Melody Prov.
Eram cu lingura uriasa in mana si ii alergam pe baieti,insa norocul lor si ginionul meu Magda sa gandit sa faca pe salvatoarea si s-a pus in fata lor..
Eu: Ai ma,Magda acum te-ai gandit sa faci pe SuperMan meow........
Mg: Da,da acum lasa-i in pace ca or sa vada ei mai incolo meow......
Baieti: Aoleou....mai bine o lasai sa ne bata...
Mi: He,he,he voi chiar credeti ca scapati asa usor...
Li: Si nu uitati ca mai avem si trei gravide care in perioada asta a sarcini sunt foarte irascibile si malefice.....
Ka: Si sa fiu simcera nu cred ca vreti sa le vedeti pe Melody si Mira nervoase...
Sh: Ehh,nu cred ca sunt asa rele..
La: Pana la urma si noi suntem puternici..
Iar atunci ca sa le bagam putin frica in oase am lasat demonul din mine sa iasa si le-am aratat doar forma mea de demon....
Cand am revenit la normal i-am putut vedea pe baieti cum inghit in sec,asta facand sa apara pe fata mea un ranjet malefic..
Mel: Ce ziceati baieti?
Baieti: Pa fetelor....
Si cu astea fiind spuse baieti dau navala fiecae pe unde apuca,pe noi ne bufneste rasu..
Mg: Melody nu crezi ca ai exagerat sa le arati forma ta de demon..
Eu: Stai calma ca nu e aia forma mea de demon,nu risc sa se intample ceea ce sa intamplat acum 5 ani....
Ka: Ce sa intamplat? Niciodata nu ne-ai spus.
Mi: Cred ca e timpul sa le spui..
Kri: Da surioara cred ca ar trebui sa le spui plus ca nu se va mai intampla acum te controlezi mai bine..
Li: Ne spuneti o data?
Eu: Acum cinci ani am aflat ca unchiul nostru vroia sa o omoare pe mama,iar dupa ce am aflat am hotarat sa le spun si surorilor mele,ele mi-au spus ca totul o sa fie bine si le-am crezut dar a doua zi dupa ce am venit de la un bal unchiul nostru a infipt o sabie de argint pur fix in inima mamei,cand am vazut furia m-a stapanit si am pierdut controlul,nu mai eram eu era partea mea demonica,am folosit coasa mea si l-am omort pe unchiul meu dar domonul vroia sa omoare mai mult,ajunsesem sa omor oameni nevinovati pana cand am lesinat si am revenit la normal de aceea nu vreau sa imi mai scot demonul afara...
Kat: Imi pare rau ca am intrebat..
Eu: Stai calma,in fine hai sa ne gandim la razbunarea baietilor...
Mg: Eu ma gandeam ca tu Melody si vocea ta ne puteti ajuta....
Eu: Cu ce ne ajuta vocea mea?
Mg: Mai ti minte cand eram mici si s-au luat golani aia de noi?
Eu: Da dar nu vad ce are de afaci.
Mg: Tu mi-ai spus sa imi astup urechile,si ai inceput sa canti un cantec care ia paralizat pe cei trei,deci poti face asta ca sa ii paralizezi pe
baieti si mai incolo o sa le dam un nou aspect de look...Mi: Hmmm,imi place cum suna...
Eu: Ok,fetelor astupativa urechile...
Meli: BAIETI!!!!VENITI PUTIN...
Eu: Bun acum astupativa urechile...
Sh: De ce ne-ati chemat?
Eu: Ai sa vezi...
Dupa ce spun asta le zambesc draceste si incep sa cant in timp ce baieti incep sa paralizeze si sa se uite urat pe mine....dupa ce termin le spun fetelor sa isi ia mainile de la urechi...
Mg: Bon acum ca sunteti paralizati vine adevarata razbunare...
Eu: Angell poti sa te duci la Reiji in laborator si sa iei potiunea purpurie de pe raftul din mijloc si sa mi-o aduci...
An: Cu cea mai mare placere..
Dupa 5 minute Angell imi da potiunea si eu folosindumi puterile o fac sa arate roz,Reiji cand vede asta face ochi mari ca altceva nu poate sa faca...Eu ma apropi cu potiunea de baieti si o presar peste ei astfel ai ajungand sa fie fete,ehh norocul lor ca potiunea dureaza doar 5 ore...la fel ca la noi,o sa ne dispara cozile si urechile in mai putin de 3 ore..
Li: Ammmm,Melody nu crezi ca am cam exagerat?
Kat: Eu zic ca ii sta bine lui Ayato ca fata...hi,hi,hi
Eu: Acum sa ii facem sa se miste din nou.....
Si cu un pocnet din deget baieti adica fetele se pot misca din nou...
Sh: De ce ati facut asta?
Eu: Voi dece neati facut pisici,iepuri,vulpi si ursi?
Ay: Shu frate aici ca au dreptate dar totusi nu puteati sa ne tundeti era mai bine dacat sa fim fete...
Kat: Ehhh stati calmi dupa cum ne-a spus Melody efectul va disparea in 5 ore...
Eu am plecat in bucatarie nemai vrand sa ii aud cum se plang....offff dece imi e asa rau...Dupa care vad negru in fata ochilor...
..................................................................................................
HEI LUME STIU CA E SCURT DAR MA STRADUI SI A DA SCUZE PENTRU GRESELI DAR DE ACUM O SA SCRIU NUMAI ASA,SIMPLU FARA INGROSAT SAU INCLINAT....SPER SA VA PLACA ACEST CAPITOL VA PWP PE TOTIII....
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...