Salvarea!!!

155 9 1
                                    

Shu Prov.
Ma duc la Kristal si ii smulg foaia din mana uitanduma la scris...cand o sa il prind pe jegul ala o sa il distrug...
Mi: Shu stai calm...Melody cand simte ca e in pericol canta un cantec care pe noi ne poate anunta unde e dar in acelasi timp ii ingenuncheaza pe Jeff si ceilalti pana sa ajungem....
E: Sa ma calmez...cum te-ai fi simtit daca ar fi fost rapit Laito de o psihopata....???
An: Shu Mira are dreptate asteptam doar sa o auzim pe Melody si pe urma o sa ne dam seama unde se afla...
E: Da da bine ma calmez dar daca psihopatul ala ii face ceva o sa il omor imediat...
La: Calm fratioare ca Mell e o fata puternica..
Li: Da si in plus are si puteri magice si la faza ca daca ii face ceva te voi ajuta eu sa il omori..
Su: Da perecoloasa mai esti...
Rj: Daca o sa mai faceti galagie cum o sa o auzim pa Mell haaa???
Toti: Scuze Jiji...( nu m-am putut aptine😂😂)

Melody Prov.
Ma trezesc cu vederea incetosata si pot observa ca nu sunt la mine in camera si asta ma sperie stau putin si ma uit in jur cand aud usa ca se deschide si pe ia intra o persoana care pur si simplu imi ptovoaca sila..
E: Ce vrei de la mine Jeff??
Jf: Te vreau pe tine...
E: Imi pare rau sa iti spun dar am iubit asa ca puneti pofta in cui..
Jf: O sa te am imediat dupa ce o sa ne casatorim..
E: Auzi baiatu eu cred ca tu esti surd...eu am iubit si nu ma voi casatori cu tine niciodata....
Jf: Mai vedem noi...
Dupa ce spune asta iese din camera dar cum el e un idiot uita ca puterile mele sunt imense cand, cant si asa voi canta, cantecul cu care o atentionez pe Mira unde sunt..mereu faceam asa cand eram mica si ma pierdeam....

Cantam si cantam si nu ma lasam la acest catec pe dusmani ii facea sa ingenuncheze pana sosesc ajutoarele si sper sa vina repede ca nu pot sa o tun mult asa maxim 5  ore caci melodia asta imi consuma multa energie...
Mira Prov..
Eram pe canapea cu Laito,Lisa si Subaru cand de o data imi suna in cap melodia lui Melody si sar ca arsa de pe canaoea cad vad ca e in cealalta parte a paduri in vechiul conac al familiei Mukami..
La: Ce sa intamplat bby..??
E: Am gasito pe Melody..se afla in vechiul conac Mukami din partea cealalta de padure...
Li: Si ce mai asteptam sa mergem..
E: Stai..cheamai si oe ceilalti..
Li: Off bine.....SHU AM GASITO PE MELODYY...MAGDA ITI DAU NUTELLA, ANGELL,REIJI AM GASIT NISTE CARTI CAT CASA, YUMA,AZUSA,KOU,RUKI MERGEM IN VACANTA,KRISTAL,KAT HAI LA MALL SI MELISSA AM CIOCOLATA...
Dupa ce tipa ca descreerata in 3 secunde ii gasesc jos..
E: Wow chiar a functionat...
Sh: Deci  ati gasito pe Mell???
Mi:...........
.........................................
Heii sper sa va placa acest capitol si scuze de greseli...

Mira in forma de demon💋💋

Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum