Audrie Kenley
'Zeg Prinses, wat zullen wij doen vandaag?' vraagt een erg bekende stem. De vlinders fladderen rond in mijn buik en mijn mond vormt zich tot een glimlach. Ik draai me om en kijk in de welbekende ogen van Chase.
'Ik ga douchen en een beetje Netflix kijken. Wat jij gaat doen, is voor mij een raadsel voor mij,' zeg ik met een grijns. Ik stap volledig uit de sportschool en begin naar huis te lopen. Voetstappen weerklinken door de straat en al snel voel ik een warme bron achter me.
'Netflix en chill?' suggereert Chase. Zijn mond is veel te dichtbij mijn oor en hij blaast zachtjes op mijn nek. De nekharen in mijn nek staat acuut overeind. Ondanks alles blijf ik toch rustig door lopen, maar mijn ademhaling is versneld. Een warme arm kruipt rond mijn heup en trekt me tegen zijn warme borst.
'Ik denk dat ik mezelf wel zal redden. Heb jij maar veel plezier in je eentje Chase,' beantwoord ik zijn suggestie. Iets in mij roept dat ik het aanbod moet aannemen, heb moet bespringen. Ik vervloek dat stemmetje, dat steeds krachtiger wordt.
'In mijn eentje? Oh god Kitten, ik weet niet of je het doorhebt, maar ik laat je nooit alleen. Hoe zou ik kunnen? Jij bent de liefde van mijn leven,' brengt hij dramatisch uit. Ik rol met mijn ogen, maar mijn wangen worden toch een paar graden warmer.
'Dus jij bent die engerd die voor mijn raam staat te loeren. Ik was al bang dat ik de politie moest bellen. Het was me een totaal raadsel wie het was en maakte me eerlijk gezegd bang,' lieg ik. Ik weet dat Chase me goed in de gaten houdt en het verwarmt mijn hart. Hoe ik weet dat het Chase is? Midden in de nacht schrik ik soms wakker van een warm lichaam dat naast me ligt en een arm om mee heen gooit, maar zodra ik de bekende tintelingen voel, weet ik dat het Chase is en val in een vredige slaap.
'Heel grappig Kitten. Waarom gaan we niet 's middags naar je vader en in de avond lekker voor de buis hangen, misschien wat sensatie zoeken,' de grijns op zijn gezicht zegt genoeg. Ik sla hem tegen zijn borst aan. Ik ben inmiddels wel gewend aan Chase zijn humor, maar ergens weet ik dat hij het serieus bedoelt.
'Gedraag je meneer, ik sla je zo weer in elkaar. Ik vind het trouwens prima, op het sensatie zoeken na,' waarschuw ik hem. Hij kijkt me onschuldig aan en samen lopen we terug naar mijn huis. Het is een paar weken geleden sinds Chase en ik naar mijn vader zijn geweest en hij de dokter neersloeg. We hadden wat problemen gekregen met de bewaking en uiteindelijk de politie, maar Chase kreeg geen straf. Blijkbaar was chef van de politiebrigade iemand belangrijk in zijn pack en liet hem zonder problemen lopen. Chase zei dat het was omdat zijn mate, ik, beledigt werd en de man wilde de dokter zelf nog een keer in elkaar slaan.
'Penny for your thoughts?' ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk naar mijn open voordeur. Zijn we er al? Ik loop naar binnen en doe de deur dicht. Chase woont niet bij mij, maar hij vond het nodig dat hij mijn sleutel had. "In geval van nood" had hij gezegd. In geval dat hij me miste en aandacht nodig had.
'Ik ga douchen,' roep ik door het huis heen, niet wetend waar Chase is. Ik loop de trap op en vind Chase, shirtloos, aan in mijn kamer. Mijn ogen zitten vastgeplakt op zijn spieren. In de sportschool heb ik zat six-packs gezien, soms wel eight-packs, maar geen trekt me aan als die van Chase.
'Kan ik weten waarom jij geen shirt aan hebt en waarom jij in mijn kamer staat?' vraag ik, nog steeds zijn spieren aan het bewonderen. Vieze plaatjes vormen zich in mijn hoofd en mijn een knoop ontstaat in mijn buik. Vingergeknip haalt me uit mijn dagdroom. Mijn ogen gaat naar Chase zijn gezicht, die natuurlijk grijnst.
'Ik weet dat ik lekker ben, maar mijn ogen zijn ook echt geweldig. Om je vraag te beantwoorden, ik ga je helpen met douchen. Hoe kom je anders bij de moeilijke plekjes?' zegt hij geamuseerd. Zijn grijnst valt van zijn gezicht zodra hij in de lucht ruikt. Zijn blauwe ogen worden zwart, voor hij ze stijf dicht knijpt.
'Ik, ik moet denk eerst douchen, en een hele koude ook,' mompelt hij, voor hij naar de badkamer vertrekt. Ik wil hard lachen, maar ik schaam me eerder. Hij kon ruiken dat ik... zin had. Ik neem plaats op mijn bed en pak mijn telefoon om mijn vader te bellen.
'Hey pap,' groet ik hem, als hij eindelijk opneemt. Mijn vader heeft nog steeds moeite met elektronica, wat altijd grappig blijft.
'Dag Krijger, mag ik vragen waar ik dit telefoontje aan heb verdiend?' vraagt hij nieuwsgierig. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het horen van zijn stem. Hij klinkt bijna gezond. De dokter zei dat hij hooguit nog een maand in het ziekenhuis moest blijven.
'Ik wilde vragen of het goed is als Chase en ik later in de middag komen?' vraag ik. Ik weet het antwoord al: ja. Mijn vader is dol op Chase, waarschijnlijk omdat hij me de aandacht geeft die mijn vader me niet kan geven. Het is zo, Chase behandelt me als een ware prinses, wat me elke keer onzeker laat voelen. Ik kan het niet helpen, ik heb nog nooit een intieme relatie gehad, niet zo een als ik met Chase heb.
'Natuurlijk Krijger, ik zie je straks,' met dat hangt mijn vader op. Ik val op mijn bed en blaas de lucht uit mijn longen. Alles valt langzaam op zijn plaats, dankzij Chase. Allemaal dankzij Chase.
Ik ben terug. Wat? Jazeker.
Rain van The Script boven. Hun nieuwe single, I'm so happyyyy
Xx
Nienke
JE LEEST
You have to fight
Người sóiAudrie is een meisje met een passie voor vechten. Ze is bekend, maar dat boeit haar niet, zolang ze maar haar passie kan tonen. Voor relaties heeft ze geen tijd, maar door een bepaalde gebeurtenis kan ze een bepaalde man niet uit haar hoofd halen. H...