- Kicsim, ma későn érek haza, mert tudod ma a bárban lépek fel. - mondtam a fiamnak, akinek épp a cipőfűzőjét kötöttem be.
- Rendben Anyuci. - mondta a kicsi fiam.
- Noah, jó legyél az oviban! - pirítottam rá, de a szám szélén ott volt egy kis mosoly, amit a fiam egyből érzékelt is, és mosolyogva a fejét a nyakhajlatomba fúrta.
- Jó leszek Anyu. - mormogta, azzal egy puszit nyomott az arcomra, és Ashley kezét megfogva lépett ki az ajtón.
Hát igen. Hetente kétszer egy bárban szoktam énekelni, egyébként pedig pincérkedem, hétvégén pedig egy hotelbe járok takarítani. Valamiből meg kell élni. Így én sem tétlenkedhettem sokáig, felvettem egy csőfarmert, egy fekete trikót arra rá pedig egy bőrdzsekit. A szempillámat kifestettem szempillaspirállal, majd kihúztam a szemem, és már rohantam is le a lépcsőn, gyors felkaptam a fekete converse-et meg a táskám és már mentem is dolgozni. A nap egész gyorsan eltelt, majd rohanhattam Noah-ért az oviba, aki már várt rám... egyedül. Csak ő maradt már az oviba. Úristen de szörnyű anya vagyok.
- Életem, ne haragudj amiért megint elkéstem! - öleltem magamhoz a kis csöppséget.
- Semmi baj Anyuci. De cserébe kapok fagyit? - csillant fel a szeme.
- Hát hogyne! - nevettem el magam. Ennek a fekete szempárnak senki sem tud ellen állni.
Így út közben gyors beugrottunk egy fagyiért, majd hazavittem Noah-t, ám ami fogadott kicsit ledöbbentett. A húgom egy csávóval smárolt a kanapén.
- Khm...
- Jujj. - váltak el egymástól. - Tessa, ő itt a barátom, Cam. Cam, ő a nővérem Tessa, ő pedig az unoka öcsém Noah.
- Szia! - vigyorgott rá a fiam.
- Hello! - borzolta össze Cam Noah haját.
- Nekem semmi kifogásom ez ellen, de nincs szex, és kérlek Noah előtt meg ne egyétek meg egymást. Nekem viszont most mennem kell öltözni aztán dolgozni. - feleltem kimért hangon. Azzal felmentem átöltözni. Felvettem egy egyszerű fekete koktélruhát, a hajam kontyba rendeztem, majd jöhetett a smink. Kifestettem a szempillám, majd kihúztam a szemem, a szára pedig egy vörös rúzst raktam. Majd felvettem egy fekete köröm cipőt és már indulásra kész voltam.
- Ejha! De szép vagy! Utoljára hat éve láttalak így kicsípve. - szólalt meg húgom.
- Nekem van a legszebb Anyukám. - szalad felém Noah, én pedig felkaptam a kis manót, és adtam neki egy cuppanós puszit.
- Legkésőbb éjfélkor itthon vagyok. - mondtam, azzal leraktam Noah-t és kimentem az ajtón. Gyors fogtam magamnak egy taxit, majd elmondtam a címet, és tíz perc alatt meg is érkeztem a bárhoz. Gyors a sofőr kezébe nyomtam a pénzt, majd kiugrottam a kocsiból.
- Theresa? - kérdezte egy magas szigorú kinézetű nő. Hűha.
- Igen. - mondtam.
- Késett. - azzal a kezembe nyomta a mikrofont, és a színpad felé lökött. Gyors mormogtam egy bocsánatot, majd megindultam a színpad felé, és elkezdtem énekelni az Are you Sure-t. Mindenki hangos tapssal és füttyögéssel fogadta, majd hírtelen, egy szőke hajkoronára lettem figyelmes. A szám végeztével lerohantam a színpadról, és a szöszi nyakába vetettem magam.
- Tessa! - mondta Daniel, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Jajj de jó hogy végre itt vagy! - ölelgettem Danielt.
- Igen, de nem egyedül jöttem. - mutatott a mögötte lévő társaságra. Áá a fiúk. - Gyere! - azzal odahúzott hozzájuk.
- Az igen Daniel. Ő a barátnőd? - tette fel a kérdést James.
- Öhm nem, és ti fel sem ismeritek? - mindenki értetlenül nézett ránk. Ez azért sértő.
- Tessie? - esett le az álla Jefferey-nek.
- Üdv srácok! - a szemem Steven-re tévedt, aki köpni nyelni nem tudott. Majd egyszer csak egy harsány hang ütötte meg a fülem.
- Anyuciii! - kiáltotta Noah.
YOU ARE READING
Hope (BEFEJEZETT)
RomanceA nevem Theresa Clark. Hat évvel ezelőtt még csak egy átlagos 16 éves lány voltam, álmokkal vágyakkal. A családom büszke volt rám, mert eléggé tehetsées voltam. Mondhatni mindenben. 16 éves voltam, mikor beleszerettem Steven Cox-ba. Terhes lettem, á...