Melody Prov.
Shu ma saruta iar dar de data asta pune mana pe fundul meu si ma ridica in aer eu incolacindumi picioarele in jurul taliei lui...ce e ciudat e ca simt un gol in stomac ce nu l-am mai simtit pana acum.
Mira Prov.
Ma uitam cum pluteau toti prin casa si ca Shu cu Melody au disparut...hmmm cine stie ce or face acum ( pervi face)
La: Oooo Mira-chan ce e cu fata aia de perersa...
E: Ma gandeam la Mell si la Shu nu observati ca nu sunt aici!..
Kr: Ca tot veni vorba nu am mai vazut pe Mell de 10 minute..
Ko: Neko-chan sora ta e cu Shu nu o sa pateasca nimic...
An: Da oricum nu uitati ce se intampla daca Mell o sa se enerveze...upssss scuze Mira mi-a scapat..
Rj: Pai am vazuto nervoasa si nu arata prea rau...
Mls: Eu cu Melody chiar daca suntem gemene suntem diferite ia a mostenit de la tata firea rece si necrutatoare iar eu am mostenit de la mama iubirea daca Mell ajunge sa planga pentru cineva din inima aceasta poate distruge un continent intreg...
Shi: Dar pare atat de inofensiva si nu cred ca poate sa planga..
Sb: Si nu are dece sa planga pentru ca nu a murit nimeni..
Li: Asta e adevarat dar nu se stie..
Ay: Sper ca nu ati uitat ca noi plutim in aer de o ora!!!
Ka: Stai chill ca tre sa mai stam 2 ore..
Mg: Sa vedeti ce ii fac lui Mell cand o sa o prind...
Ym: Oooo pitica e periculoasa..
Mg: Daca imi mai spui pitica o sa te ingrop in propia ta garadina!!!
E: O sa fie doua ore grele...Melody Prov.
Dupa ce rupem sarutul Shu depune saruturi pe tot gatul meu muscand din cand in cand facandu-ma sa gem ceea ce ii place si pot sa jur ca sa intarit...
E: S-shu p-poti s-sa incetezi- ahh..
Sh: De data asta te las dar data viitoare nu vei mai scapa iubire..
E: ( rosie la fata ) Perversule...si dece mi-ai spus iubire??
Sh: Imi place mai mult sa iti spun asa...
E: In fine....ne mai vedem ochi albastri..
Si cu asta ies dar nu inainte sa ma aleg cu o palma pe cur de la el...agh il omor si dupa cum pare mai e o ora si trece vreaja cantecului...
*..........*
Eram in gradina cu trandafiri care imi aducea aminte de mama si uite asa am inceput sa cant cantecu care mi-l canta cad eram mica...
Dupa ce am terminat cand m-am intors mi-am vazut surorile lacrimand si ramanand socate..
Mi: Nu am mai auzit cantecul asta de mult timp..
E: Stiu dar cand am ajuns in gradina am simtit ca e cu mine..
Dupa asta acestea vin si ma i-au in brate dar momentul nostru este intrerupt de cineva cand ne uitam ramanem impietrite acel cineva era .......
.......................................
Hei lume sper sa va place si scuze de greseli...va pwp si va multumesc ca imi citici cartea...
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...