Melene prov.
"Wat is hier in Gods naam aan de hand!"
Mr.Stark komt binnen rennen en een woedende kop.
"Uhmm dat is mijn schuld Mr.Stark. ik wilde mijn krachten laten zien en heb toen perongelijk die boksbal daar in de fik gestoken." Ik kijk hem aan met een 'het spijt me' blik.Dan klaart zijn gezicht op.
"Jij hebt dit gedaan ? Wow dat had ik niet gedacht." Zegt hij. Dan draait hij zich om een loopt naar een grijs kastjes is de muur en drukt op een knopje. Gelijk stoppen de sproeiers en gaat het alarm uit."Zo dat is beter."
En hij loopt naar mij toe.
"Gefeliciteerd met het ontdekken van je krachten." Zegt hij en steekt zijn hand uit. Zonder er bij na te denken schut ik zijn hand. Gelijk heb ik spijt van mijn actie.
Ik kijk naar zijn gezicht. Zijn ogen staan wijd open en hij begint te stuipen treken, snel trek ik mijn hand terug maar het is al te laat.Zodra ik dat deed viel hij bewusteloos op de grond.
Shit wat moet ik doen."SHIT, iemand ga hulp halen!" Roep ik.
Ik kijk op en zie Nikki weg rennen.
"Hey Romano help me hem omhoog krijgen" zegt jack.
Nikki prov.
Ik ren de gaan op.
Godverdomme waarom is er niemand hier !
Ik ren de trap op en zie Steve."Hey Steve, hey help!" Roep ik buiten adem.
"Stark, trainings zaal, nu !"
En hij rent weg.
Megan prov.
Jack en Romano hebben stark op een stoel gehesen.
Melene staat nog steeds geschrokken voor zich uit te staren.Ik hoor voet stappen en draai me om naar de duur.
"Wat is er gebeurt?"
Steve komt binnen lopen.Melene schrikt op uit haar gedachten.
"Ik denkt dat ik hem perongelijk heb geëlektrocuteerd?!" Zegt ze.
Nikki prov.
We zitten nu in het kantoor van Furry.
Ik kijk naar Melene, ze staart haar haar voeten. Ze heeft net haar verhaal gedaan."Zo dus Stark is geëlektrocuteerd, door jou ?"
"Ja, meneer." Zegt Melene.
"Haha, dat gaat hij niet leuk vinden!" Zegt Furry lachend.
We kijken verbaasd op. Is hij niet boos?"Maar hoe gaat het met hem?" Vraagt Megan.
"Goed, denk ik. Jullie mogen best even gaan kijken hoor." Zegt hij.
"Oké, bedankt!" Zegt Megan. En ze staat op.
"Komen jullie nog?"
Melene prov.
Bij de ziekenzaal aangekomen, gaan we voorzichtig naar binnen.
Gelijk komt er een verpleegster naar ons toe.
"We zijn hier voor Stark." Zegt Nikki.
"Oké, volgen jullie mij maar dames."
We lopen ongemakkelijk achter haar aan.
"Mr.Stark er is bezoek voor U." Zegt de verpleegster vrolijk.
Ze schuift de gordijnen opzij.
Stark kijkt eerst naar Megan en dan naar Nikki, als hij mij ziet word hij bleek."JIJ!" Hij wijst mij aan. Ik schrik.
"Jij vieze, vuile, jij hebt mij dit aangedaan! JIJ!" Roept hij. Hij probeert op te staan.
"Uhhh, misschien os het beter als jullie gaan!" Zegt de verpleegster.
"Maar,...!" Zegt Megan.
Ze kan haar zin nog niet afmaken en de verpleegster trekt ons mee.Ze geeft ons een zet en met een klap slaan de deuren dicht.
Godsamme Melene, wat heb je nu weer geflikt!
---------------------------------------------------------
Wow stark is echt woedend he !
Vinden jullie het nog een leuk boek ?Xx Nadine
JE LEEST
S.H.I.E.L.D Academy
AcciónOnafgemaakt! Nikki is een meisje van 16 met magische krachten. Op een gewone school dag word haar school overvallen door geheimagenten. Ze vallen alle klassen binnen en nemen kinderen mee tot Nikki's grote schrik zij zelf ook. Nikki word mee genome...