Audrie Kenley
Chase is van mij, nee grapje ik gun je wel. Maar hoe is het om met een weerwolf te zijn?
Om eerlijk te zijn, ik kan het niet echt met een andere relatie vergelijken. Ik weet alleen zeker dat Chase me nooit zal verlaten, omdat hij haar niet toe instaat is. Dat is wel een pluspunt ;)
Wat is je favoriete eten?
Ik ben niet racistisch naar eten, ik hou van alle soorten eten. Maar tussen jou en mij, lasagne is toch wel de bae.LEER MIJ VECHTEN!!? (2x)
KOM DE SPORTSCHOOL JOINEN!Mag ik Chase knuffelen?
Ik denk niet dat je in de buurt komt...Hoe bevalt het je met Chase?
Prima, hij zorgt dat er eten voor mij is. Niks te klagen.Mag ik op jullie kinderen passen? (2x)
Heel eerlijk, ik denk niet dat Chase je laat. Hij en Blaze zijn als twee handen op een buik. Niet te scheiden.HOUD JE VAN CHOCOLA?!
IK BEN NIET STOM!Wil je befriend zijn?
Sure, why not?Houd je van eten?
Tja, het is een behoefte en je hoort mij niet klagen al eet ik...Hou je van oreo's?
Oh god, ja. Ik denk dat ik niet alleen zwanger straks ben, maar echt dik. Ups...Chase Charmain
Hoeveel houdt je van Audrie? (2x)
Okay, neem een getal in je hoofd, doe dat keer oneindig en dan kom je in de buurt.Hoe staat leven?
Recht op, tenzij ik lig.Samen Karl vermoorden? (2x)
Wie zegt dat dat nog niet is gedaan...Wil je mijn dromenvanger tegen Audries dood lenen?
Graag...Mag ik jou en Audrie knuffelen?
Uhm... nee?Jullie zijn cool.
I know right.Zullen we samen shoppen?
Owh nee sorry, ik heb het zo druk met... mijn koelkast uitlaten.Vrienden worden?
Uhm... nee?Troit
Hoe denk je over Chase?
Ik heb nog steeds geen mening...
Ben je single (*wink wink*)
Ik ben opa...Zo ja, MAG IK JE KNUFFELEN?
Wat heeft iedereen met knuffels?Ben je een rouge?
Wat is een rouge?Vind je het niet jammer dat Audrie stopt?
Ontzettend, maar ik denk dat ze heel wat opvolgsters klaar stoomt.Boaz
Waarom vergeet ik altijd mensen...
Omdat je niet genoeg appelsap drinkt.Jij was toch de Bèta?
De laatste keer dat ik checkte, ben ik nog steeds de bèta.Hoe staat het leven voor je?
Bond en blauw, Katy is erg vijandig.Vind je Audrie en Chase ook zo cute samen?
Meh, ik ben blij dat hij eindelijk zijn kop houdt.Katy
Wie ben je?
Katy.Moet ik je martelen ofzo, omdat je een slecht figuur ben?
Wow chick, calm ya titties. Ik ben Boaz zijn mate.Wat vind je van Boaz?
Knap en een idioot.Ben je een wolf?
Ja.Audries pap
U bent geweldig!!! (2x)
Weet ik toch.Hoe gaat het nu?
Ik zit na te denken hoe ik Chase ga mishandelen.Wat denk je van Chase en jouw dochter samen?
Ja, laten we daar niet over praten.Ben je trots op Audrie?
Altijd.Ben je al het ziekenhuis uit?
Jeppers.Chase's mam
En hoe staat het leven bij u?
Verticaal incorrect.Ben je blij voor je zoon?
Ja, maar ik hoop dat hij iets kleins fout doet, zodat ik hem met een slipper kan slaan...Karl
ZIN OM DOOD TE GAAN?!
Niet echt...Wat vind je van Audrie?
FiersVind je Chase ook cute?
Wat is een Chase?Ben jij nou een rouge?
Wat is een rouge?Je bent een vreselijke gemene oude sukkel?
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.
Ik
Houd jij ook zoveel van de karakters in je boeken?
Het zijn net mijn kindjes, alleen ik kan ze niet zo beschouwen, want ik heb er nu al negen...Hoe ben je op dit idee gekomen?
Geloof je me al zeg ik dat ik Grimm aan het kijken was en een weerwolf boek las ( geen idee welke meer). CHECK GRIMM HET IS BAE!Wie vind je het allerleukst?
Mijzelf.Kun je Karl iets meer straf toeschrijven?
Ben je niet trots dat ik niemand dood liet gaan? Ik vond het een hele prestatie.Was je jezelf vergeten?
Eerlijk gezegd, ja.Ben je van plan ook andere genres te schrijven?
Ja! The Scar is mijn laatste weerwolf boek en ik schrijf nu ook een kerstboek.Komt er een deel 2?
Nee sorry.Vrienden worden?
Sure!Random ander persoon
Deurmat: Hoe voelt het om een deurmat te zijn?
Erg mat en vlak.Luna: Bent u luna uit bruine beer in 't blauwe huis
Ik heb eerlijk gezegd niet wie dat is.Deurknop: Hoe is het om een deurknop te zijn?
Ik voel met betast, veel te veel.Waarom gaan deuren niet automatisch open?
Laat ik je vertellen, er zijn deuren die dat doen. Ja, mijn achterneef zijn buurman zijn nichtje haar oma's, haar overbuurman is verwijderd. Zo zielig.
JE LEEST
You have to fight
WerewolfAudrie is een meisje met een passie voor vechten. Ze is bekend, maar dat boeit haar niet, zolang ze maar haar passie kan tonen. Voor relaties heeft ze geen tijd, maar door een bepaalde gebeurtenis kan ze een bepaalde man niet uit haar hoofd halen. H...