Magda Prov.
Eram in camera cu Yuma cand de o data mi sa facut pofta de pepene.
Eu: Oi..Yuma imi e pofra de pepene.
Yu: Si ce imi spui mie dute jos si ia.
Mg: Sa iti reamintesc ca sunt gravida si ca arat ca un balon.
Yu: Si ce.
Oooo pana aici ti-a fost,ma dau jos din pat di scot bata de sub pat dupa care ma indrept spre Yuma.
Eu: Draga acum te duci sa imi aduci pepene.
Yu: D-da sefa..
Si iese in fuga din camera,cand vreau sa pun bata la loc ma apuca ameteala si deodata vad negru.
Yuma Prov.
Ma duc inapoi in camera ca sa ii duc gravidei pepenele,deschid usa si farfutia imi cade din mana cand o vad pe Magda pe jos lesinata,fug repede la ea o iau de pe jos si o pun in pat.
Eu: Magda,oi Magda trezestete.
Mg: C-ce sa intamplat?Si unde imi sunt pepeni??
Eu: Femeie tu tocmai ai lesinat si tu intrebi de pepeni?!!!
Mg: Yuma dragule nu uita ca eu inca am bata in mana.
Eu: Si ce poti tu sa imi faci??
Mg: Hai sa aflam.
Si in urmatoarea secunda ma trezesc alergand prin toata casa cu o nebuna gravida care mai are si o bata in mana..
Angell Prov.
Eram vu Reiji in sufragerie cand de o data pe scari se aude o bubuitura, ne indreptam privirea spre scari si il vedem pe Yuma jos si pe Magda cum coboara scarile alergand cu o bata in mana....saracul Yuma imi e mila de el.
Eu: Crezi ca o sa il ingroape?
Re: Mai mult ca sigur.
Spune asta si ne apuca rasul pe amandoi.
Eu: Abea astept sa vad asta.
Re: Nu mai mult ca mine.
Eu: Sa sti ca daca o sa ma superi vreodata o sa ajungi ca el.
Re: Da dar pe urma va trebui sa te pedepsesc..( Pervi face)
Cand a spus asta am inrosit instant.
Magda Prov.
Cobor pe scari cu bata in mana si il vad pe Yuma lesinat,cred ca de la cazatura.
Eu: Oiii...Shu ma ajuti putin?
Sh: Cu ce?
Eu: Il cari si tu pe Yuma pana in gradina?
Sh: De ce??
Eu: Nimic special
Sh: Ok
Dupa ce Shu il cara pe Yuma in gradina eu incep sa sap printre rosi, il imping pe iuma in gaura dar ii las capul afara,dupa care astup groapa...he he he Yuma dragule o sa te astepte ceva frumos.Dupa ce termin ma duc in bucatarie cu zambetul pe buze,acolo le gasesc pe Kat si pe Melody vorbind.
Eu: Hei fetelor!!
Kat: Hei da ce esti asa fericita.
Eu: Pai am plantat ceva in gradina lui Yuma.
Me: Si el nu sa suparat...wow
Eu: Pai nu ca pe el l-am ingropat..
Pe cele doua le bufneste un ras isteric.
Kat: Nu cred ca ai facut asta...
Eu: Mergeti sa vedeti?
Me: Sa fi sigura.
Ma duc cu cele doua la intrarea in gradina dupa care le rlarat capul lui Yuma, ele cand vad se prapadesc de ras dar asta il face pe lesinat sa se trezeasaca.
Yu: Oii dece sunt ingropat intre rosi??
Eu: Ai vazut ce pot sa iti fac.
Yu: Tu ai facut asta asteapta sa vezi ce iti fac drac impielitat ce esti.
Eu: Cred ca ma striga Lisa..Paaa
Dupa care o rup la fuga in camera si incui usa.
Cand ma pun in pat usa este rupta din balamale si pe ea intra Yuma venind spre mine amenintator...aoleu am puso....
.....................................HEI LUME SPER SA VA PLACA NOUL CAPITOL SI SCUZE PENTRU GRESELI....VA PWP😘😘
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...