=21=

282 24 1
                                    

זאין-
'אתה זה שיהרוג אותו'
שוב ושוב אותן מילים, כמו דיסק שבור בראשי.
אני מפחד כל כך שאולי זה יקרה, אני אני לא מוכן להיכנע, אני אלחם עד הסוף כמו שהבטחתי לליאם באותו לילה מלפני שבוע.
הארי משגיח עלי 24/7 כל מקום אני מסובב את ראשי רואה אותו מאחורי.
אני מעריך את זה שהוא עושה את זה במקרה ואני לא אוכל למנוע ממשהו אני יודע שהוא שם.
שהוא זה שינטרל אותי לפי הצורך.
אבל גם ליאם לא נותן לי ללכת רחוק, כל הזמן איתי, כי הוא לא רוצה שהארי יגע בי.
אני מבין את שניהם וזה מתסכל, הכל כל כך מתסכל, כל כך קשה.
אני מאמין במה שהארי עושה ואני יודע שזה לטובת ליאם אבל ליאם, אני אוהב אותו ואני יודע שהוא אותי.
זה קרב, קרב קשה לא רק ביני לבין אלכס זה קרב בין הלב למוח.
למלחמה כזו זה מתכון לאסון, כאוס אחד גדול.
אבל אני אלחם לא משנה כמה כאב זה יגרום לי.

"תראה אתה סתם גורם לעצמך סבל, תיתן לי לעשות מה שאני רוצה ואתה תחייה" אלכס אמר
"לחיות כדי ראות אותך הורג את ליאם? לא תודה"
"אני? נעלבתי זאין, באמת בניתי עליך לעשות את זה" צחק
"על גופתי המתה"
"אני יכול לזרז את התהליך ולהרוג אותך עכשיו, אני זה ששולט בגוף שלך" אמר
"אבל אתה צריך אותי, לא?" טיפש
"אוי נכון, אוף, חנון"
"אבל אני יכול לגרום לזאין להרוג את ליאם כי אני בתוך הגוף שלו אז אני יכול לשלוט על המוח שלו, אקסל היה אמור להתעורר כבר מה לוקח לו כל כך הרבה זמן אני לא יודע איזה גוף הוא לקח, אבל הוא היה לחוד שם ואני איך שהוא הגעתי לפה, לעזאזל אקסל תמיד אוהב לאחר אתה" מלמל את מחשבותיו
"איך אתה לא יודע איפה אח שלך?"
"אני לא יודע מה קרה ביום שמתתי, אני כן יודע שאקסל הייה איתי ויכולתי להרגיש אותו אוחז בי ואף פתאום המגע שלו נעלם, זה היה כל כך נורא אנחנו היינו ביחד כל הזמן ואז פתאום זה קורה זה היה מאוד קשה להיות ובכללי לתפקד בלעדיו, זה עדיין קשה"
"אמרת שהוא נתקע שם? אז אולי זה בגלל שהוא אולי פה ולא יכול להתעורר פה?" פאק פאק מה לעזאזל אני אומר? למה אני עוזר לו!? זאין אתה אידיוט!
"יש משהו בדברים שלך, אבל לפי מה שאני הבנתי עם זמן שלי איתך יש שם שליט חדש וככל הנראה צאצאים של התושבים מהממלכה שלי, אני לא יודע אם בכלל נחזור לשם" מלמל, יכולתי לחוש את הכאב שלו, להיות הריק באדם שאתה אוהב ואכפת לך ממנו זו הרגשה רעה.
מי כמוני יודע...
"זאין עם מי אתה מדבר שם? אנחנו היינו אמורים להיות אצל קליין לפני כבר 10 דקות!"  קולו של נייל נשמע מבעד לדלת השירותים
"כן כן כבר יוצא, רק אל תשבור את הדלת" עניתי באדישות
"אני מעדיף לשבור את הדלת מאשר שקליין ישבור לי שוב את האף" אמר, צחקתי מהמחשבה של אותו יום.
איחרנו בגללי והכל נפל על נייל, אבל עכשיו כשאני חושב על זה זה לא מצחיק. למה אנשים נפגעים בגללי?כל הזמן זה ככה, אוף.
"תחכה!" ניגבתי במהירות את גופי עם המגבת התכולה שלי, התלבשתי ויצאתי מהשירותים מחפש את הנעל השנייה
"לעזאזל זאין אתה ממש סינדרלה, הנעל השנייה מתחת לשולחן שלך!"
"תודה ניילר" סינדרלה הא, זה הופך את ליאם לנסיך מקסים, זה מאוד מצחיק כי הוא כן הנסיך מקסים...

Prince Charming 2Where stories live. Discover now