23. Enthousiasme

3.4K 166 79
                                    

Laten we een drankjes spel spelen. Elke keer al lees je het woord enthousiasme neem je een slok chocolade melk/drank. Wedden dat je of dronken of high op chocolade bent aan het einde. ;)

Audrie Kenley

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Audrie Kenley

'Dit is wel heel exclusief. Ik weet dat het belangrijk is, maar ze is nog een tiener. Ik zal het met haar over hebben. Ik bel je zo terug,' eindigt Troit het telefoongesprek geïrriteerd. Ik open de deur van zijn kantoor voorzichtig. Ik kon het gesprek in de hal al horen en meestal al is hij zo luid is er iets mis.

'Hey Troit, ik wilde vragen wanneer mijn volgende gevechten zijn?' vraag ik voorzichtig. Eigenlijk wilde ik Chase zijn pack bezoeken en daar dan ook logeren. Het is enkel een idee, maar het maakt me wel enthousiast. De mate-bond.

'Hoe toevallig, ik werd net gebeld. Een sponsor wil je voor persoonlijke gevechten hebben, maar het ligt compleet aan jou. Hij bood wel meer geld aan dan normale gevechten zouden doen,' zegt hij lichtelijk aarzelend. Persoonlijke gevechten... dat klinkt niet goed. Herinneringen aan straat gevechten vliegen door mijn gedachte, mij een vervelend gevoel bezorgend.

'Ik zal het er met mijn vader over hebben,' en met Chase. Al weet ik bijna zeker dat hij het niet goed gaat keuren, net zoals mijn vader. Het klinkt allemaal iets te vaag.

'Oké kiddo, ik zie je morgen bij de training,' hij geeft me een snelle knuffel en maakt aanstalten om weg te gaan, maar ik hou hem snel tegen.

'Uhm Troit... ik wilde vragen of ik een soort vakantie kan opvragen. Ik wilde samen met Chase even weg gaan. Niet lang natuurlijk, hooguit een week en ik zal daar ook trainen. Chase traint ook veel, dus we kunnen samen trainen en ik dacht omdat ik nu geen gevechten heb kan ik eigenlijk wel eventjes weg,' brabbel ik. Troit lacht enkel.

'Je moet echt wat oplichten. Gelukkig helpt Chase daar goed bij, hij is echt een goede jongen Audrie, je moet hem houden. Ik zie je over een week en dan hoor ik het wel over die gevechten. Dat is genoeg denktijd,' met een laatste knuffel loop ik zijn kantoor uit. Nu het enkel aan Chase voorleggen. Ik weet dat hij blij zal zijn dat hij de hele dag met mij kan zijn, maar normaal zou dat in mijn huis zijn en niet in zijn pack. Zou hij me willen voorstellen aan zijn pack? Of houd hij onze relatie liever geheim?

'En daar is mijn Kitten weer,' zegt Chase met zijn gebruikelijke grijns. Ik rol mijn ogen, ik schrik nauwelijks meer als hij me zo begroet. In het begin heb ik hem nog wat blauwe plekken geslagen, maar ik raakte, voor zijn geluk, er gewend aan.

'Hier ben ik, zonder krasje of scheurtje, omdat ik iedereen zelf neer heb geslagen,' zeg ik trots. Mijn gevechten vergaan steeds beter, ik krijg nu nauwelijks een klap, terwijl mijn tegenstanders alle stoten ontvangen.

'Zoals ik je gewend ben. Ik wilde je wat vragen, voor ik het vergeet door je schoonheid,' zegt hij flirtend. Hoewel we een relatie hebben, Chase is nooit gestopt met zijn geflirt en om eerlijk te zijn, ben ik daar best blij mee, het maakt onze relatie veel speelser, vrolijker. 

'Ik weet dat dat lastig voor je zal zijn, maar ik had een voorstel eerst. Spring niet in conclusies, het is een simpel voorstel,' waarschuw ik hem. We lopen inmiddels door het park en nemen plaats op een van de bankjes. Nou, Chase neemt plaats en neemt mij om schoot.

'Oké Kitten, nu heb je me nieuwsgierig en lichtelijk enthousiast gemaakt. Deel je voorstel met me,' zegt hij terwijl hij een kus op mijn nek drukt. Owh, ik voel dat hij enthousiast is en lichtelijk zou ik het niet noemen.

'Wat zou jij er van vinden al kom ik een paar dagen bij jou logeren?' vraag ik voorzichtig. Mijn blik is op het tragisch lege meertje gericht, Chase zijn blik ten alle kosten ontwijkend. Zijn armen vlechten rond mijn buik en spannen aan en er worden veel meer kusjes op mijn nek en schouder geplaatst. En... hij is nog enthousiaster, als je snapt wat ik bedoel.

Chase Charmain

Ze wil bij ons zijn!

Mijn wolf gaat wild in mijn hoofd en stopt allerlei ongepaste plaatjes in mijn hoofd over wat we kunnen doen met haar al is ze bij ons. Ik verraad alvast dat het geen bordspelletjes zullen zijn.

'Kitten, je hebt geen idee hoe blij je me daarmee zal maken,' spreek ik naar de waarheid. Ik wilde vragen of we samen konden wonen. Er is een perfect huis op de rand van mijn terrein, het zit dichtbij het dorp dus ze kan gewoon doorgaan met wat ze doet.

Onze mate is een ware vechter, maar ik ben benieuwd of dat in de slaapkamer van pas komt. Ik denk dat ze wel tegen een paar klappen kan.

Ik knijp mijn stijf dicht en probeer op alles te focussen behalve deze gedachtes. Ik voel Audrie lichtjes aanspannen, ook zij voelt mijn enthousiasme. Ze draait ze om om mij aan te kijken, niet haar beste plan. Ik adem door mijn mond, zodat ik haar geur niet ruik.

Geef toe aan je enthousiasme en laat haar zien wie er baas is. Ik denk dat wij dat gevecht wel zullen winnen.

'Serieus?' vraagt ze ongelovig. Denkt ze serieus dat ik niet met haar wil zijn? Ik kijk toe hoe slaapt 's nachts. Enger kan het denk ik niet worden. Ik knik langzaam terwijl ik naar haar lippen kijk. God, ik zal alles geven om haar nu te proeven. Ik voel haar ogen op mijn lippen, maar ik maak geen beweging. Ze leunt voorzichtig naar voor en drukt haar lippen hard tegen de mijne. Een grom komt uit mijn keel, wat ervoor zorgt dat zij kreunt. Onze tongen raken in gevecht met elkaar, dat ik win. Ik verken haar mond met mijn tong, genietend van haar smaak.

'Heb ik je afgeleid met mijn schoonheid?' vraagt ze als ze losbreekt. Een grijns kruipt op mijn gezicht en ik knik snel. Ze zal me elke dag met haar schoonheid verblinden. Keer op keer. Want Audrie is het enige meisje in mijn ogen en dat zal ze blijven.

En? Iemand high/dronken?
Believer van Imagine Dragons on top!

Ik wilde een paar dingen delen.

1. Weten jullie die Oostenrijker nog? Nou het blijkt dat hij een klootzak was dus ik ben weer gelukkig single. Kom hier MacChickiez!

2. De persoonlijke Q&A ga ik ergens deze week filmen.

3. Ik heb 2 nieuwe ideeën voor het volgende boek. Misschien doe ik ze beide, maar jullie mogen beslissen welke jullie leuker vinden.
                1. Het Litteken/ the Scar
                2. The Slutty Luna

Nummer 1 gaat over een meisje dat vroeger altijd door de bos wandelde en een wolf ontmoet. Zij is zijn mate en hij markt haar gelijk, ook al is ze zo jong. De mark wordt een litteken en ze het is een groot mysterie voor iedereen hoe ze er aan kwam. Zodra ze 18 is verschijnt er een zeer knappe man in haar leven, die haar maar niet alleen laat.

Nummer 2 gaat over de gebruikelijk pack slet. Maar deze keer krijgt ze wel de alfa. Hij is zijn mate verloren en mate met haar. En dan volg je dat drama.

Dus.... laat me horen welke je het leukste vindt.

I love you chica's

XX

Nienke

Nienke

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
You have to fightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu