My Love For U

1.1K 159 1
                                    

#Unicode
Luhan ...Sehun ကို ဂရုစိုက်ပေးပါ... သူ့ကိုစိတ်ချမ်းသာအောင်ထားပေးပါ...နင်နဲ့ဆိုသူပျော်မယ်လို့ ငါယုံတယ်...

ကျွန်တော်တို့ Young Min ရဲ့ စခန်းကနေ ထွက်မသွားခင် Yoon ကျွန်တော့်ကို ပြောခဲ့တဲ့စကား...

သူပြောခဲ့တာ ရှင်းရှင်းလေးပေမဲ့ ကျွန်တော်ခုထိ သေချာနားမလည်နိုင်သေးဘူး...

အထူးသဖြင့်... နင်နဲ့ဆိုသူပျော်မယ် ဆိုတဲ့ စကားကိုပဲ...

တကယ်ပဲ Sehun က ကျွန်တော်နဲ့ဆို ပျော်နိုင်မှာလား?

နဂိုကတည်းကမှ Sehun က ကျွန်တော့်ကို အမြင်မကြည်တာ ဘယ်လိုလုပ်ပြီး ပျော်နိုင်ပါ့မလဲ...

Yoon ရဲ့ စကားတွေက ကျွန်တော့်အတွက်တော့ ဖြေရှင်းလို့မရတဲ့ ပုစ္ဆာတစ်ပုဒ်လိုပဲ...

နားလည်ဖို့ လွယ်မယောင်နဲ့ ခက်ခဲတယ် ...

ဒီပုစ္ဆာရဲ့ အဖြေကို ဖြေရှင်းနိုင့်သူက ဘယ်သူဖြစ်နိုင်မလဲ?

Yoon လား...?  ဒါမှမဟုတ်...

"Luhan ..."

"ဪ Lay ah .. Wae?"

"ဘာတွေများစဉ်းစားနေတာလဲ ?"

အင်း Lay ကို ကျွန်တော် ပြောပြလိုက်ရင်ကောင်းမလား?

သူ့ကို ပြောပြလိုက်ရင် အဖြေမဟုတ်ရင်တောင် သဲလွန်စလေးတစ်ခုလောက်တော့ ရမယ်ထင်တယ်...

ဟုတ်တယ်... Lay ကို ပြောပြရမယ်...!

"Lay ah ...ဟိုလေ... "

ကျွန်တော် Lay ကို Yoon ပြောခဲ့တဲ့ စကားအကြောင်း ပြောပြလိုက်တယ်...

"ဟားးးး....ဟားးးး."

"Lay ah ဘာလို့ ရယ်တာလဲ ငါပြောတဲ့ထဲမှာ ရယ်စရာပါနေလို့လား"

ကျွန်တော် အလိုမကျစွာ မေးလိုက်တော့ Lay က

"Luhan ရယ် မင်းဟာလေ လည်မလိုလိုနဲ့ တော်တော် အပါလား ဟားးး..."

ဟောကြည့် ကျွန်တော် နားမလည်လို့ သူ့ကို မေးပါတယ်ဆို သူက ကျွန်တော့်ကို လှောင်နေတယ်...

"Ya! Lay ! Yoon ရဲ့ စကားကို ငါတကယ်နားမလည်လို့ ပါဆို မင်းဆီက အဖြေလေးတစ်ခုခုများ ရမလားလို့ မေးကြည့်တာ မပြော၇င်နေ မလှောင်နဲ့ကွာ.."

WOODS [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora