POHLED VADIMA
Víš, že ti někdy fakt závidím? Máte obrovskej barák v ulici boháčů, protože jste boháči, můžeš si cestovat kam chceš, kdy chceš, ve škole máš dobrý známky, máš skvělý kamarády, a co jsem slyšel, tak skoro každej kluk po tobě jede... Ty máš prostě super život! Převalil jsem se na posteli čelem k ní.
Ale já? Já jsem oproti tobě socka. Nula. Nicka. Začal jsem se litovat.Takhle si tu vylívám srdíčko od té doby, co jsme tu flašku fakt vypily.
Ani nevím kdo byl ožralej víc, ale ani u jednoho to nebylo dobrý.
Ale ani nevím, jestli mně celou dobu vůbec poslouchala. Ležela hned vedle mě a pořád mně pozorovala.
Asi to bude z toho chlastu, že si mně pořád tak prohlíží.POHLED TERI
Viděla jsem tu závist v jeho očích. Přímo z nich tryskala.
Ale já? Já jsem oproti tobě socka. Nula. Nicka.
Ve tváři měl opohrdavý výraz. Dělal, jako by pro mě byl nic. Jako kdyby nexistoval.
Dělal, že jsem něco víc než on, že jsem jedna z těch, která se kamarádí s klukama jenom pro tu jednu určitou věc.Ale víš co? Přilehl si blíž ke mě.
I když ti někdy fakt závidím, tak tě mám rád.
Na první pohled jsem si myslel, že jsi jenom nějaká rozmazlená holka s iphonkem a seznámení semnou je pro tebe za trest, ale to jsem se sakra spletl.
Usmál se a pohladil mně po tváři.POHLED VADIMA
Oba jsme opilí, asi si to nebudeme s větší pravděpodobností pamatovat, tak to risknu.Pohladil jsem ji po tváři a nahnul se nad ní.
Ona už tušila co chci udělat, takže zavřela oči a trošku se pousmála.
Teri, víš, že tě mám opravdu rád? Pošeptal jsem těsně nad jejími rty.Nic mi neodpověděla, jen mně chytla kolem krku a přitáhla si mně, aby mi mohla dát tu pusu, na kterou jsem se chystal.
POHLED TERI
Napoprvé jsem Vadima viděla jako děvkaře, jako někoho, kdo holku využije a odkopne.
Ale není to ani z půlky pravda. Ano, sice ho neznám zase tak dlouho, ale tohle poznat umím.
Asi bych hned neměla soudit podle vzhledu.
Vadim je někdy fakt tele, ale i když je napitý, tak je hodný.Líbal mně. Hladil mně po zádech a někdy se i lehce do polibku zasmál. Opravdu by teď chtěla vědět co se mu honí hlavou.
ČTEŠ
Peaches aka Píčis
FanfictionUrčitě si všichni pamatujete skupinu Peaches, která se ale později rozpadla. Ale přemýšleli jste někdy proč? Co když v tom je něco víc než nedostatek času, na který se vymluvili?