Melody Prov.
Ma trezesc buimaca in pat dupa noaptea trecuta si ma gandesc sa ma duc sa imi iau ceva de mancare de la bucatarie dar cand sa ma dau jos din pat un brat puternic ma trage inapoi si pe urma simt o greutate pe mine....greutatea era Shu..
E: Oii esti greu date de pe mine...
Sh: Dar eu stau bine....spune si se pune cu capul intre sani mei si incepe sa vorbeasca si pe mine ma face sa introsesc...
E: Perversule date jos de pe mine sani mei nu is perne..
Sh: Daca ma saruti ma dau..(pervi-face)
Ii apuc fata in palme si incep sa il sarut cand vreau sa ma departez acesta se pune mai bine peste mine si adanceste sarutul eu din impuls bagandumi mainile in parul lui tragandul mai aproape si dupa cred ca stiti ce urmeaza...
Magda Prov..
Eram in sufragerie si de o data se aud gemete si rasete...aolo aia fac prosti..
E: Oiii aia fac prosti..
Yu: Mie mi-a venit o idee...
E: Aolo eu ma car de ai....dar nu mai apuc sa spun ceva ca sunt pusa pe umar de catre pluga..
E: Ajutorrrrr..
Toti: Bye bye..
E: Tradatorilor...
Atat mai apuc sa spun ca sunt aruncata pe pat si cu paluga peste mine sarutanduma apasat apoi coborand pe gat in jos eu bagandumi ghearele in parul sau tragandul mai aproape..offf o sa fie o noapte lungaaaa..
Mira Prov..
Vad cu Yuma o ia pe Magda pe umar si dispar pe scari si auzindo pe Magda cum striga dupa noi ca suntem tradatori...in urmatoarele secunde vad cu toti ceilalti au disparut si am ramas eu cu Laito care se uita pervers la mine eu intorcandui gestu in doua secunde sunt luata pe sus si dusa in camera...va fi o noapte cu peripeti pentru toate....
Lisa Prov.
Dupa ca Magda e loata pe sus ma trezesc cu Subaru care face la fel si in doua secunde sunt aruncata pe pat si sarutata de subaru animalic si pasional....hmmm o sa ne distram...
Kristal Prov.
Magda si Lisa au disparut si eu priveam o pisica neagra cum se juca cu Kou si pana sa imi dau seama sunt luata pe sus si dusa in camera lui Kou acesta sarutanduma cu pofta si lipinduma de usa cu ele intre picioarele mele....
Katarina Prov.
He,he,he fetele vor avea parte de o noapte magica...in timp ce radeam am simtit cum sunt luata pe sus de catre Ayato si dusa in camera sarutandune de pe hol si pe urma rupandune hainele....
Angell Prov.
Cata lipsa de maniere fetele astea...spun eu revoltata in mintea mea dar de o data sunt loata pe umar de catre Reiji care imi dadu o plama la fund, dupa 2 minute sunt pusa pe masa laboratorului si cu Reiji fara ochelari...hmmm o sa ne distram..
Mellisa Prov.
Fetele sunt luate pe sus de baieti si normal ca si pe mine ma ia Shin pe sus ducanduma in camera sa incuind usa dupa el si sarutanduma pana ne lovim de pat si cad eu cu el peste mine ridicandumi bluza...hi,hi,hi cineva are chef de prostioare...
Melody Prov.
A doua zi dimineata ma trezesc cu o imagine minunata eu stand pe pieptul gol al lui Shu...ma apropi incet de el si vreau sa il tredesc dar de o data........
.................................
Hei lume sper sa va placa capitolul acesta si daca vreti o sa mai fac capitole dintracestea va pwp si va multumesc ca imi cititi cartea..!!!😘😘😘😘App uitati un bonus..
Sunt asa kawaiii❤❤😘😘😘
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...