POHLED VADIMA
Ještě jednou jsem si překontroloval věci, ale málem jsem zapomněl na to nejdůležitější. Deník. Ale jak vám říkám už od začátku, moje pamět na tom je pořád velmi dobře! Takže jsem ho do tašky hodil taky.Ale i když by jsem se měl přiznat, že jsem ho vzal, tak to neudělám. Znám ji jenom chvíli, ale už je mojí kámoškou a doufám, že jí i zůstane.
Je to moje broskvička.POHLED TERI
Odemkla jsem vchodové dveře a hned jsem šla nachytat postele, aby jsme měli kde spát.Mám postel, která se dá přeměnit na dvojlůžkovou, takže místo pro Gabču jsem měla a Vadima šoupnu na zem. Má smůlu.
Teri mám objednat pizzu, nebo si něco uděláme? Zahuláká na mě Gabča z kuchyně.
Objednej tři! Zařvu na zpátek a chystala se jít dólů, ale dostala jsem takovej mini infarkt.
V okně se objevil Vadim a usmíval se jak debil.
Ťukal na okno a dělal zase ty jeho pohledy.Okno jsem otevřela, ale snažila jsem se tvářit naštvaně.
Můžeš mi říct proč jsi nešel normálně dveřmi? Zkřížila jsem ruce na prsou.Tadyma to je lepší! Zasměje se a vyleze zamnou.
Tašku s věcma hodí na mojí postel a porozlídne se po pokoji.Tak, kde budu spát broskvičko? Zazubí se.
Ani jsem nestačila odpovědět a přišla Gabča.
Co tady dělá? Neviděla jsem ho přijít. Zamračí se a ukáže na něj prstem.Měla bys vědět, že jsem kouzelnej Vadim. Asi mně ještě dostatečně neznáš. Udělá vtipnej postoj.
Ehm, aha... Protočí oči a sedne si s mobilem v ruce na postel.
Tak kde, že budu spát? Podívá se znova na mě.
No... Asi tě pustím na postel a já se vyspím na zemi, vadit mi to nebude. Odpovím a sednu si za Gabčou.
Hele, ale já stebou spát nebudu, hrozně se v noci rozvaluješ a kopeš, to radši budu na té zemi spát já. Zaprotestuje Gabča.
Takže já budu spát s Teri jo?
Udělá ten "úchyláckej" pohled.POHLED TERI
Začal se blížit večer a my si dali pizzu, kterou jsem před Vadimem musela krýt vlastním tělem aby ji nesnědl hned jak nám ji dovezli a něco zbylo k filmu.
Gabča vybrala nějakej film, já ho šla pustit a než jsem se otočila Vadim sežral tři kousky.Budeš tlustej, řeknu se smíchem a sednu si mezi ně.
To se vypiluje, poplácá si po břichu a vezme si další kousek.
POHLED GABČI
Vadim se vždycky přecpával, ale když bere pizzu Teri z ruky, asi to normální není, ale smála jsem se tomu jak Teri dělala ty její vražedný pohledy.POHLED VADIMA
Seděli jsme tam, já snědl skoro všechnu pizzu a dívali se na film, kterej právě skočil.
Ale nejdnou jsem si uvědomil, že jsem pořád nevrátil deník tam, kam patří.Rychle jsem se zvedl a vyběhl schody. Jdu na záchod! Zařvu směrem k nim už u pokoje.
Vytáhl jsem ho z tašky a právě v čas jsem ho dal na stůl.
Holky přišly do pokoje, Teri se začala hrabat ve skříni a Gabča v tašce s věcma.
Pak zmizeli v koupelně a vrátili se převlečený v pyžamu.POHLED GABČI
Co jsem takhle vypozorovala, Vadim a Teri po sobě jedou. Jenom se to před stebou stydí přiznat.Zahrajem si flašku? Navrhnu, když všichni čumíme do mobilu a to mě fakt přestalo bavit.
A na co? Pravda nebo úkol, nebo na svlíkačku? Zvedne se Váďa a vezme jednu prázdnou flašku od coly co jsme vypily.
Všichni si sedneme na zem do kruhu a Teri neprotestovala, což mi bylo hned divný, ale neřešila jsem to.
Tak na co? Zopakuje netrpělivě Vadim.
Na úkol, svlíkat se před tebou fakt nebudu... Vezme Teri Vadimovi falšku z ruky a roztočí ji.
Hned napoprvé to padne na mě, takže jsem si hned musela vybrat buď pravdu nebo úkol.
Nic moc se mi po té pizze dělat nechtělo, tak jsem si vybrala pravdu.Hmm... Začala přemyšlet.
Jsi panna? Zeptal se Vadim, když to Teri trvalo až moc dlouho.
Nemáš to vymýšlet ty, ale Teri. Zamračila jsem se.
To neva, jsi nebo ne? Začala se smát Terka.
Tak to jsem zvědavej... Zasmál se Váďa.
Je mi 16, zkuste zapřemýšlet.
Takže ne, dostal totální záchvat smíchu Vadim.
Teri ho samozdřejmě napodobila.Ne, jsem, a teď točím já! Urazila jsem se a flašku roztočila.
Přistálo to na Vadimovi.
Pravda nebo úkol? Zeptala jsem se vážným hlasem.Úkol! Odpověděl odhodlaně.
Dobře, zasmála jsem se šibalsky.
Dej Teri pusu, francouzáka! Začala jsem se smát ještě víc. Lepší trest pro ty dva snad neexistuje. Teda aspoň pro Teri.
ČTEŠ
Peaches aka Píčis
FanfictionUrčitě si všichni pamatujete skupinu Peaches, která se ale později rozpadla. Ale přemýšleli jste někdy proč? Co když v tom je něco víc než nedostatek času, na který se vymluvili?