ליאם וקצת זאין באותו פרק!
אל תגידו שזה לא מקסים ;)~~~~~~~~
זאין:
היה חשוך, הירח זהר באמצע השמיים האיר על פניי כל האגם.
האנרגיה שהייתה שם עצובה, כואבת.
אבל מכל החושך הוא צעד בשקט, בחשש, אוחז בידי עם ידו החמימה, מעביר בכל אורך גופי זרמים מוכרים, כאילו הידיים שלנו נועדו להחזיק אחת את השנייה.
"אני אוהב אותך" אותו קול נשמע מהבחור, קולו היה חלש, שבור.
חלק ממני היה מבולבל לחוץ, אדם שאני לא מכיר כלל גורם לי להתרגשות, חלק אחר בי הכיר בו, הכיר את מגע ידיו את קולו את הזרמים.
לא רציתי לשחרר מידיו, הרגשתי מוגן, אבל ברגע בו חשתי את שפתיו על שפתי לא יכולתי להישאר אדיש, לא יכולתי להתעלם ממה שהוא עושה לי.
להרפות? לא חשבתי על זה, לעזוב? לא נמצא אפילו הסדר העדיפויות.
שניים הם אחד, שניים הם שלם, שניים במרכבת האהבה שדרכה מפותלת וארוכה.
זו הרגשה כה טובה, כה שלווה.
זה מרגיש כמו חלום.ליאם:
אני לא יודע מה זה? מה שמתחולל בפנים, כאילו הלא מודע שלי, הנשמה יודעים שיקרה משהו אבל אני לא מבין מה.
אנחנו ממשיכים את המנהגים שלנו כרגיל, הטורנירים לא פוסקים והשתייה כנראה גם היא לא תפסק גם אם זה יהיה סוף העולם 2.
מה שטוב הוא זה שהטורנירים עוזרים לשמור על השגרה לא משנה מה קורה, מאז שנולדתי, מאז היווצרות הממלכות, הטורנירים הם אלה שאיחדו והביאו את כל אבירי הממלכות, את כל הנתינים יחדיו, לבחון את המתמודדים על פי כוח או מוח לא על פי איזו ממלכה הגיע ממנה.
אבל הטורנירים שהם פתוחים לקהל, הם הכי טובים.
לכולם יש את האפשרות להוכיח את עצמם, גם נשים, זה שינוי שאמה הציע ולא ראיתי מדוע להתנגד לה, אנחנו נותנים את הסיכוי לכל אחד, בהתאמה.המשחקים האלה נמשכים במשך שבוע, במקור הם היו נמשכים יומיים רצופים אבל בשל שינויים הוארכו המשחקים לשבוע כך שיהיה למתמודדים זמן לצבור אנרגיה, ובנוסף יחולקו המשחקים לנושאים שונים כמו חץ וקשת, סכינים, חרבות, סוסים ועוד הרבה.
זה האור של האנשים בימים אפלים אלו.המתקפות לא פוסקות כמות האבירים פחת משמעותית, ואף התעורר שמועה על כך שמישהו העיר בעזרת קסם עתיק את האביר האפל.
אבי נהג לספר לי את סיפוריו, לפני שכונה 'האביר האפל' היה נער כפר פשוט שהחליט ללכת אחרי אביו למרות אמונותיו השונות ולהצתרף לאבירים.
הוא עבר את כל מבחני הקבלה בהצלחה רבה, הסיג לא מעט מעריצות, הבטיח את בטחון אחותו תחת גג הארמון.
הוא היה מוכר בהצלחותיו המרובות, קרבות איומים שהוא שרד ואף הציל את חבריו.
מאיפה ה'אפל' הגיע?
זה לאחר שהאדון בנו דודו הרחוק של הנסיך באותה תקופה כפה את עצמו עליה, סיפר זו לנסיך והוא חשש שהיא תהרוס את שם בית המלוכה ולכן שניהם הרגות אותה בדם קר, ועל מנת להעלים כל חלק שיכול לקשר את הרצח אליהם, הם חתכו את גופה לחלקים וכול חלק הם שרפו ואת האפר פיזרו ביער.
YOU ARE READING
Prince Charming 2
Fanfiction-ספר שני- If they stand behind you, protect them. If they stand beside you, respect them. If they stand against you, defeat them. דירוג הכי גבוהה #4 בזיאם גמור👏