OKAY, I AM GONNA EASE YA TITTIES RIGHT NOW.
Chase Charmain
Met een schok schrik ik wakker. Ik kijk snel om me heen, zoekend naar Audrie. Ze is niet naast me. Ik schiet uit het bed en ren door de kamer heen. Ze is niet in de kast en in de badkamer. Ik ren door het hele huis heen, zoekend naar Audrie. Het licht in de keuken is aan en ik ren er gelijk heen. Daar staat ze, een stuk chorizo etend. Ik ren naar haar toe en neem haar in mijn armen.
'Wow Chase,' gilt ze uit. Ik draai haar in het rond, stevig tegen me aangedrukt. Haar armen gaan op mijn nek, zodat ze niet valt. Na een minuut haar rond te hebben gedraaid, zet ik haar neer. Haar armen zijn nog steeds rond mijn nek en de mijne rond haar heupen. Ik druk kusjes over haar hele gezicht en nek.
'Chase,' giechelt ze. Ik kijk op en diep in haar ogen, om zeker te maken dat ze hier echt is. Ik geef haar een kort kneepje en ze knijpt me terug. God, ze is er echt. Ik druk een lange kus op haar lippen, de smaak van chorizo ontmoet mijn smaakpapillen.
'Je bent er echt,' adem ik uit. Ze kijkt me bevreemd aan, maar laat me niet los. Ze voelt door de band mijn paniek en bezorgdheid, dat of ik straal het uit.
'Vertel me wat er is gebeurd,' zegt ze zachtjes. Ik pak haar handen en sleur haar mee naar de bank. Ik neem haar snel op schoot en sluit mijn armen rond haar heupen. Mijn handen omsluiten de hare, de ring geeft me een geruststellend gevoel. Dat is dus wel gebeurd.
'Audrie, wat hebben we gedaan voor we inslaap vielen?' vraag ik zachtjes. Haar wangen kleuren rood en ze verschuilt zich in mijn nek. Ik glimlach. Dat gebeurde dus ook.
'Je weet heus wel wat we hebben gedaan. Als je dat vergeet weet ik echt niet wat ik met je moet doen,' zegt ze met een kleine glimlach. Ik glimlach ook en druk haar dichter tegen mij aan, zodat ze zeker voelt hoe goed ik het me kan herinneren.
'Maar vertel me nou wat er is gebeurd,' zegt ze, een stuk bezorgder. Ik zucht diep en druk een kus op mijn wang, mijzelf er aan herinneren dat het niet echt gebeurde.
'Ik... ik had een nachtmerrie, over jou. Je werd ontvoerd door een paar mensen. Het waren kooigevechten en je was helemaal bond en blauw geslagen. Het eindigde met... met jouw dood. Je hart werd er in een keer uitgetrokken, zonder enige aarzeling. Ik weet niet of ik ooit zoiets ergs heb gezien,' vertel ik. Ze draait zich om zodat ze schrijlings op mijn schoot zit. Haar handen omsluiten mijn wangen en ze dwingt me om haar aan te kijken.
'Chase, ik ben hier in levende lijve. Ik ga niks doen en nergens heen. Ik heb een bericht gekregen dat Karl is opgepakt met zijn hele zaak. Ze deden naast kooigevechten nog wat pittig illegalen dingen,' zegt ze, haar ogen boren in de mijne. Ik knik langzaam. Een bastaard minder in het leven.
'Ik zit na te denken om over te gaan switchen naar trainingen, zodat ik iets beter in dit weerwolven leven past,' zegt ze terwijl er een glimlach op haar gezicht verschijnt. Ik reik naar voren en volg de contouren van haar lip. Ze bijt zachtjes op mijn lip, wat een grom van mij oplevert.
'Ik wil met je trouwen,' zeg ik. Ik haal mijn vinger uit haar mond en pak haar handen tussen de mijne. Ik druk kusjes op haar vingers en op de ring.
'Ik weet het idioot. Dat is de rede dat je aanzoek deed,' zegt ze giechelend. Ik rol met mijn ogen en til haar op in bruidsstijl. Ik loop op mijn gemak naar onze kamer en zet haar neer op het bed. Ik doe het licht uit en kruip in het bed naast haar. Zodra we gelepeld liggen, met mijn armen om haar heen, ben ik helemaal kalm.
'Dat weet ik ook Kitten, maar ik wil zo snel mogelijk met je trouwen. Hoe klinkt volgende maand?'
Ik weet dat ik niet de leukste persoon ben op deze aarde, maar de haat die ik kreeg? Jk Jk, ik weet heus wel waarom ik het kreeg. Ik ben asshole, maar de spanning brengt lezers, likes en comments en ik leef voor dat.
SHOUT OUT!
Dit verhaal komt ten einde dus je raad het al, er komt een Q&A! Je kan je verhaal in de komende verhaaldelen sturen en het antwoord zal komen.Naar:
Audrie
Chase
Troit
Boaz
Katy
Audries pap
Chase's mam
Karl
Enig ander random persoon die ik vergeten ben.Love ya
XOXO
Nienke
JE LEEST
You have to fight
WerewolfAudrie is een meisje met een passie voor vechten. Ze is bekend, maar dat boeit haar niet, zolang ze maar haar passie kan tonen. Voor relaties heeft ze geen tijd, maar door een bepaalde gebeurtenis kan ze een bepaalde man niet uit haar hoofd halen. H...