POHLED TERI
Tý volééé, tady to je velkýýý! Rozkřikne se Váďa, když vejdeme dovnitř.
Vadimééé, musíššš tááák řvááát? Napodobí ho Gabča.
Joooo, musííím! Odpoví jí se smíchem.Mohli by jste toho nechat?
Všichni jsme se zarazily, když Hori vybuchl a hodil svoje věci do rohu chodby a odešel asi do kouplny.
Co mu jako je? Zašeptal mi Váďa hned jak se za ním zabouchly dveře.
Počkejte, já za ním zajdu. Vrazila jsem svoje věci Gabči do ruky a šla do té koupelny.POHLED HORIHO
Hori? Uslyším jak někdo vešel do místnosti, zašeptal moje jméno, ale hned za sebou zavřel dveře.
Už podle hlasu jsem zjistil, že to je Teri.Hori copak je? Klekne si zamnou na zem a pohladí mně po zádech.
A co by bylo? Podívám se na ni a trochu se pousměju.
Asi bys na nás neřval, kdyby ti nic nebylo. Koukne na mě starostlivě.
Hmm... Šance?
No víš... Posmrkl jsem. Rozešli se mi rodiče a no... Schválně jsem začal koktat.
No co? Vyhrkne nedočkavě.
Asi se budu stěhovat za tátou až do Brna.Ach jo Hori... Čapne mně kolem krku a hladí mně po zádech.
Kdy? Zeptá se, když se odtáhne a podívá se mi do očí.
Asi až po prázdninách, ale moc se mi z tady nechce. Povzdychnu si.POHLED TERI
Tak co? Přiletí ke mně Vadim, když společně výjdeme z koupelny.
Podívalala jsem se na Horiho a jeho výraz a lá " nemluv o tom a něco si vymysli" jsem poslechla.
No, on jenom... No... Nervózně jsem přešlapovala.
Já jsem měl jenom hlad a když mám hlad, tak jsem hrozně nervózní, to už by jste mohli vědět. Zachrání to Horic, když už to vypadalo, že mi Vadim nevěří.Takže dáme oběd? Přiskočí k nam Gabča a přeruší tak ticho, které začínalo být trapné.
Pokud nám u uvaříte ženy... Zasměje se Vadim, sedne si na gauč a dá si nohy na stůl.Я только ленивый свинья, так что я ничего не буду делать
(YA tol'ko lenivyy svin'ya, tak chto ya nichego ne budu delat)
Pronese ještě se smíchem.
A jako líné prase, co nic dělat nebude jsi od kdy?
Přisedne si za ním Horic.Tak jako nevím jak vy, ale já jdu do obchodu, Teri jdeš semnou? Zeptá se Gabča, ale na odpověď nečekala a už mně táhla zase směrem ven.
ČTEŠ
Peaches aka Píčis
FanfictionUrčitě si všichni pamatujete skupinu Peaches, která se ale později rozpadla. Ale přemýšleli jste někdy proč? Co když v tom je něco víc než nedostatek času, na který se vymluvili?