Megan prov.
Het is bijna 8 uur en de meiden en ik zijn klaar om te gaan. We hebben alle drie onze bikinis al onder onze kleding aan gedaan, Nikki draagt een witte, Melene een rode en ik een zwarte.
Ik hoop dat Kevin er is. Zou hij mij weer ontlopen ?
Mijn gedachte worden onderbroken als er op de deur word geklopt.
Ik doe open.
"Hey, we kunnen gaan!" Zeg ik. En loop de deur uit.Nikki prov.
Het is echt super druk in het zwembad. Melene en Romano zijn samen naar de glijbaan en ik heb geen idee waar megan is.
Ik zit nu in het bubbelbad, ik wacht op jack die een drankje voor ons ging halen.
"Hey, daar ben ik weer." Hoor ik en jack komt naast me zitten.
"Hier." Hij geeft me een beker aan."Thanks" zeg ik en neem een slok.
Uhggg wat is dat bitter zeg !
"Wat is het ?" Vraag ik jack."Cola bacardi" zegt hij.
"Maar wat vind je van het feest?"
Vraagt hij en schuift naar me toe."Wel leuk, jij?"
"Wel, oké."
Er valt een awkward stilte.
"Mag ik je wat vragen?" Zegt hij.
"Ja, wat?"
"Wat vind je van mij?" Vraagt hij.
Oké die zag ik niet aan komen. Wat the heck moet ik hier nu weer op antwoorden?"Wel, aardig en leuk, maar als een vriend, snap je?" Zeg ik.
"O gelukkig, dan zij we daar over uit!" Zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan.
"Het zou zo awkward zijn als je mij wel leuk vindt en ik jou niet.""Nou, das dan een opluchting, ik dacht precies het zelfde!" Zeg ik.
We kijken elkaar aan en schieten dan in de lach.
Dan word zijn blijk op iets anders gevestigd, ik volg zijn ogen. Dan schrik ik me rot !
Nee dat meen je niet !Megan prov.
Ik loop door het zwembad op zoek naar Kevin. Het is zo drukt, het is lastig om mensen te herkennen.
Pfff. . . Ik ga hem nooit vinden. Ik plof neer op een van de stoel. En kijk het zwembad rond. Mijn ogen gaan richting de kleed kamers.
Dan zie ik hem, dat is Kevin. Hij komt een van de kleed kamers uit en loopt richting de baar.
Snel sta ik op, ik kan hem nu niet uit het oog verliezen. Ik baan me een weg door de dansende mensen. Ik kijk weer om me heen.
Shit, waar is ie gebleven.
Ik kijk om me heen. Ik zie hem nergens.O of toch wel, daar staat hij bij een tafel. Ik loop naar hem toe, maar stop net voordat ik hem bereik.
Er loopt een meisje naar hem toe, ze slaat haar armen om hem heen. Hij slaat ze niet weg.
Ik dacht dat hij mij leuk vond?Ik wil weg lopen, maar mijn voeten werken niet mee. Dan gebeurt het.
Hij zoent haar. Of zoent zij hem?
Uhggg. . . daar gaat het niet om, hij duwt haar niet weg dus hij vindt het vast wel leuk.Zonder dat ik het door heb stroomt er een traan over mijn wang.
Vind hij mij dan niet leuk?
Of is dat het niet?
Ben ik niet goed genoeg voor hem?"Hey gaat het?" Vraagt iemand.
Er staat een meisje voor me ze heeft rood haar. Ze draait zich om en volgt mijn blik.
"O hij heeft het weer geflikt of niet?"〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Ik ga niks zeggen
"Woahahaha" *kwaadaardige lach*Xx Nadine
JE LEEST
S.H.I.E.L.D Academy
ActionOnafgemaakt! Nikki is een meisje van 16 met magische krachten. Op een gewone school dag word haar school overvallen door geheimagenten. Ze vallen alle klassen binnen en nemen kinderen mee tot Nikki's grote schrik zij zelf ook. Nikki word mee genome...