Am dat de drq!!!

171 9 0
                                    

Magda Prov.
Il vad pa Yuma cum se apropie de mine asa ca hotarasc sa ma duc langa Mell ca ma simt in largul meu, cand sunt langa Yuma simt ceva ciudat in stomac ce nu imi da pace dar sa revenim cand acestia intra in camera si ii observa pe toti dormind si pe Angell certando pe Mell pot sa jur ca erau confuji...
Yu: Ce sa intamplat de dorm dusi???
An: O anumita persoana a cantat ce nu trebuia si i-a adormit pe toti timp de 48 de ore..
Me: Ti-am zis ca Magda m-a pus..
Ru: Si ce legatura are ea ca tu ai cantat
Me: Asculta aici cap de dovleac Magda m-a pus sa il adorm pe Kanato dar se pare ca si restul au auzit melodia si acum dorm dusi
Az: Dar dece a vreu Magda-chan sa il adoarma pe Kanato-kun??
E: Vroia sa il ajut sa tortureze oameni si eu i-am zus ca nu am chef acum sa vina mai in colo si se tot tine de capul meu asa ca am rugato pe Mell sa il adoarma dar au adormit si restul..
Mls: Bun ar trebui sa ne calmam si sa asteptam sa se trezeasca..
E: Melissa are dreptate mai bine asteptam sa se trezeasca..
Me: Eu ma duc la somn..noapte buna
Toti: Noapte buna..
Am intrat la mine in camera si m-am schimbat in pijamale si m-am pus in pat cazand in lumea viselor dar nu inainte de al vedea pe Yuma cum se aseaza langa mine dar acum sunt prea obosita ca sa mai tip asa ca il las in pace si adorm..

Melody Prov.

Au trecut deja trei zile si mai e putin di daude drq dar sper ca nu or sa fie prea suparati pe mne..Cobor in living unde ii gasesc pe toti treji si pe Mira care era rosi de furie asa ca eu atunci cand ma panichez cat si am inceput sa cant un cantec care te face sa plutesti in aer timp de 3 ore ( Cantecul de la media ) o vedeam pe sora mea cum plutea si tipa sa o dau jos asa ca am fugit afara sa ma ascund cand am ajuns intr-o ripta cineva m-a prins de incheietura si m-a tras spre el si se pare ca acel cineva era Shu..
E: Ce vrei ochi albastri..??
Sh: Ce ai mai facut de data asta de te ascunzi..??
E: Toti din casa stau in aer timp de 3 ore si Mira cu Reiji vor sa ma omoare..
Sh: Pai daca tot esti aici ce ai zice sa continuam ce ne-a intrerupt Magda acum cateva zile ( pervi face)
E: Aaaaa.....Dar nu mai apuc sa spun nimic ca acesta ma saruta cu pasiune dar si timiditae, isi trece limba peste buzele mele cerandumi voie asa ca ru intredeschid usor buzele si acesta repede isi baga limba la mine in gura cercetand tot....Rupem sarutul din vina lipsi de oxigen...
In momentul acela Shu ma saruta iar dar acesta pune mane pe......
.........................
Hei lume scuze pentru greseli dar sper sa va placa acest capitol va pwp😙😙😙

Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum