Nikki prov.
Het is vrijdag avond, sinds Furry de grote test heeft aangekondigd is de spanning niet te snijden!
Ik vinden veel leerlingen het verdacht dat wij bijna geen lessen meer volgen alleen robotica. Er zijn al meerderen kinderen naar ons to gekomen. Maar we mochten niks zeggen van Nick.
Waarom ? Vraag je je vast af.
Nou om eerlijk te zijn ik heb geen idee.We zitten in de game room waar de meesten leerlingen rond hangen. Jack en Megan zijn op de ps4 bezich, geen idee welk spel ze aan het spelen zijn.
En Romano en Melene zijn aan het kaarten.
Ik?
Ik doe alsof ik lees. Ik heb oortjes in maar er staat geen muziek op.
Ik probeer andermans gespreken af te luisteren.Waarom ?
Ze zijn over ons aan het praten achter onze rug, ik weet het zeker.
Ik kan hun ogen voelen branden.Van uit mijn ooghoek ze ik een groepje meiden. Ze zitten in de hoek van de kamer op een bank.
Ze hebben het over ons ik weet het zeker.Ik ben heel stil en probeer hun gesprek af te luisteren.
"Maar soof, weet je het zeker ik bedoel, misschien is het wel niet zo."
"Ja tuurlijk weet ik het zeker, waarom zouden ze anders een kamer delen en elke ochtend met zijn drieën naar de trainings zaal gaan? Het kan gewoon niet anders."
Ze hebben het over ons, maar wat weet ze ?
"Dus je denkt echt dat Furry ze een team heeft laten vormen ?"
"Ja, ik heb het hem zelf tegen Steve horen zegen 'die drie vormen een perfect team samen' en als hij hun zo erg mag, gaat hij ze nooit weg sturen."
Zegt het rood harige meisje, soof dus, of is het Sofie?"Dus jij denkt dat hij ons ook laat blijven als we een van hun hebben ? Dus jij vindt dat we hun.... "
Precies op dat moment kruisen onze blikken, soof geeft haar vriendin een zet en ze stop met praten.
Snel kijk in weg, ik doe alsof ik mijn boek lees.Shit, wat wilde ze nou zeggen?
Waarom was ik zo stom om hun kant op te kijken?Een van de meiden staat op. Ze komt mijn kant op. Ongezien zet ik mijn muziek op.
Ze tikt me aan.
Ik doe een oortje uit.
"Waar ben je naar aan het luisteren?" Vraagt ze."Uhmm, shawn mendes; in my blood, waarom ?" Vraagt ik.
"O gewoon, mag ik horen?"
Ik geef haar een oortje.
Dit gaat totaal tegen mijn principe in!
Een oortje delen met een vreemde !Ik kijk haar aan, dan doet ze het oortje uit. Ik doe mijne ook uit.
"Best wel Goed, die shawn." Zegt ze.
"O ik ben Sofie, btw."En ze steekt haar hand uit. Ik neem hem aan.
"Nikki." Zeg ik terwijl ik haar hand schud. Ze lacht.Ughhh ik mag haar nu al niet.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
En wat vinden jullie ?
Mogen jullie Sofie???Xx Nadine
JE LEEST
S.H.I.E.L.D Academy
ActionOnafgemaakt! Nikki is een meisje van 16 met magische krachten. Op een gewone school dag word haar school overvallen door geheimagenten. Ze vallen alle klassen binnen en nemen kinderen mee tot Nikki's grote schrik zij zelf ook. Nikki word mee genome...