28

56 3 0
                                    

POHLED VADIMA
Gabča vedle mě usla, a ti dva dlouho nevycházeli, takže jsem přes Broskev hodil deku, protože s ní se do pokoje fakt nepotáhnu a vypl televizi.
Když už jsem chtěl zhasnout, tak z koupelny vyběhla Terka a byla celá červená.
Hned za ní vyšel Hori, kterej se smál od ucha u uchu.

Ty si jí něco udělal? Příjdu k němu a natlačím ho na stěnu.
Proč se nejdeš přesvědčit sám? Svůj úsměv ještě rozšíří a to ho už jsem měl plné zuby.
Pustil jsem ho a schválně ho ještě co nejsilněji nabral ramenem, aby ho to bolelo.
Místo si začal třít, ale jediné co mně zajímalo, byla Teri.

POHLED TERI
Vadim mně miluje, Vadim mně miluje... Opakovala jsem si pořád dokola a chodila po místnosti jako splašená.

Teri? Vlítne do pokoje Vadim.
Vaďo? Vykulím na něj oči, jako by mi řekl, že existuje UFO.

Víš já... Začal. Počkej, pojď dovnitř. Vzala jsem ho za ruku, posadila na postel a zavřela dveře, aby nás nikdo neslyšel.

"Udělal ti ten zmrd něco?" Zakoukala jsem se do jeho očí. Už to tu bylo zase.
Vztek, strach, lítost a... Nevím, prostě jsem tam viděla jenom tohle a něco, co jsem neznala. Takový pohled jsem u něho ještě nikdy neviděla.
"Tak udělal"?! Chytne mně za ramena a trochu semnou zacloumá.

" Au Vadime, to bolí, počkej"
Sundala jsem jeho těžké ruce z mých ramen a chytla se jich.

"Nic mi neudělal" odpovím tiše a až moc klidně.

"Ale, ale on... Začal koktat, ale to jsem okamžitě přerušila. Nechci aby mluvil.
Chytla jsem se kolem jeho krku, stoupla si na špičky, aby jsem na něj dosáhla a dala mu pusu.
Připadala jsem si znova jako v tom kině.

POHLED VADIMA
Překvapila mně. Hodně.
První jsem byl rozjozenej, ale pak jsem ji chytl kolem pasu a trochu ji nazdvihl.
Malé holky= sexy holky.
Tohle vždycky říkával Hori.

Sakra! Zase se mi vkradl do hlavy! Co jí o mě říkal? Mám se stydět?

Vadime co je? Pohladí mně po tváři, když se odtáhnu.
Koukala na mně těma jejímá krásnýma, velkýma, zelenýma očima, které jsem si zamiloval hned na první pohled.

Peaches aka Píčis Kde žijí příběhy. Začni objevovat