23

52 2 0
                                    

POHLED TERI
Ten prank se fakt povedl. Řekla jsem a vypla kameru. Kdy to sestříháš? Zeptala jsem se.
Asi ještě dneska. Odověděl mi a kameru si schoval zpátky do tašky.
Teri kolik je hodin? Vybil se mi mobil. Schoval ho do zase kapsy, když nešel zapnout.
Je pět, už musíš? Smutně jsem na něho koukla.
Jo, ale neboj, zítra bych mohl zase přijít, jestli chceš. Usmál se.
Aha no... Podívala jsem se do země.
Na zítřek něco mám a další den jedu pryč, takže... Protáhla jsem.
Takže asi příště. Dokončil za mě větu a společně jsme došly ke dveřím.

Tak zase za rok. Zasměje se a naposledy mně obejme.
Však si napíšem, neboj. Podívala jsem se mu do zelených očí.
Ahoj, řekly jsme oba zároveň a já zavřela dveře.

***

POHLED VADIMA
Na mobilu mi cinklo upozornění, že někdo vydal nové video. A ten někdo byl Martin.
Girlfriend TAG?! Cože?
Rozklikl jsem to a začal jsem se koukat.
Věta "dokoukejte to až do konce" nebo jak to bylo, mně naštvala. To tam jako budou předvádět nějakou líbačku?!
Zhnuseně jsem se to vypl a najel na messenger. Tohle si teda nechám vysvětlit.

V: Teri ty chodíš s Martinem? Proč si mi to neřekla ještě předtím, než se stalo... No ty moc dobře víš co

T: Ty si to nedokoukal, žejo

V: jasně, že ne. Kdyby tohle udělal já tobě, tak se taky dívat nebudeš.

T: Vadime, je to prank, pusť si konec

*zobrazeno

POHLED TERI
Vadim už je takovej. Ani neví jak to je a už jančí. Tak snad si to aspoň pustil. Povzdchla jsem si.
Ale nad ním se teď zabívat nebudu. Tohle je jeden z mála večerů, kdy se nemusím díky létu učit, chodit na schůzky, řešit jestli jsem nezapomněla napsat úkoly, nebo zařizovat letenky bůh ví kam.
Takže jsem si jen s pizzou v ruce lehla do postele, na notebooku jsem najela na YouTube a prostě nic nedělala.
Kdybych takových večerů bylo víc, byla bych v životě daleko spokojenější.

Peaches aka Píčis Kde žijí příběhy. Začni objevovat