14. Pussy excuus

3.7K 219 28
                                    

Chase Charmain

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Chase Charmain

Dit is de eerste keer dat ik wakker wordt met mijn mate in mijn armen. Ik kijk naar mijn prinses, mijn kitten. Haren liggen verspreid over haar gezicht, voorzichtig strijk is ze uit haar gezicht. Haar adem is rustig, het heeft een kalmerend effect op me. Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan, genietend van het moment.

'Chase,' gemompel wekt me, weer. Ik haar slaperig aan, haar blik hetzelfde als de mijne. Nog steeds vraag ik me af waarom de Maangodin mij met haar heeft gekoppeld. Misschien is ze een verloren kind, maar een ding is zeker: ze heeft iemand nodig. Ik ben bereid om diegene te zijn, als ze me maar binnen laat.

'Je wurgt me,' haar stem is een stuk helderder, en ik vrees dat het betekent dat we niet meer kunnen slapen. Ik maak mijn grip losser, maar niet los genoeg dat ze kan ontsnappen. Ze zucht diep, maar nestelt zich wel tegen mij aan. Ik leg mijn hoofd in haar nek, er zachte kusjes opgevend.

'Chase,' haar stem is onvast, anders dan ik gewend ben. Ik glimlach tegen haar huid aan en ga door. Ze kan beweren wat ze wil, maar ik voel dat ze ervan geniet. Mijn mond vindt de plek waar ze binnenkort gemarkt gaat worden, een klein geluidje ontsnapt gelijk uit haar mond. Mijn wolf gaat wild in mijn wolf, helemaal 50 shades of Valentine.

'Je hebt geen idee wat je met me doet. Kitten,' grom ik. Haar lichaam trilt, maar niet van de kou. Ze draait zich snel om, mijn mond uit haar nek verwijderd.

'We moeten praten,' het blijft me verbazen hoe haar stem in een klap kan veranderen. Ik kom overeind en til Audrie op mijn schoot. Mond vindt al snel haar nek, zuigzoenen achterlaten. Weer verlaat er een geluid haar mond, het is een mengeling van een kreun en zucht. Laten we zeggen dat het niet met de situatie helpt.

'Waar wil je over praten Kitten?', vraag ik nieuwsgierig, tevreden met mijn werk. Haar hele nek is rood en paars, gemarkt door mij. Nu kan iedereen zien dat ze mij is, en van mij alleen.

'Over gister,' bam, haar stem is weer anders. Ze klinkt angstig, bang. Hoewel haar stem vreselijk zacht is, het snijd direct door me heen. Herinnering van gisteren spelen zich af in mijn hoofd, als een slechte film. Het was best entertainend geweest dat Audrie die rouge in elkaar geslagen had, maar wat er gebeurde toen Audrie in de kleedkamer was, was minder. Zonder dat ik het doorheb ontsnapt er een grom uit mijn mond. Ik had hem gelijk moeten vermoorden.

'Ik wil weten wat je met hem heb gedaan. Ik wil ook weten waarom je het hebt gedaan, ik had hem toch best goed geraakt, of niet?' haar stem is niet langer zacht, of kwaad, het is geamuseerd. Ik denk dat die gast haar ook pittig kwaad had gemaakt.

'Ik heb hem in elkaar geslagen. Ik had hem moeten vermoorden, maar dat kon niet in het openbaar,' ik zeg het alsof het niets is, wat het voor mij ook niet is. Ik moord niet voor de lol, maar iemand die mijn familie bedreigt leeft niet lang op deze aarde daarna, als je snapt wat ik zeg.

'Je gaat hem niet vermoorden. Dat is fout en slecht,' zegt ze geamuseerd. Ik verwachtte dat ze kwaad, of in ieder geval geschokt zou zijn. Ze blijft me elke keer weer verassen, en ik word er eerlijk gezegd nooit moe van.

'Ook niet een beetje?' haar lach vult de kamer, en ik sluit mijn oren. Haar lach is schattig, het ontspant me. Als ik mijn ogen open is haar gezicht heel dichtbij de mijne. Mijn ogen zijn gefixeerd op haar ogen, maar de hare op mijn lippen. Ze maakt haar lippen nat met haar tong en kijkt mij weer aan.

'Wat is dit?' haar stem is vol met nieuwsgierigheid. Ik open mijn mond om alles te zeggen, om haar alles uit te leggen, maar ik kan het niet. Ze is er nog niet klaar voor. Ik weet dat dat echt een pussy excuus is, maar ik kan mijn pack niet in gevaar brengen. Ik weet niet wat ze voelt, en ik weet niet hoe ze gaat reageren als ik haar alles vertel.

'Dit prinses, noemt men liefde. Nou, liefde gemengd met lust,' als de woorden mijn mond verlaten, voel ik haar hart een slag overslaan. Haar ogen stralen en ze buigt voorover. Ik blijf rustig zitten, en laat haar het op haar eigen manier doen.

'Ik merk jou lust heel goed,' fluistert ze tegen mijn lippen aan, doelend op mijn "vriend". Een grijns ontstaat op mijn gezicht, wachtend op haar blozende wangen. Ze komen enkel niet, wat ik wel voel, zijn haar zijde zachte lippen op de mijne.

CHASE HOOFDSTUKJE. Ik zit weer aan een verhaal te werken, en ik hoop dat het snel online komt. Het is geen weerwolf verhaal, dat kan ik wel zeggen. Ook heb ik binnenkort een verassing voor jullie ;). Wat is het toch ook weer goed dat ik niemand nieuwsgierig maakt.

45 votes en er komt weer een vervroegd hoofdstuk. Vergeet niet te commenten. Ik hoor graag al jullie theorieën en ideeën over het volgende hoofdstuk.

XX

Nienjaah

Nienjaah

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
You have to fightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu