Prov: Megan
Nadat Chris Melene had meegenomen was ik erg benieuwd naar wat voor krachten Nikki had. "Nou, euh hoe gaan we dit doen ??" Vraagt Nikki. "Om eerlijk te zijn heb ik geen idee." Zeg ik.
"Maar ehh wat heb jij eigenlijk voor krachten ??" Vraag ik Nikki.
Ze kijkt me aan en ik zie dat ze twijfelt met antwoorden. " Uhmm ik heb water en ijs krachten, jij?" Zegt ze dan.
Ik lach. "Vuur." Zeg ik dan. Nikki kijkt mij verbaast aan. "Cool!" Zegt ze dan.
"Maar ehh misschien moeten we wat gaan doen." Zeg ik. "Ja denk het ook." Zegt Nikki en we beginnen met trainen.
Nikki prov.
Na een uur trainen storten we neer op een paar matten. "Is ze nou nog niet terug?!" Zegt Megan.
Het is all dik een uur verder en Melene is nog steeds niet terug . Net op het moment dat ik wil antwoorden gaat er een duur open.
"OMG IK HEB KRACHTEN!" roept Melene. Ze ploft met een luide klap meer op de matten. "Wat voor?" Vraag ik even blij.Melene staat op en laat een witte licht flits uit haar handen schieten. "Bliksem?" Vraagt Megan. "Ja het is voltage, cool hè?" Zegt Melene.
"Echt super gaaf!" Zeg ik."Nou dames genoeg gekletst, laten we verder gaan." Zeg Chris die net is aan komen lopen.
Megan prov.
We waren de hele ochtend aan het trainen geweest. Het is nu avond en we zitten met zijn alle aan een tafel.
We zijn net klaar met eten een de gespreken zijn in volle gaan. Jack praat met Nikki, Romano is uit de ziekenzaal ontslagen en mocht vanochtend weer terug naar zijn kamer.
Het is nu 2 dagen na het feest en ik heb kevin daarna niet meer gezien.Ik heb het jack en Romano al gevraagd maar ook zij hebben hem niet meer gezien. Ik vind het maar raar.
"Maar jullie trainen dus nu alleen ?" Vraagt Romano. " Ja, voor de komende paar maanden wel, verder weet ik nog niet wat er gaat gebeuren." Zegt Melene.
"Ja we worden een team, is dat niet gaaf!" Zegt Nikki met een giga smile.
"Ja echt sick!" Zegt jack.Melene prov.
Ik ben druk in gesprek met Nikki als Romano me wat vraagt "Maar Mel je heb ons je krachten nog niet vertelt."
"O ja das waar ook!" Zeg ik blij.
"Zullen we anders naar de trainings zaal zodat je ze kan laten zien?" Zegt Nikki.
"Ja, goed idee!"
"Maar je heb ons nog steeds niet vertelt wat ze nou zijn?!" Zeurt Romano.
"Kom nou maar mee dan laat ik het zien!" Zeg ik een trek hem mee.
We komen bij de trainings zaal en ik zie dat de rest ons gevolgt is.
"Nou laat maar zien!" Zegt Romano.
"Oke, uhmm misschien moeten jullie een beetje achter uit!?" Zeg ik een beetje nerveus, ik wil natuurlijk niemand verwonden, ik bedoel ik heb Chris echt niet geëlektrocuteerd pfff..... nee lijkt maar zo.
Iedereen gaat achter uit en kijken me aan, Megan en Nikki steken hun duim op en jack staat vol nieuwsgierigheid te kijken. Romano kijkt me met een trotse glimlach aan.
Oké, ik kan dit. Je gaat niet niemand verwonden, het komt goed.
Ik kijk om me heen en besluit om op een van de boks ballen te richten.
Ik ontspan een concentreer me op de boks bal.
Ik schiet een straal en ..... shit !
DE BOKSBAL STAAT IN DE FIK, IK HERHAAL BRAAAAAANDDDDD!!!!!De sproeiers gaan aan en het brand alarm gaat af .
"Oeps" zeg ik en kijk de rest aan.
Even is het stil en zeggen ze niks, dan schieten ze in de lach. "Haha wow dat is zo gaaf !" Zegt Romano, ik lach ik ben blij dat hij er zo over denkt.Nikki en Megan kijken me aan en roepen dan kei hard "het regent, het regent de pannentjes worden nat!"
Nu moet ik ook lachen."Wat is hier in Gods naam aan de hand!"
---------------------------------------------------------
Nieuw hoofdstuk!
En ja hoor gelijk weer een cliffhanger 😂 sorry
Wat vinden jullie?
Is mijn schrijf style verbeterd of niet ?Xx nadine
JE LEEST
S.H.I.E.L.D Academy
ActionOnafgemaakt! Nikki is een meisje van 16 met magische krachten. Op een gewone school dag word haar school overvallen door geheimagenten. Ze vallen alle klassen binnen en nemen kinderen mee tot Nikki's grote schrik zij zelf ook. Nikki word mee genome...