POHLED VADIMA
Gabča je v prdeli, Horic mobil nezvedá a Teri je naštvaná.
Ale je mi to jedno. Stejně se stěhuje. Lehl jsem si na postel a zachumlal se do deky. Asi bych měl jít spát, je půl třetí ráno. Ale ještě předtím jsem se koukl na ten hotel nebo co to vlastně bylo. No, musím říct, že Hori a Teri ubytování fakt vybírat neumí, ale přežít se tam dá. Co už. Vypl jsem notebook a šel konečně spát.POHLED TERI
Teri nejezdi prosím... Podíval se mi smutně do očí Vadim. Chytl mně za ruku a objal mě.
Já ale musím, víš? Odtáhla jsem se.
Takže mi chceš říct, že tě uvidím zase za rok? Poposmrkl a já viděla, že se mu lesknou oči.
Možná dřív. Odpověděla jsem a dala mu pusu na tvář.
Tak ahoj, bylo to s tebou fajn, usmála jsem se a šla si sednou do letadla, které za chvíli odlítalo.Probudila jsem se celá spocená a vůbec jsem nechápala co to bylo za sen. I když se mi to jenom zdálo, tak jsem cítila ten smutek, když tam tak stál a smutně mi mával.
Vzala jsem mobil a podívala se kolik je.
Pět ráno, skvěle. Povzdychla jsem si.Ještě chvilku jsem tam takhle seděla a dumala, jestli mám Vadimovi napsat, že mně to mrzí a do Ameriky jedu jen na chvíli.
Navíc spolu budeme celý víkend a tam se to stejně prokecne...
Najela jsem na messenger a rozklikla chat s Váďou.T: Vadime já vím, že teď ještě spíš a promiň, jestli jsem tě právě probudila, ale chtěla jsem ti jen říct, že se ti chci omluvit za to, jak jsem se k tobě chovala a do Ameriky se nakonec nestěhuju. Byla by škoda z tadyma odjet a opustit vás, ale na nějaký čas tam pojedu. Ještě jednou moc promiň.
POHLED VADIMA
Kterej debil...!? Zanadával jsem, když jsem uslyšel zvuk messengeru hned takhle z rána.Když jsem si málem vypálil oči od toho zasranýho světla, tak jsem zjistil, že to je Teri.
Rychle jsme si přečet novou zprávu a nevěděl, jestli mám být rád, nebo být naštvanej.
Ale předce jenom jsem si vybral tu první možnost.
Nechtěl jsem aby se odstěhovala a to se mi splnilo. A navíc s ní budu celej víkend.
Byl jsem kretén, že jsem jí vyčítal to, že byla naštavaná. Asi by jsem taky nebyl zrovna nadšenej, kdyby zrušila let.Nakonec jsem jí odepsal jenom smajlíkem a šel zase spát. Odepíšu jí zítra, teď na to nemám nervy.
ČTEŠ
Peaches aka Píčis
FanfictionUrčitě si všichni pamatujete skupinu Peaches, která se ale později rozpadla. Ale přemýšleli jste někdy proč? Co když v tom je něco víc než nedostatek času, na který se vymluvili?