13. privé training

227 12 3
                                    

Prov: Nikki

Nadat Melene was terug gekomen van de zieken zaal om Romano op te zoeken, hebben we de hele middag Netflix gekeken en niks gedaan.

Maar ja dat was gister het is nu ochtend en we hebben vandaag onze eerste training. Ik kijk op de klok en zie dat het 6 uur is, maar ik kan niet meer in slaap vallen. Ik kijk naar Megan, ze ligt met haar hoofd in haar kussen te snurken. Ik besluit te gaan douche. Even later kom ik aangekleed en wel terug de kamer in lopen en zie dat de rest nog steeds slaapt. Zal ik ze wakker maken ?? Ja echt wel! Ik neem een aanloop en spring vol op Megan's buik, ze schiet wakker en valt van het bed af. "Waar was dat voor nodig !!" Roept ze boos. "We, hahahaha moeten z-zo hahaha trainen." Zeg ik huilend van het lachen. "En bedankt!" Zegt ze boos. Ik sta op en ben aardig uitgelachen. "Ga je me helpen Melene waker maken?" Vraag ik Megan. " Ja, dat doe Ik!" Roept Megan. "Ssst" sis ik. Megan klimt de trap op naar Melene's bed. Ze kruipt langzaam naar Melene toe en roept dan "HEY MELENE, WAKKER WORDEN, ROMANO IS HIER!!!" Melene schrikt wakker "Wie, wat, waar!" Zegt ze dan. Dan ziet ze Megan, die bijna van het bed af valt van het lachen. "Hahahah je had je eigen gezicht moeten zien!" Zegt ze tegen Melene. "Niet grappig" zegt ze en duwt Megan het bed af, die met een harde klap op het bed onder haar beland. "Hahahahah" lacht Megan terwijl ze tranen in haar ogen heeft van het lachen. "Ik ga me aankleden." zegt Melene en loopt de badkamer in.

Na nog een tijdje geklooid te hebben lopen we de kantine in om te ontbijten. We pakken een dienblad en lopen langs het bufet, nadat we ons eten hebben gaan we aan tafel zitten. Ik neem rustig een slok van mijn drinken terwijl de kantine langzaam volstroomd.

Nadat we ons eten ophebben lopen we naar de trainings zaal. We willen net de kleedkamer in lopen als "hey meiden, wacht even." We draaien ons om en ik zie een man van middelbare leeftijd naar ons toe komen. "Hoi, ik ben Chris Evens, maar noem me naar gewoon Chris. Ik heb hier jullie outfits voor de training" zegt hij en geeft ieder van ons een stapeltje kleren. Daarna loopt hij weg en verdwijnt de hoek om. We lopen de kleed kamer in een kleden ons om. Ik heb een zwarte broek aan en een zwart t shirt met een paar zwarte schoenen, of om het simpel te zeggen we dragen alleen maar zwart. Als we allemaal klaar zijn lopen we de zaal in. Ik zie dat Chris bezich is spullen klaar te zetten, dus gaan we met zij drieën op de bank zitten. "Ik ben echt zo benieuwd naar wat we gaan doen !" Zegt Melene. "Ja, ik ook!" Zeg ik.

"Hey, meiden, komen jullie even Hier?" Vraagt Chris. We staan op en lopen naar hem toe. "Oké, ik ben Chris maar dat wisten jullie al ik ben vanaf nu jullie trainer." Vertelt hij. "Ik ben hier om jullie te leren vechten en je krachten te ontwikkelen." Zegt hij. Ik knik en Melene kijkt me raar aan. "Krachten??" Vraagt ze. "Ja, dat is waarom jullie heer heen zijn gebracht. Wisten jullie dat niet ??" Vraagt Chris. Megan en ik knikken ja, maar Melene niet. "Dat is mij niet vertelt hoor!" Zegt ze. "Nou, bij deze dan, nu weet je het." Zegt hij en kijkt Melene aan maar die zegt niks meer. "Ik neem aan dat jullie je krachten al ontdekt hebben?" Vraagt hij en kijkt Megan en mij aan. "Ja, Ik wel iedergeval." Zeg ik, Megan knikt ook.

"Nou, laten we dan maar beginnen." Zegt hij en wrijft in zijn handen. "Aangezien jullie als weten wat voor krachten jullie hebben, wil ik dat jullie zelf even gaan trainen terwijl ik Melene help." Zegt hij en loopt naar Melene toe.

Prov: Melene

Chris begeleid me naar een andere kamer waar hij me vraagt om te gaan zitten. "Oké, Melene ik ga je proberen te helpen met het ontdekken van je krachten, maar toch moet je dat wel groten deels zelf doen, oke??" "Tuurlijk, meneer, maar hoe moet ik dat precies doen dan?" Vraag ik. "Dat ga ik je laten zien" zegt hij en loopt naar een soort paneel toe. Hij drukt wat knopjes in en dan komt er een trainings dummie uit de grond. "Oké, Melene ik wil dat je heel goed naar me luisterd, ga hier staan!" Zegt hij en wijst naar de plek voor de dummie. Ik sta op en loop er heen. "Ik wil dat je een persoon in gedachte neemt die je heel erg haat, pure haat niks anders. Gaat dat lukken denk je ??" Vraagt hij. Gelijk schiet er een naam door mijn hoofd. "Ik denk wel dat dat gaat lukken." Zeg ik vol zelfvertrouwen. "Super, ik wil nu dat je al die woede en haat op de dummie gereageerd, doe net alsof die persoon echt voor je staat." Zegt hij. "Nu, sla hem, schop hem, doe wat je wilt, het geeft niet als het de eerste keer niet lukt." Zegt Hij. Ik doe wat hij zegt en ram er vol op los, maar er gebeurt niks. Naar een paar minuten stop Chris me. "Zo is het genoeg, misschien moet je het nog een keer proberen, het hoeft niet altijd de eerste keer gelijk te lukken." Zegt hij. Ik doe wat hij zegt en probeer het nog een keer. Na een paar minuten stop Chris me weer. Ik kijk hem gefrustreerd aan. "Gewoon nog een keer proberen." Zegt hij terwijl hij tegen de muur aan leunt.

Maar het nog een paar keer geprobeerd te hebben ben ik het zat. "Waarom lukt het me gewoon niet!!" Zegt ik gefrustreerd en schop tegen de dummie aan. "Agghhh, waarom moet het zo moeilijk zijn!!??" En ga helemaal los op de dummie. Ik schop en sla zo hard dat het hoofd van de dummie er af valt. Ik pak het op en smijt het woedend tegen de muur aan. Ik wil op de grond stampen en verder rammen op de dummie maar dan schiet er ineens een witte licht straal uit mijn handen. Ik schrik en kijk Chris aan, die me al de hele tijd grijnzend aan kijkt. "WAT THE HELL WAS DAT!!!" roep ik. "Gefeliciteerd, ik denk dat je zojuist je krachten heb ontdekt." Zegt hij. Ik kijk hem ongelovig aan. "Wat?" Zeg ik en besef dan pas wat hij zei. "Omg, het is me gelukt!" Gil ik en begin hyper op en neer te springen.

---------------------------------------------------------
Weer een nieuw hoofdstuk, hoop dat jullie het leuk vinden.

Wie is jullie fav?
Nikki, Melene of Megan?

Xx Nadine

S.H.I.E.L.D Academy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu