Tessa Clark szemszöge:
Jeffék, ma egy hete házasok! Tina csupa öröm, Jeff annál inkább lehangoltabb. Hiányzik az életerős, vidám és laza Jefferey. Tina felhívott, hogy ma menjek át ilyen este fele, és így is tettem. Reggel elvittem Noah-t suliba, utána pedig dolgozni voltam. Miután elment az utolsó híresség is, aki nem más volt mint Selena Gomez, elindultam Noah-ért a suliba majd haza. Kajáltunk, megcsináltuk a háziját, majd átugrottunk Jeff-ékhez. Csöngettünk. Tina nyitott ajtót, majd mosolyogva betessékelt minket a lakásba, ahol meglepetésemre mindenki ott volt.
- Sziasztok. - köszön Jeff. - Noah, nem mész fel nézni a meccset? A Barcelona és a Real Madrid játszik.
- De! - csillant fel a szeme. És itt már tudtam, hogy van valami.
- Tessie, ülj le. - emeli rám a tekintetét Jeff, én pedig szófogadóan leülök. - Na, most. Mostanában sokan észrevettétek, hogy van valami gond. Igazából ami nem is gond, de egy elég fura helyzet. Tessa, Ashley. Már jó ideje el akarom nektek mondani. Még édesanyám mondta el nekem, a halála előtt két nappal. Azaz már három hónapja. Tessa, Ash, mi hárman testvérek vagyunk. - néz rám Jefferey. Érzem, ahogy a húgom kővé dermed mellettem.
- Jeff, ha ez valami átverés, akkor az nagyon rossz! - mondom némi éllel a hangomban.
- Gondoltam, hogy nehéz lesz beadni, így felvettem hangfelvételre amit anyám mond.
- Fiam. Tudom, hogy már nem sok időm van hátra, és el akarom mondani, miért nem volt soha apád. Vagy is volt, de nem tudott rólad. Mert én telitkoltam. Scott Clark-ot öt éves korom óta ismerem. A legjobb barátom volt, addig a napig, míg egy este meg nem történt... Mikor megtudtam, hogy te megfogantál, megijedtem. Scott-nak akkor már ott volt Nerea, és a barátságunk is tönkre ment. Anyámék kitagadtak, mert azt mondtam, hogy egy buliban történt, és nem tudom ki az apád. Így elutaztam Bostonba, a nagybátyámhoz, aki támogatott mindenben. Mikor öt éves lettél, sajnos meghalt, és minden vagyonát rám hagyta, mert neki nem adatott meg hogy gyereke legyen. Milliókat hagyott rám, házakat szerte az államba. Los Angeles-ben is volt egy hatalma Villája, és abba költöztünk vissza a halála után. Újra találkoztam a szüleimmel, akik sírva könyörögtek a bocsánatomért, de én elutasítottam őket, mert tudtam, hogy csak a pénzre fáj a foguk. Fel akartam keresni Scott-ot, de aztán megtudtam, hogy összeházasodott és van két lánya. Aztán eltelt 11 év, és mikor hazaállítottál Theresával, köpni nyelni nem tudtam. De nem mondhattam el, hogy a csapattársad szerelme a húgod. De most már nem titkolok semmit fiam! Clark vagy, ahogy a húgaid is. Ha egyszer elmondod nekik, tudom hogy nehezen fogják elhinni. Az éjjeli szekrényem fiókjába van az apasági teszt, pozitív az eredménye. Mutasd meg nekik, és legyetek egy család fiam. Szeretlek, te vagy a mindenem. - itt pedig véget ért a felvétel, Jeff pedig átnyújtotta nekem a papírt, amin a doki ismertette, hogy a teszt pozitív. Miután elolvastam, átadtam a húgomnak, aki gyors átfutotta a sorokat, majd Jeff nyakába vetette magát. Mindig is imádta, de én még mindig totálisan ledöbbenve bámultam magam elé, ahogy a többiek is.
- Tess, sajnálom. Már három hónapja tudom, még is titkolom. Jogotok lett volna, már az elejétől fogva tudni. De érts meg! Ha mondjuk, nem tudnánk úgy működni mint három testvér, elveszítelek titeket. Így legalább barátok maradunk. Tessa, a kurva életbe válaszolj már! - néz rám sírva, majd az arcát a kezeibe temeti. Rajtam a sor. Óvatosan felálltam, majd leültem mellé, és a karjaimba zártam.
- Most már egy család vagyunk. Szeretlek bátyus.
ESTÁS LEYENDO
Hope (BEFEJEZETT)
RomanceA nevem Theresa Clark. Hat évvel ezelőtt még csak egy átlagos 16 éves lány voltam, álmokkal vágyakkal. A családom büszke volt rám, mert eléggé tehetsées voltam. Mondhatni mindenben. 16 éves voltam, mikor beleszerettem Steven Cox-ba. Terhes lettem, á...