26. Marken

3K 166 23
                                    

Audrie Kenley

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Audrie Kenley

Het eten verliep normaal. Normaal in de geest van ik werd veel aangestaard al vertelde ik over mijn boks-carrière, dat iedereen in een deuk lag toen ik over mijn tijd met Chase vertelde en dat ik veel high-fives kreeg van Katie en Kyly. Het werd lichtelijk ongemakkelijk toen het over trouwen en baby's ging, Chase was er voor, ik hield wijselijk mijn mond. Ik heb nog steeds heel wat vragen over weerwolven en ik ben van plan om het er met Chase te over hebben al zijn we alleen.

'Lieve schatten, ik kan jullie ongemakkelijkheid en hormonen vanuit de keuken voelen. Ik denk dat het een goed idee is al gaan we weg. Ik kan ook die van Katie en Boaz voelen. Jullie zijn echt een nasty stel tieners,' zegt Kyly grijnzend. Een blos kruipt om mijn en Katies wangen, terwijl de jongens grijnzen. 

'Dag Katie, ik hoop dat ik je nog snel een keer zie,' zeg ik vrolijk tegen Katie. Ik heb voor het eerst weer een vriendin gemaakt. Niet heel veel meiden willen vrienden zijn met iemand die de hele tijd bokst. Katie trekt me snel in een knuffel en lacht.

'Als het aan Chase ligt, woon je morgen in zijn huis,' zegt ze lachend. Ik bloos en ik zie Chase verstijven. Ik geef hem een vragende blik maar hij keert zich al snel naar Boaz toe.

'We zullen zien. Ik vind dit huis prachtig, maar het is te ver van mijn sportschool en ik ben van plan om te blijven boksen,' zeg ik met een klein lachje. Intrekken met Chase staat eigenlijk wel op de planning. Hij woont praktisch bij mij, maar ik weet dat hij zijn eigen werk links laat liggen voor mij en ik voel me daar schuldig over. 

'Tussen jou en mij, je hebt Chase duidelijk om je vinger gewikkeld, maar ik vooral misbruikt van. Doe ik nog altijd met Boaz, het bezorgt je veel cake en donuts,' fluistert ze in mijn oor. Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Ik kan dat zeker doen, maar Chase kennende zou er een betaling komen

'Dus... wat is het plan nu we het hele huis voor onszelf hebben?' vraag ik nieuwsgierig aan Chase. Hij haalt trekt zijn wenkbrauwen suggererend omhoog en ik schud snel mijn hoofd, maar een glimlach ontslipt me. 

'Kan je me meer vertellen over het mate gebeuren?' vraag ik voorzichtig. Ik weet dat ik Chase heb geaccepteerd als mijn mate, maar ik blijf het gevoel behouden dat het een gevoelig onderwerp is. Chase's houding veranderd, hij lijkt op een jongetje op kerstochtend. Hij neemt voorzichtig mijn hand in de zijne en sleept me mee naar boven, hoogstwaarschijnlijk zijn kamer. Als we op zijn kamer zijn, gaat hij op zijn bed zitten en trekt mij op schoot. Wat een verassing

'Oké, dus mates. Uhm... ik heb je al het verhaal over hoe weerwolven zijn ontstaan en dat we mates hebben gekregen en dat ze letterlijk godsgeschenk zijn. Wat ik niet heb verteld is dat met mates een hele matingsritueel er bij hebben. Het bestaat uit drie stappen. Eerst moet je je mate gevonden. Dat heb ik al gedaan,' zegt hij met een knipoog aan het einde. Ik draai me om in zijn armen en ik hoor Chase slikken. Owh... dat was niet mijn beste plan.

'Het tweede deel van het ritueel is marken. Het houdt in dat ik je moet bijten waar je nek en schouder ontmoeten,' om zijn woorden kracht bij te zetten, legt hij zijn vingers op het plekje en gelijk schieten er duizenden tintelingen door me heen. Oké, dat is zeker een gevoelig plekje. Chase merkt mijn reactie en grijnst. Ik kijk hem kwaad aan, maar van binnen wens ik dat hij zijn vingers niet verwijderd van mijn huid.

'Het derde deel is het leukste, volgens mij. We moeten maten,' zegt hij simpel. Ik ontwijk uit mijn waas van plezier en kijk hem bevragend aan. Hij kijkt me aan met een glinstering in zijn oog, die er vaak is. Er is deze keer wat anders aan zijn ogen, ze zijn donkerder van kleur. Owh... maten.

'Maar ik beloof je plechtig dat ik zal wachten tot je klaar ben voor alles. Ik wil je nergens in haasten. Al zou ik dat doen, vrees ik dat mijn moeder mijn ballen er heel langzaam aftrekt en ik wil niet weten wat ze nog meer zou doen,' zegt hij met een klein lachje. Zijn gezicht in mijn hals en hij drukt vederlichte kusjes op mijn huid. Ik bijt op mijn lip om alle geluidje binnen te houden, maar al begint hij langzaam te bijten op mijn huid kan ik het niet meer binnenhouden. Een zachte kreun ontsnapt mijn mond en Chase gromt als antwoord.

'Shit Audrie, ik moet je echt wat vragen,' mompelt hij tegen mijn huid. Ik til zijn hoofd langzaam omhoog en druk mijn lippen vurig tegen de mijne. Hij gromt tegen mijn lippen en al snel zijn we verwikkeld in een gevecht met onze lippen. Zoals verwacht wint Chase en begint hij mijn mond te verkennen. Al snel dwalen zijn lippen af naar mijn hals en het intense gevoel keert terug. Deze jongen kan me alle zonden laten voelen en ik zal smeken rond meer.

'Mark me,' commandeer ik hem. Hij komt uit mijn hals om mij aan te kijken of ik serieus ben. Vanbinnen vervloek ik hem en wil ik dat hij zijn wonderen weer verricht.

'Weet je het zeker?' vraagt hij voorzichtig. Ik kijk hem aan en zie dat zijn ogen bijna even donker zijn als de nacht, het trekt me nog meer naar hem toe. Ik knik haastig en hij duikt ongeveer weer naar mijn hals. Ik voel zijn tanden tegen mijn hals aan en wacht op de pijn. Zodra zijn tanden mijn huid raken, voel ik dat ik langzaam wegzak. Het laatste wat ik voel is een kus tegen mijn voorhoofd en gefluister.

'Mijn Luna.' 

Ze is teruggekeerd. Ik ben misschien de enige, maar ik ben blij dat school begonnen is. Ik kan eindelijk weer een ritme bouwen. Ik kan niet schrijven in de vakantie, ik weet niet waaraan het ligt, maar ik kan het nu. Dus ik kom jullie schooldagen verlichten met mijn aparte, vreemde verhalen. 

Love Ya

Love Ya

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
You have to fightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu