najít a zachránit Aquu.

Aqua
Brečela jsem nejmíň tři hodiny. Vedle mě seděl Sting a utěšoval mě nevšímala jsem si ho. Jak mi to mohly udělat! Už po několikáté jsem se na to znamení podívala. Zkoumala, jestli je pravé. Bylo! Znovu jsem se rozbrečela.
„Já myslel že budeš ráda!“ řekl Sting.
„Jak… sis… mohl… myslet… něco takového!?“ škytala jsem.
„No že když jsme zase spolu!“
„My spolu nejsme!“ vyjela jsem na něj, „mám někoho jinýho!“
„Koho?“ zavrčel.
„Co je ti do toho!“ odsekla jsem.
„Natsu Dragneel?“ zeptal se.
„Znovu ti říkám, že do toho ti nic není!“ zase brečím.
„Stingu máme problém!“ do pokoje vlítne Rogue.
„Jdu!“ Sting se zvedá a já taky, jenže mě chytne za ramena a posadí zpět na postel.
„Ty tu zůstaň!“ řekne výhružně. Sedím. Odchází z pokoje a je slyšet jak zamyká. Co přede mnou tají? Doslova jsem se přilepila na okno. Z cechu najednou vyletěl nějaký muž. Neznám. Za ním Sting. Hned si stoupá a na někoho křičí. Neslyším. Snažím se otevřít okno, ale nejde to. Sleduji scénu. Pořád nevidím, na koho křičí. Někdo zabouchá na dveře. Nevím proč, ale nemůžu se pohnout ani něco říct. Dotyčný to zkouší znovu. Snažím se zvednout a odpovědět, nic. Znovu se dívám co se děje dole. Už vidím stín. Ještě kousek. Pak vyleze úplně. Chci zakřičet, zase nic. Začínám brečet. On pro mě přišel, Natsu pro mě přišel. Na scéně se odjevují Gray, Lucy, Gajjel i Erza. Oni všichni. Gray něco říká Natsouvi, ten posmutní. Něco zařve na Stinga a všichni mí přátelé odchází. Najednou ta síla, co mě držela, povolila. Začala jsem bušit na sklo.
„NATSU!!!“ řvu jak nejvíc můžu. Nic. Do pokoje vbíhá Sting, Rogue a Meli.
„NATSU!!!“ zkouším znovu, když už ležím na zemi. Zase cítím tu sílu a utichám. ztrácím vědomí, když někdo vletí do pokoje.
Natsu
Jsme v Sebatoouh. Stojím proti Stingovi a řvu na něj kde je Aqua. Říká že tady není. Všichni jsou vevnitř a prohledávají to. Po chvíli vycházejí a Gray říká, že tam není. Nechci tomu věřit, ale odcházíme. Když poprvé uslyším, jak někdo volá moje jméno, myslím, že se mi to jenom zdá. Když to, ale slyším podruhé, otáčím se a spatřím v jednom okně Aquu. Běžím zpátky. Rozrážím dveře od pokoje a vidím, jak Aqua leží v bezvědomí na zemi a na ní leží Sting.
„Vy!“ rařvu. Oba už jsou na nohou zatím, co Meli někam táhne Aquu. Cestu jí, ale zastupují Lucy a Erza. Vedle mě se postaví Gajjel a Gray.
„Za to zaplatíš!“ zavrčím na Sting.

Lucy
Ta holka, Melanie. Je opravdu pravá kopie Aqui. S Erzou teď proti ní stojíme. Aqua je pořád v bezvědomí.
„Já se o ni postarám, ty vezmi Aquu a běžte do cechu!“ šeptá mi Erza. Jen lehce přikývnu. Zatím co jsou v plném boji. Melanie je opravdu zemní drakobijec. Chytám Aquu kolem pasu a přehazuju si jí přes záda. Vycházím nepozorovaně ze Sebatoouh a běžím po cestě. Po chvíli se ke mně připojuje Happy a Deart.
„Pomůžeme ti!“ říkají oba naráz. Tak ji neseme tři. Po cestě jsme neměli žádný problém, zdálo se mi to podezřelé. V cechu se Aqui ujala Mira a Wendy. Přišly po deseti minutách a řekli, že je v pořádku. Vyběhla jsem tedy zpět. Boje pořád pokračovaly. Přidal se ale někdo další. Malá fialová kočka. Když to byla malá, Erza měla co dělat. Přispěchala jsem jí na pomoc. Zavolala jsem Lokiho.
„Kam si odvedla mojí sestru?“ řvala Melanie.
„Do bezpečí!“ odsekla jsem. Náš boj trval asi půl hodiny. Nakonec jsem všechny padly vyčerpáním k zemi. Pamatuju si jen jak k nám kluci vyběhly.

Natsu
Náš boj byl nekonečný. Holky někam zmizeli. Nevím jak dlouho, to bylo a Sting i Rogue padly. Gray byl grogy, já dostal ránu do ruky a Gajjel kulhal. Slyšeli jsme hluk z venku. Vyběhly jsme zrovna v tu chvíli, kdy všechny holky paly v bezvědomí na zem. Přiběhly jsme k nim. Žijou! Rozhlížel jsem se kolem sebe. Aqua nikde! Běžel jsem zpět do cechu. Taky nic. Dokonce Sting a Rogue zmizeli. Alespoň že máme Melanii. Vřítil jsem se zpátky.
„Kde je Melanie?“ zařval jsem.
„Cože? To ne, ještě před chvílí tu byla.“ Ozval se Gray.
„Musíme je dostat do cechu!“
„A co Aqua!?“ zaskučím.
„Vrátíme se pro ni!“ ozve se Gajjel. Gray bere Lucy a já jdu pro Erzu. Gajjel bere Happyho a pomáhá mi s Erzou. V cechu se jich ujímá Mira a Wendy. Už se otáčím, že půjdu zpátky, když mě zastaví.
„Kam jdeš?“ ptá se Mira.
„Jdu najít Aquu!“ říkám. Mira se jen usměje. Už mám chuť jí říct, proč se směje.
„Ty to nevíš? Už je nahoře, probudila se a ptala se na vás, pak ale zase usnula. Jdi za ní!“ odpoví. Vykulím oči. Ona je tady! Vybíhám schody. Před dveřmi se zastavuju. Pomalu je otvírám. Leží v posteli a spí. Vypadá spokojeně. Pomalu docházím k její posteli. Sedám si na židli a chvíli jen tak koukám. Nehybně leží, když se zamračí a začne něco bručet. Nakloním se blíž, abych to slyšel.
„Ne Stingu ne! To nesmíš! Natsu! Natsu!“ ozývá se potichu. Nejspíš se jí o nás zdá. Po chvíli se uklidňuje. Spí a mě to pomalu uspává taky. Hlava mi padá na postel a já se propadám do tmy.

Fairy tail Další drakobijec PROBÍHÁ OPRAVA❗Kde žijí příběhy. Začni objevovat