20

71 1 0
                                    

POHLED VADIMA
Když jsem jí dal ruku kolem ramen, viděl jsem jak hned zrudla.
Jsem zvědavej až... No, to je jedno, stejně to neudělám.
Abych zahnal myšlenku na to, jak nejsem chlap, nacpal jsem si radši pusu popcornem.
Teri se jen trochu pousmála, když mně zahlídla, ale dál pozorovala film.

***

POHLED TERI
Myslel jsem, že to bude větší pecka teda. Pronese přes celou chodbu Váďa, tak aby to všichni slyšeli.
Já se jen zhluboka nadechla a radši dělala, že ho neznám.

Tak ty se semnou zase nebavíš broskvičko? Přiskočí za mnou a chytne mně kolem pasu.
Neměla bych snad? Podívala jsem se na něho s mým přiblblím smíchem. 
To teda měla, protože už je tma a já tě musím doprovodit domů, nebo mi tě ještě nekdo unese. Broskve jdou v poslední době na dračku, ještě když jsou tak sladké.

POHLED VADIMA
Kurva, co jsem to zas řekl za sračku!? Nadával jsem. Ale samozdřejmě jenom v duchu.
Terka se ale začala červenat a usmívala se, takže to asi předce jenom takova sračka nebyla. Jako doufám v to.
Od kina k ní to je kousek, takže jsme celou cestu mlčeli. Ani jsem si neuvědomil, že jsem ji celou dobu držel kolem pasu. 
Ehm... Promiň. Omluvil jsem se, když jsem ji pustil. To už jsme stáli před jejím domem.
To nevadí, aspoň mně nikdo nemohl ukrást. Zasmála se.

POHLED TERI
Smála jsem se tam jako debil, ale místo toho aby se ke mě jako vžycky přidal, tak se mi díval do očí. To jsem toho okamžitě nechala a zakoukala se do těch jeho.
Většinou nosí barevné čočky, ale dneska je neměl. Takhle jsou stejně nejhezčí. Probliklo mi hlavou.
To už mně ale chytl kousek nad zadkem a pomalu se ke mě přibližoval.
Nejsem zas tak blbá, aby jsem si neuvědomila co chce udělat, takže jsem zavřela oči a tu pusu mu dala.

POHLED VADIMA
Byla rychlejší než já. Ta do toho prostě vlítla a dala mi pusu.
Cítil jsem jak se trochu pousmála. To mi nedalo a přitáhl si ji ještě blíž.
Chytla mně kolem krku a já ji trochu popozvedl. Je hrozně malá.

Už, už se chtěla odtáhnout, ale já ji nenechal. Místo toho jsem ji začal líbat.
Myslel jsem, že asi chtít nebude, ale za zkoušku nic nedám. Místo toho si ale stoupla na špičky aby jsem se nemusel pořád tak krčit a spolupracovala. A to jsem ji měl za tu nejstydlivější holku na světě.

POHLED TERI
Tak tahle byla hezčí než ta u té flašky. Zašeptá mi do ucha, když se odtáhne. Ale pořád jsme u sebe byli hodně blízko. No... Vlastně jsme se obímaly.
Já místo odpovědi asi ještě víc zrudla a culila se jako blbá.

Já... Já už asi budu muset jít, mamka na mě nebude čekat věčně, zapomněl jse si klíče.
Řekne po chvilce ticha.
Příjdeš zítra? Ježiš, teď jsem musela znít jako nějaká blbka, co se ho nemůže nebažit. I když to nebyla tak úplně lež.
Neboj broskvičko, za tebou vždycky. Dá mi poslední pusu na tvář a odešel.

Peaches aka Píčis Kde žijí příběhy. Začni objevovat