Prov: melene
Langzaam komt hij steeds dichterbij. "Hey broertje" Roep iemand en wringt zicht tussen ons zodat ik hem niet kan zoenen. Het is Finn de broer van Romano, serius ik haat die gast! Finn wil nog wat zeggen maar Romano trekt mij al weg. We staan nu bij de bar. "Wil je wat drinken?" Vraagt Romano. "Ja graag" Zeg ik. "Wat wil je?" "Cola plzzz" Zeg ik. Hij besteld 2 cola. Hij geeft een glas aan mij "thanks" Zeg ik en ga op een kruk zitten.
Prov: Megan
We lopen tussen de menigte en Kevin heeft mijn hand vast. We blijven staan en hij probeert te dansen. Hij is niet zo goed, maar het is wel schattig. Ik doe met hem mee en dan komt er een schuifel nummer. Hij kijkt me aan en dan komt hij naar met toe en gaan we schuifelen. Ik kijk de hele tijd naar mijn voeten want ik kan niet dansen. "Je mag me best aan kijken hoor" zegt hij. Ik moet blozen en kijk hem aan. "Je bent schattig als je bloost" zegt hij, ik werd nog roder. Het schuifel nummer is voorbij maar hij laat me niet los.Prov:Nikki
Ik was zo blij dat jack mij toch mee had gevraagt. We zijn aan het dansen op de dansvloer er is net een schuifel nummer geweest en nu dansen we als twee gekken op het liedje "sexy als ik dans". Het liedje is afgelopen en we gaan aan de bar zitten, we bestellen een cola en kijken de dansvloer rond. Ik kijk of ik Melene of Megan ergens zie maar ze zijn nergens te bekenen.
Prov: Melene
Ik neem een slok je van mijn drinken en kijk naar Romano. Hij glimlacht maar me een keept zijn beker in een keer achter over. Hij zet zijn beker neer en kijkt me raar aan, dan begint zijn hele lichaam te stuipen trekken en hij valt op de grond. "Romano, zeg wat!!". Achhhh, ik kijk rond. Iedereen kijkt naar Romano, maar niemand doet wat, het is muis stil. "WAAROM HELPEN JULLIE NIET, STELLETJE EIKELS!!!! ZIEN JULLIE NIET DAT HIJ LIGT DOOD TE GAAN!!!" Schreeuw ik. Sommige mensen kijken me geschrokken aan door mijn uitbarsting, maar doen niks. Dan komt Nikki tussen de massa tevoorschijn met Megan achter haar aan. " Wat is er gebeurt?!" Vraagt ze geschrokken. "Romano, was aan het drinken en .......?? JIJ...!!!" Roep ik en draai me om naar de barman. Dezelfde man die Romano's drinken inschonk. Hij schrikt en rent dan weg. Nog voor dat ik in actie kon kunnen rennen Nikki en Megan al achter hem aan. We zetten de achtervolging in en volgen hem door de gangen.
Prov: Nikki
De barman rent achter de bar vandaan en zonder na te denken zet ik de achtervolging in. Megan en Melene komen achter me aan. We rennen door de gangen achter de man aan, van uit mijn oog hoek zie ik dat Melene me in haalt. Ze rent nog harder en haalt de man bijna in. Melene pakt de man bij zijn arm en trekt hem naar achter, de man verliest zijn evenwicht en valt op de grond. We stoppen met rennen en lopen langzaam naar de man toe, die nog steeds roerloos op de grond licht. Met de snelheid van een cheeta staat de man op en haalt een pistool uit zijn zak. "Laat me gaan en niemand raakt gewond." Zegt de man. "Dacht het even niet, he!" zegt ik. De man draait zich om en richt zijn pistool op mij. "Laat me er door of ik knal een kogel door je mooie gezichtje." Zegt hij rustig om zijn worden kracht bij te brengen laat hij zijn pistool met een luide "klik". Van uit het niets vallen Melene en Megan de man van achter aan. De man schrikt en er klinkt een luide knal, met een noodvaart komt de kogel op me af. Ik ontwijk hem net en schiet Megan en Melene te hulp die nu met de man aan het vechten zijn. De man slaat hard in op Melene maar die is net snel genoeg om zijn vuist te pakken en hem te tackelen. De man ligt op de grond en Megan houd zijn handen op zijn rug. Ik ren naar ze toe en vries zijn handen aan elkaar, hij kan nu geen kant meer op. Ik hoor geklap en draai me om. "Goed gedaan dames, dat hebben jullie mooi opgelost!" Zegt Nick Fury. Een paar bewakers komen achter hem vandaag en lopen naar de man toe, die nog steeds bewusteloos op de grond ligt. Ze nemen de man mee en even later verdwijnen ze de hoek om. "Ik zou jullie graag willen spreken in mijn kantoor, als jullie mij willen volgen?"
Even later zitten we in het kantoor van Nick. Het is een kleine kamer met een groot bureau een een heleboel kasten en ligt een grote stapel papieren op het bureau. Nick Fury kijkt ons aan van achter zijn bureau. "Dat hebben jullie knap gedaan, dames" zij hij. Hij wil verder praten maar Melene onderbreekt hem. "Sorry meneer, maar weet u misschien hoe het met Romano gaat?" Vraagt ze. "Met Romano gaat het goed de man heeft een vergif in zijn drankje gedaan, het is maar goed dat jullie snel hebben gehandeld anders had hij het waarschijnlijk niet gered." Hij stopt even om Melene's reactie te pijlen, maar haar poker face verraad niks.
Prov: Melene
Nick Fury praat verder "hij is nu stabiel en ligt op de ziekenzaal, je mag nu wel even naar hem toe gaan als je wilt?" Zegt hij. "Ja graag, dat lijkt me een goed idee." Zeg ik een sta op. Onder weg naar de ziekenzaal spoken er een heleboel vragen door mijn hoofd, 'hoe gaat het met hem? Waarom heeft die man iets in zijn drinken gedaan? Deed hij het met opzet of was het toeval? Maar als het toeval was, waarom zat het dan alleen in zijn drankje en niet in die van mij? zo veel vragen spoken er door mijn hoofd. Voor ik het wist stond ik al voor de ziekenzaal. Ik loop naar binnen er staan een heleboel bedden maar alleen de achterste is bezet. Daar ligt Romano, hij lacht als ik naar hem toe kom. Ik geef hem een knuffel en ga op de rand van het bed zitten. "Hoe voel je je?" Vraag ik. "Prima" zegt hij. We praten nog even tot de zuster langs komt lopen. "Ronden jullie af, hij heeft rust nodig?" Zegt ze en loopt daarna weg. "Slaap lekker" Zeg ik een geef hem een knuffel, zonder er bij na te denken geef ik hem een zoen op zijn mond, ik voel hem lachen tijdens onze zoen. Ik trek terug "welterusten" Zeg ik voor dat ik me om draai een de zaal uit loop.
---------------------------------------------------------
Sorry dat ik zo lang niet meer heb geüpdate. Hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.Xx nadine
JE LEEST
S.H.I.E.L.D Academy
AcciónOnafgemaakt! Nikki is een meisje van 16 met magische krachten. Op een gewone school dag word haar school overvallen door geheimagenten. Ze vallen alle klassen binnen en nemen kinderen mee tot Nikki's grote schrik zij zelf ook. Nikki word mee genome...