Ce dracu faci cu lingura in mana?!

126 8 0
                                    

Melody Prov.
Eram in living toti,si ne plictiseam de moarte,pana cand se trezeste Malissa sa vorbeasca....
Mls: Oi da ce budinca lu Ponta se intampla cu voi,ca eu is super plictisita...
Mg: Alo da ce ai tu cu budinca,si chear asa hai sa facem ceva ca m-am plictisit.
La: Ce spuneti daca ne jucam adevar sau provocare?
Yu: In sfarsit ai venit si tu cu o idee buna.
Eu: Cine intreaba?
Kat: Eu...( evil smile)
Toti: ok...
Kat: Magda pretena mea ce alefi adevar sau provocare?
Mg: Stiu ca o sa regret pana la urma dar aleg provocare..
Kat: Te provoc sa faci streaptes pe Yuma..
Yu: Mie imi convine (pervy face)
Mg: Dece doamne am astfel de surori/prietene dece?!

Magda se apucase sa faca streaptes pe Yuma in timp ce eu si fetele radeam de baieti fiindca ramasesera cu gurile pana la pamant...he,he nu se asteptau ca Magda sa fie asa de buna...
Mg: Melody ma frend,ce alegi?!
Eu: Provocare...deci te rog fi blanda..
Mg: Bon, te provoc sa stai in sutien pe tot parcursul jocului si la fiecare sfarsit de propozitie sa spui ,,meow"..
Eu: Magda fututi cristelnita mati sa vezi cand o veni randul meu ce o sa patesti...meow...
Toti: Awwww,ce adorabila..
Eu: Tsk...bon Lisa ce alegi....meow?!!
Li: Aleg adevar..
Eu: Este adevarat ca esti indragostita de Subaru si ca ai fost geloasa pe Magda ca se avea bine cu el???
Li: D-da...
Sub: Awww dar nu aveai de ce sa fi geloasa eu pe tine te iubesc...
Li: Ayato ce alegi?!
Ay: Ore-sama alege provocare deoarece o sa o faca...
Kat: Da da mai multe fapte OREO-SAMA
Ay: Grrr....ore-sama nu e un biscuite.
An: Mai jucam sau ce ca deja m-a plictisiti cu certurile voastre vulgare..
Li: Ayato te provoc sa ii furi sutienul lui Kati...(evil face)
Cri: Fetelor cred ca deja intreceti masura...
Kat: Grr..numai incearca si o sa faci cunostinta cu tigaia de otel.
Vad cum Ayato dispare impreuna cu Kate si se intparce ci capu spart dar avea sutienul in mana.
Ay: Shu ce alegi?
Sh: Provocare.
Ay: Te provoc sa o faci pr Melody sa roseasca si sa se balbaie.
Sh: Hmmm (pervy face)
Ma uitam la Shu in timp ce zambea pervers,daca o sa trec cu bine Ayato va avea nevoie de un bilet spre Africa.Shu apare in spatele meu se apropie de urechea mea unde ma musca de lobul urechi si pe urma imi sopteste ceva ce numai eu pot intelege si m-a face sa ma inrosesc...
Eu: H-hentai...😳😳😵😵
Sh: Hmm...Subaru ce alegi??
Sub: Provocare.
Sh: Te provoc sa te duci la Reiji in laborator,sa iei o potiune si sa le stropesti pe fete..( ultma parte in soapta)
Sub: Bine..
Subaru pleaca spre laboratotil lui Reji ,si se intoarce in 5 secunde cu un sprei si da pe noi,de o data simt ceva ciudat dar nu imi dau seama insa baieti se uita la noi ciudat.Cand ma uit la fete Kati avea urechi de iepuri si codita pufoasa,Lisa si ea tot iepure era,eu cu Magda eram pisici,Angell si Melissa erau urduleti iar Mira si Cristal erau vulpi,dar din vina potiuni fetelor li sa schimbat culoarea parului si a ochilor...Gata ii omor pe baieti....
Ma duc spre bucatarpe si gasesc o lingura imensa de lemn o iau si ma indrept spre baieti..
Mg: Ce dracu faci cu o lingura??
Eu: Am de batut niste vampiri...meow.....grrr......

Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum