❦12❦ ↑SENİ TANIMAYACAĞIMI MI SANDIN ARAP KIZI..↓

24.4K 1.2K 938
                                    


Mutimedia: Samira EL-RAUJ

İnstagram: 'asimavera'

12. BÖLÜM:

Cesar kızdan ayrıldığında dudaklarını bu sefer alnına bastırdı.

"Yarın akşam geldiğimde hazır ol Gece Gözlü, davete gecikmek istemeyiz."

Arkasında yarattığı enkazdan haberdar bir şekilde arkasını döndü adam. Kızı ne denli hırpaladığının farkındaydı fakat bu gerekliydi. Cesar uysal bir adam değildi. Bunu bilmeli, ona göre hareket etmeliydi. Bu zamana kadar gördüğü nazik, sempatik ve söz dinleyen bir karaktere sahipmiş gibi gözüktüğünün farkındaydı fakat yeri geldiği zaman Araz' dan bile beter olabiliyordu. Samira kalbinin sesini susturmaya çalışırken sindiği duvardan ayrılarak odasına doğru ilerlemeye başladı. Elini kalbinin üzerine koyarak kapıyı örtüp gözlerini yumdu. Tamam, kendisine çok büyük bir yara vermiş olabilirdi tabii ki bu yerde kalmayacaktı ama içinde bir yerlerde ona karşı derin bir şeyler vardı.

Dışarı kıyafetlerinden kurtulduktan sonra kapının tıklanma sesini duydu. Gelmesi için yanıt verirken gözleri geleni görmek içir arkaya döndü. Linda idi.

"Umarım uyandırmadım?"

"Hayır hayır. Gece yarısından önce uyuyamam zaten."

"Hah. İyi o zaman. Biraz konuşmak istedim de sorun olur mu senin için?" dediğinde Samira hayır anlamında başını sallayıp yatağının üzerine oturarak eliyle yanına oturmasını istedi.

"Yarın ki davet hakkında aslında konumuz." Dediğinde kız sıkıntıyla içini çekti. Neler olacak deli gibi merak ediyordu.

"Araz ile görüşmediğini biliyorum. Fakat orada olacağını biliyorsun değil mi?" dediğinde Samira yine başını salladı.

"O kötü biri değil Linda. Sadece fazla âşık."
Linda şaşkınlıkla gözlerini açtı. Samira' ya ne demişti neler yapmıştı hepsini biliyordu. Peki, bu olanlara rağmen kız nasıl bu kadar iyi yürekli olabiliyordu ki? Tamam, dediği doğruydu. Linda Araz' ı tanıyor hatta çok seviyordu. Cesar' dan sonraki ağabeyiydi ama Samira ile kendisi gibi değildi. Elly yüzünden büyük sorunlar yaşamışlardı.

"Samira." dedi kızın gözlerinin içine bakarken. "Araz da Elly' de çok iyi dostlardır. Fakat bulunduğun konumun farkındasın. Gerçekte olmayabilir ama resmiyette onun karısısın ve bu hiç ağzından çıkmasa da Elly' nin en büyük hayaliydi. Sürekli sevdiği adamın kendisine o teklifi edeceği günü bekledi. Sonra ise.." dediğinde üzgünce bakışlarını kıza çevirdi.

"Keyfimden ben çıkmadım Linda. Bunu isteyen kendileriydi. Bu hikâyenin değersiz karakteri benim. Herkes benim üzerimden bir şeyler elde ederken ben daha nereye ait olduğumu bile bilmiyorum. Hiç tanımadığım bir adamın evinde kalıyorum. Ya söylesene kimim ben? Neden buradayım?"

"Sakin ol." Dedi elini kızın omzuna kayarken. "Seninde hayatın elbet yoluna gerecek ama zaman tanı biraz. Söz veriyorum ben her zaman senin yanında olacağım. Asla tek kalmayacaksın."

"Umarım dediğin gibi olur." Dedi genç kız. Hayatı hakkında en ufak bir ışık örmüyordu çünkü kendisi.

"Hadi bakalım uyu artık. Yarın ki davette herkesin gözü senin üzerinde olacak. Gözleri mor halkalarla donatılmış bir güzelliğe sahip olmak istemiyorsan uyumalısın."

Gülümsedi. Linda çıkarken oda pikenin altına girip ışıkları kapattı. Gözlerlini yumduğunda ise o sahnenin verdiği acıyla bir kez daha canlandı gözünde olanlar.

ZEHR-İ VİRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin