2.6

2.1K 119 1
                                    

2 hónappal később:

20 hetesek az én kicsikéim. Mivel négy hónapos terhes vagyok és ikreket várok, már nem igen tudom takarni a gömbölyödő pocakomat. Kerülöm azokat a helyeket, időpontokat amikor össze tudnék futni Steven-el, Daneil-el, David-el, Jefferey-el, James-el, Walter-el. Nem akarok egyikkel se találkozni, mert ha valamelyik idiótával futok össze akkor tuti elmondják Steven-nek. Két hónapja nem láttam a hat fiút. Vagyis pontosabban mióta elkezdett nőni a pocakom. És hiányzanak. Még Steven is. Ha jön hozzánk gyors elmegyek otthonról, de általában mindent telefonon intézünk. Milyen mindent? Csak is Noah-ról szoktunk beszélni. Anthony-val pedig érdekes módon nagyon jóba lettem. És megkért, legyek a barátnője. Igent mondtam. Így titokban járunk. Senki nem tudja. Ashely már tudja hogy ikreim lesznek, és vérig volt sértve, hogy nem szóltam a picikről. Mondtam hogy nagyon sajnálom a dolgot de értse meg a helyzetem. Egyébként Annie-tól megtudtam, hogy Jefferey és Tina (Tina Jefferey menyasszonya), babát várnak. Személyesen akartam nekik gratulálni, de mivel azt nem lehetett, így csak egy SMS-t írtam Tinának, amiben gratulációmmat fejezem ki a pici iránt. Amúgy Tina egy csupa szív csajszi, passzolnak egymáshoz Jeff-el. Istenem annyira de annyira hiányoznak és tudom, hogy max ezt a hónapot tudom még elsumákolni, de az ötödik hónapot már nem. Muszáj elmondanom Steven-nek. Igen. Elmondom.

Steven Cox szemszöge:

Épp Noah-val X-boxoztunk amikor azt ecsetelte, hogy milyen könnyű ez a játék, és ő már rég kipörgette. Én csak nevettem, mert a fiam már szét unta az egészét, én meg azt sem tudtam mi merre hány méter.

- És Anyu hogy van? - dobtam fel a témát, ugyanis két hónapja nem láttam Tessát.

- Hát kicsit meghízott, és tök fura. Alig van otthon, folyton Annie-val es Ashely-vel pusmog.

- Meghízott? - az lehetetlen. Biztos nem. 

- Hát sokat eszik meg nagy lett a hasa. Meghízott. - mondta a fiam, majd újra a játéknak szentelte minden figyelmét. Hát jó.

Pamela Moon szemszöge:

Nem bírom már! A 32. hétben járok, Steven mégis úgy tudja hogy 27 hetes terhes vagyok. Katasztrófa! A hasam nagy, és hiába járok terhestornára úgyan úgy kövér vagyok! Egyszerűen szét fogok szakadni. És még van hátra két hónap! És azt se tudom, hogy a kisfiam igazi apukája megtudja e valaha hogy gyereke lesz. De istenem csak egy éjszaka volt! Összevesztünk Steven-el, kiborultam és elmentem inni egy bárba. És ő ott volt. A hatalmas smaragdzöld szemei, megbabonázott. És igen ágyba bujtam vele, de részeg voltam azt hittem  tud gumit húzni a farkára. Remélem megbaszódsz Anthony Gray!

Tessa Clark szemszöge:

Úgy döntöttem, elmondom Steven-nek hogy ikreink lesznek. Nem akarom hogy a picik is apa nélkül nőjenek fel. Noah-val már egyszer végig csináltam. És borzalmas érzés, mikor megkérdezi, hogy ki az apukája. És hogy miért nincs velünk. Nem tudnám ezt az ikrekkel is megcsinálni.  Így felöltöztem, majd beültem a kocsiba és Steven háza felé vettem az irányt. Tudom hogy ideges lesz. Hogy ordibálni fog, miért nem mondtam el őket neki. De hát ez van, már nem tudom visszacsinálni. Az ujjaimmal doboltam a kormányon. Ideges voltam, így bekapcsoltam a rádiót hogy oldjam a feszültséget. Egyszer csak egy kamion fordult keresztbe az úton én pedig elrántottam a kormányt és egy fának csapódtam. Aztán teljes képszakadás.

Steven Cox szemszöge:

Épp Anyuéktól jöttem, mert Noah ma náluk alszik és átvittem, mikor csörgött a telefonom. Daniel neve villogott a kijelzőn, habozás nélkül felvettem.

-  Csá Daniel! Mizu?

- Tessa balesetet szenvedett.

- Hogy mi a franc?!

- Azonnal gyere be a kórházba Steven! - nekem több se kellett máris a kórház felé indultam.

- Jó napot! Theresa Clark autóbalesetez szenvedett, hol találom? - hadartam a recepciósnak.

- Második emelet, folyosó vége. - mondta, úgyhogy azzal a lendülettel a lift felé vettem az irányt. Megnyomtam a kettes gombot, a lift pedig zakatolva elindult. A második emeleten kiléptem a liftből és a folyosó utolsó szobája felé vettem az irányt, ahol már mindenki ott volt.

- Steven! - borult a nyakamba Ash.

- Sh. Semmi baj hercegnő. - csitítgattam. - Tudni már valamit?

- A doki még bent van nála. - mondta halkan Annie. És az orvos épp akkor jött ki.

- Doktor úr! Hogy van? - kérdeztem idegesen.

- A hölgy súlyos agyrázkódást szenvedett de nincs nagy baj. És a magzatok is rendben vannak. Már a nemüket is kiderítettük. Két kislány.

- Hogy micsoda? - döbbentem le.

- Steven. - simított egyet a karomon Annie. - Tessa 20 hetes terhes. Két kislánya lesz tőled.

Hope (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now