12. Een team, wij?

209 10 4
                                    

Prov: nikki

Melene is net weggelopen om Romano te bezoeken. "Zo dames, ik zat te denken, nadat ik jullie zo heb gezien samen. Jullie lijken me een goed team samen met zijn drieën. Ik al de jaren dat ik hier heb gewerkt zijn er nog weinig mensen geweest met zo veel moed. Wat dachten jullie er van als jullie de komen de 2 maanden privé training krijgen als groep, dan hoeven jullie je verder niet meer te trainen met de rest en kunnen jullie gelijk beginnen met een paar missies als jullie training is geslaagd. Wat vinden jullie er van?"
Vertel Nick Fury. "Ik denk dat we dit ook met Melene moeten bespreken, dan kan ze zelf beslissen of ze het er mee eens is." Zeg ik. "Dat lijkt me een prima idee, dan spreek ik jullie morgen graag" zegt hij. "Jullie mogen nu gaan"

We zijn terug op onze kamer en hebben onze pyjama's aan. Melene is nog steeds niet terug dus praten Megan en ik nog even. Een half uur later komt Melene binnen. Megan vertel haar het hele verhaar over alles wat Nick Fury te zeggen had. Als ze eindelijk is uitgepraat wachten we haar antwoord af. "OMG, dat is zo cool, dan worden we een echt team en mogen we mensen in elkaar rammen!" Roept ze blij. "Nou dat is dan geregeld" zegt Megan. "dan vertellen we morgen ons antwoord aan hem." Zegt ze. "Maar ehh, zullen we dan nu gaan slapen?" Vraag ik gapend. "Tuurlijk!" Zegt Melene en we gaan naar bed.

Volgende ochtend.

Het is 9 uur en we zitten bij het ontbijt. Van Fury mochten we de lessen vandaag overslaan. Om 10 uur gingen we naar Fury om het nieuws te vertellen.

Ik klok op de deur. "Kom binnen" hoor ik en open de deur. "En ?" Vraagt Nick Furry. "We doen het!" Zeg ik. "Nou dat is dan geregeld. Jullie privé training start morgen om acht uur." Zegt hij. "Oké" "jullie mogen gaan." En we lopen ziin kamer uit. "Omg dit word zo gaaf !!!" Roept Melene als we buiten zijn. "Ja echt hé ! We worden gewoon en team, dat is zo cool!!" Zegt Megan. "Ik kan niet wachten tot morgen!!" Zeg ik.

We zijn terug op onze kamer en vervelen ons dood. "Maar ehhh, heeft iemand een idee wat we kunnen gaan doen aangezien we vandaag toch niet hoeven trainen??" Vraag ik. "Ik denk dat ik even bij Romano ga kijken." Zegt Melene. "Oké" zeg ik. En Melene verlaat de kamer. "We kunnen gaan gamen?" Zegt Megan. "Ja!!!" Zeg ik.

Na ongeveer een half uur fifa te hebben gespeeld ben ik er klaar mee. Megan heeft me al 3 keer in gemaakt. Nadat Megan weer een goal maakt gooi ik mijn controler neer. "Ik ben klaar!" Zeg ik en laat me met een plof op de bank vallen. "Haha jij kan echt niet tegen je verlies hé!!??" Zegt Megan. "Nee niet echt, nee!!" Zeg ik gefrustreerd. "Zullen we dan maar wat anders gaan doen?" Vraagt Megan. "Ja graag!!" Zeg ik. "Netflix en chill??" "Jaaaa!" Roep ik en ga gelijk recht op zitten. Even later zitten we alle bij op de bank met een grote bak popcorn maar een film te kijken.

Prov: Melene

Ik loop de zieken zaal in en zie dat Romano nog slaap. Ik ga op de stoel naast hem zitten. Hij ziet er best grappig uit als hij slaapt, hij heeft zijn kussen in zijn armen en er loopt een druppel kwijl uit zijn mond. "Hihi." Gniffel ik zachtjes. Zal ik hem wakker maken ?? Net op het moment dat ik naar hem toe wil lopen komt Finn binnen. Ugggghhhh wat moet hij hier nou, o wacht tuurlijk het is zijn broer. "Heyy, jij ook hier?" Vraagt hij. Ik had de neiging om iets heel ergs bot te zeggen maar deed het, dus knikten ik maar gewoon en hielt mijn mond. Ik ging weer zitten. Finn loopt naar het tafeltje naast het bed en legt er een doos chocola en een kaart op en neemt dan plaats op de stoel naast mij. Als hij het maar laat om een gesprek met me te beginnen, dacht ik maar nee hoor het is al te laat. "Ik hoop dat hij snel beter word." Zegt Finn, ik weet niet of hij het tegen mij heeft want hij staart alleen voor zich uit. Ik besluit de ongemakkelijke stilte door te zeggen "ja, ik hoop het ook." En staar sip voor me uit. Hij kijkt me aan. "Hey, het komt wel weer goed met hem hoor, kijk niet zo zielig." Zegt hij. Ik kijk hem aan een geef hem een kleine glimlach. "Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan." Zeg ik en sta op. "O, oke ik zie je nog wel." Zegt Finn en ik loop de zaal uit.

---------------------------------------------------------

Sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niet meer heb geüpdate, het spijt me heel erg. Ik probeer het van af nu weer bij te houden maar ik kan niks beloven. Ik heb het gewoon heel erg druk, ik zit nu in 3 havo en het is best wel veel werk. Maar ook was ik een beetje inspiratie loos. Dus hier is een klein hoofd stukje.

Tips zijn altijd welkom
Als iemand nog ideeën heeft ook.

Xxx Nadine 😘

Ps.
Nieuwe cover, wat denken jullie ??

S.H.I.E.L.D Academy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu