14. Mel a odchod

154 13 3
                                    

14.? Bomba! Děkuji že ctete a zůstáváte :D video neni moje ale autor umí skvělé videa, doporučuji kouknout. Na to že je to Nalu, nekoukejte, jde hlavne o video a písničku :3 díky za hvězničky a přízeň :*
Melanie:
Stojím na kraji útesu a čekám na Juky. Řekla, že něco cítí a odletěla do lesa za mnou. Najednou ji slyším, přilétá ke mně a já se otočila. Spatřila jsem dívku s červenými vlasy. Modré kraťasy, bílé tílko a zelená vesta. Moje vesta! Vzpomínám. Juky mi to potvrzuje. Usměju se.
„Ty!“ říkám.
„Melisa AquaDelaqa!“ říkám jméno po naší mamince.
„Jak víš, jak se jmenuji!“ udivila se.
„Vím to, jmenuji se Melanie Aquaelaqa! Usměju se. Vykulí oči. Jen chviliku váhala, pak se zabrečela a rozběhla proti mně. Já udělala to samé. Padly jsme na zem v obětí.
„Jak si nás našla?“ ptala se mezi vzlyky.
„To vy jste mě našly!“ říkám.
„Kdy… co… se… stalo?“ začala ale já ji přerušila.
„Pak si to řekneme! Teď musíme jít!“
„Kam?“ udivila se.
„Pryč odsud!“ kývám směrem k lesu.
„Ne já tam mám kamarády!“ odporuje.
„Cože?“ vyjeknu.
„Jo pojď!“ řekla, zvedl se a podala mi ruku.
„Do…dobře!“ koktám a chytám se jí. A společně se vydáváme lesem, v závěsu s našimi kočkami, vstříc jejímu životu.

Natsu:
Vzbudil jsem se jako první. Alespoň jsem si to myslel. Aqua chyběla. Vstal jsem, a když už jsem chtěl vzbudit ostatní, vynořila se z lesa. Ale ne sama. Šla s ní nějaká dívka. Zelené vlasy. Za nimi letěli Deart a nějaká fialová kočka.
„Natsu!“ zavolala na mě Aqua. To se probudili i ostatní. Když se k nám přiblížili a byly vidět mnohem líp, zavětřil jsem ten pach. Rogue taky a zvedl hlavu. Když je spatřil, strnul. Vykulil oči a otevřel pusu.
„M… Meli!“ koktal. Dívce se rozzářili oči, při pohledu na něj. Začala vzlykat, ale pořád se usmívala. Pustila Aquu a rozeběhla se k Roguovi. Skočila mu kolem krku a on se s ní zatočil.
„Roguu!“ brečela.
„Meli! Kde si celou tu dobu byla?“ zeptal se, se slzami v očích.
„Já! Hledala jsem vás celou dobu!“ zvlikala.
„Už tě nikdy nepustím!“ objal ji pevně. Otočil jsem se na Aqua a zasekl se. Pohledem směřovala na Stinga. Vypadal zamyšleně, pak se podívala na mě, usmála se a vyšla ke mně. Skočila mi kolem krku a rozbrečela se. Pohladil jsem jí po zádech.
„Naše čtyřka je zase pohromadě!“ řekla Melanie a zatáhla Aquu do objetí Rogua a Stinga. Sting se nijak nebránil a Aquu objal tak pevně až zčervenala. Zavrčel jsem a vedle mě se objevily Wendy a Gajjel.
„Co teď?“ zeptala Melanie.
„Půjdeme domů!“ řekl jsem. Aqua a Wendy kývly.
„Jo to půjdem! Ale jinam než vy!“ zavrčela Melanie.
„Klidně, ale máme se dostavit před radu!“ přidal se Gajjel. Natáhl jsem ruku k Aque, která se jí chytla.
„Tak to pr, Aqua jde s námi!“ řekla Melanie a chytla ji za pas.
„Co?“ řekla zmateně Aqua. Chytla se mě pevněji.
„J…já! Proč nejdeme společně?“ zeptala se udiveně.
„Každý jsme z jiného cechu a je jasné že jdeš se sestrou a svým klukem!“ vyjasnila Melanie.
„Jakým klukem?“ vyjekla Aqua.
„Se Stingem!“
„On není můj kluk!“ zařvala a vytrhla se nám oboum.
„Půjdu…“ zadrhla se. Věděl jsem co přijde.
„S tebou!“ natáhla se k Melanii. Ta se vítězně usmála. Sklopil jsem zrak.
„Natsu?“ zněla smutně Aqua. Podíval jsem se na ní.
„Mám tě ráda!“ zašeptala mi. Skousl jsem zuby. Otočila se k nám zády a všichni čtyři odešly do lesa. Hned za nimi Deart a ta druhá kočka.
„Natsu!“ něco mě zatahalo za kalhoty. Byl to Happy, brečel. Vedle mě Gajjel vrčel. A Wendy také vzlikala.
„Jdem!“ otočil jsem se na opačnou stranu a vyšel.

Fairy tail Další drakobijec PROBÍHÁ OPRAVA❗Kde žijí příběhy. Začni objevovat