7.

278 9 0
                                    

Prov: nikki

Ik zie hem trillen en dan.....

Rent Romano de duik plank op een geeft Kevin een zet, Kevin valt in het water. Hij komt proestend boven en kijk Romano boos aan "niet cool" zegt hij. Nu springt Romano ook het water in en zwemt snel weg van Kevin. We liggen allemaal in een deuk als Kevin achter Romano aan gaat. Waarneer Kevin Romano eindelijk te pakken heeft duwt hij hem onder water, nu komt Romano proestend boven "verdiende loon" zegt Kevin en hij zwemt naar ons toe. Als Kevin ook op de rand zit, kijk ik of ik Romano ergens zie, maar hij is nergens te vinden. "Ahh" hoor ik Melene gillen en ik zie dat Romano haar het water in heeft getrokken. We moesten allemaal lachen om haar reactie. Ik voel iets achter me en word het water in geduwd. Als ik boven kom zie ik wie mijn in het water duwde ik kijk hem boos aan en spetter hem nat. Dan springt jack het water in en pakt mij beet. ik kijk om me heen en zie Melene en Romano aan de andere kant van het zwembad en Megan zit nog steeds op de badrand met Kevin. Ik kijk jack weer aan. Hij grijnst, wat is hij van plan? Hij pakt me bij mijn heupen en zet me op de badrand. Zelf is hij ook het water uit geklommen en roept dan "wie als eerst bij de glijbaan is" en hij rent weg. Zo snel als ik kan ga ik hem achterna maar ik ben niet snel genoeg, hij is al bij de trap. Als ik boven ben zit hij al klaar "Nou ga je nog?!" Zeg ik. "Alleen als we samen gaan" zegt hij en klopt tussen zijn benen. Ik twijfel maar ga toch zitten. "Oké 3 2 1" zegt hij en daar gaan we en hij slaat zijn armen strak om mij heen. Even later belanden we in het water, lachend zwemmen we naar de kant. Megan komt naar ons toe gezwommen en zegt "ik denkt dat we moeten gaan het is al bijna etenstijd." "Oké dan gaan we er uit" Zeg ik. Ik klim uit het zwembad en sla mijn handdoek om.

Prov: Megan

Als ik heb gezegt dat het tijd is om te gaan tegen de meiden, klim ik het zwembad uit en pak mijn handdoek. Als ik hem heb om geslagen voel ik twee handen in mijn zij "kom je bij het eten naast mij zitten" fluisterd een stem in mijn oor, de haartjes op mijn huid gingen overeind staan. Hij liet me los en liep weg. Ik kon daar alleen maar staan en staarde hem na, hij is zo schattig dacht ik terwijl ik nakijken hoe Kevin weg loopt.

Prov: Nikki

Ik loop de kleed hokjes in en kleed mij om als ik mij t-shirt over mijn hoofd trek voel ik twee handen op mijn zij. Pijlsnel draai ik mij om "Hoelang sta jij hier al" Zeg ik een kijk jack boos aan. Hij grijnst "laag genoeg om te weten welke kleur onder goed je draagt" zegt hij. "meer niet?" Vraag ik. Hij loopt naar me toe "meer niet" zegt hij. Ik kijk naar wat hij aan heeft en zie dat hij nog steeds in zijn zwembroek staat, niet dat ik het erg vind, nu heb ik mooi uitzicht op zijn sixpack. "Bevalt het uitzicht je?" Vraagt hij lachend, mijn wangen werden rood "best wel" zij ik. Hij grijnst en loopt naar mij toe. Langzaam buigt jack naar voren, als ik door heb dat hij mij wil kussen draai ik me snel om, pak mijn tas en loop de kleed kamer uit en laat hem daar achter.

Prov: Megan

Ik kleed me om een loop naar mijn kamer toe, ik zie dat Nikki er al is, Melene heb ik niet meer gezien, die is vast al naar haar kamer. Nikki is haar haar aan het kammen en ik loop mijn kleding kast in wat zal ik aan doen? Ik keek om het hoekje van de kast en zag dat Nikki een witte crop top met spijkerbroek aan heeft. Ik besluit ook iets simpels aan te doen. Ik loop door de kast een zie het zelfde topje als Nikki maar dan in het zwart (Zie bijlage) ik besluit die aan te die met een spijker broek, ik doe mijn haar in een hoge staart en zie dat Nikki ook klaar is.

Samen lopen we de trap af richting de kantine. Als we binnen lopen zie ik Kevin naar me zwaaien, ik kijk naar Nikki maar die wenkt dat ik moet gaan. Ik loop naar Kevin toe en ga naast hem zitten. Hij lacht "uhhh, wat wil je eten" Vraagt hij. "Geen idee wat hebben we voor vandaag?" Ik pak de menu kaart en kijk waar we vandaag uit kunnen kiezen. Ik kies een pizza samen met Kevin. "Ik ga het wel halen" zegt hij.

Even later komt hij terug met een pizza. Als hij de doos open doet pak ik gelijk een stuk en zet mijn tanden er in. Hij lacht als hij het ziet en neemt ook een stuk. Als de pizza op is zegt hij "uhhh, je hebt een beetje uhhh." Ik word rood en doe mijn gezicht af. "Zo goed" Vraag ik. Hij zegt niks maar pakt het doekje uit mijn handen en buigt zich naar voren, voorzichtig haalt hij het doekje langs mijn mondhoek en kijkt me aan "helemaal perfect" zegt hij. Ik kijk hem aan in zijn bruine ogen. Langzaam komt hij dichter naar me toe, waardoor ik hem nog dieper in zijn ogen kan kijken en dan .......

_______________________________________
Haha vinden jullie de cliffhangers leuk of niet? 3 commentaar en er komt morgen al een nieuw hoofdstuk

Xxx nadine

S.H.I.E.L.D Academy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu