Melody Prov.
Salut eu sunt Melody una din cele 5 fice ale regelui iadului am 17 ani si imi place sa cant si sa dansez....
Bun acum ma indrept spre conacul Sakamaki ca de acum incolo acolo o sa locuiesc impreuna cu Bff-urile mele Magda si Kat....A da eu sunt o Zeita-demon, Magda e normala si Kat e pe jumatate pisica.....
.........Cand am ajuns in fata conacului am intrat fara sa batem si am putut observa in fata mea 9 vampiri si doi varcolaci sexi...
E:Sall eu sunt Melody iar ele sunt prietenele mele Magda si Kat....spun eu in timp ce arat spre cele doua nebune ale mele
Mg:Hei eu sunt Magda...spune ea prima
K:Buna eu sunt Katarina dar imi puteti spune Kat... spune si Kat la randul ei..???: Imi pare bine eu sunt Reiji Sakamaki iar acestia sunt frati mei Shu Sakamaki care este cel mai mare , eu sunt al doilea, tripleti: Ayato,Laito si Kanato si cel mai mic Subaru...Iar ei sunt Ruki Mukami, Yuma Mukami,Kou Mukami si Azusa Mukami si nu in cele din urma fondatori Carla Tsukinami si fratele sau Shin Tsukinami....
Spune Reiji si eu ascult cu nepasare ceea ce spune...
E: Da da bine acum ne puteti arata camerele....spun eu si ma indept spre scari
Mg:Pe aici nu aveti si voi jocuri ca sa va bat la ele...intreaba prietena mea cea modesta
K:Eu tot ce vreau e sa ma duc sa fac un dus si sa ma relaxez...spune prea buna de Kat
..........
Shu Prov.
Eram in sufragerie, stateam pe canapea si ascultam la cele trei fete dar dintre toate cea cu parul negru si ochi rosu mi se parea foarte interesanta....si fara sa isi dea seama eu o urmaream si am putut observa o pereche de casti negre in urechi.....hmm deci ii place muzica interesant..Kat Prov.
Dupa ce Reiji mi-a aratat camera si dupa ce m-am instalat am hotarat sa imi fac un dus lung si relaxat dar fix atunci pe usa a intrat Ayato cam sifonat..
E:Ce ai patit de arati asa??... il intreb eu incercand sa nu rad
Ay:Pai sa zicem ca abea acum am scapat din mainile Magdai..spune acesta si eu incep sa rad zgomotos...
E:Da ce ai facut de esti in halul asta..intreb eu cu o spranceana ridicata
Ay:Pai i-am umblat prin desene..spume acesta simplu si eu inteleg dece la batut Magda asa rau ei nu ii place ca lumea sa ii vada desenele....Offf o sa fie o zi lunga.......Magda Prov.
Inca il cautam pe Ayato pentru al omora dar m-am plictisit asa ca am iesit afara si am inceput sa ma plimb prin gradina cand de o data il vad pe Yuma cum ingrijea gradina...
E:Oi paluga ce faci???intreb paluga ce se afla langa mine
Yu: Bine pitico uite imi ingrijesc gradina tu ??spune el si se uita la mine care fierbeam de nervi..
Nu l-am mai bagat in seama si am intrat in conac si pe urma in camera mea....Melody Prov.
Eram prin conac dupa ce am despachetat si am gasit sala de muzica si am inceput sa cant doar un negativ.....
Dupa ce am terminat am mai cantat o data si am inregistrat dupa ce am terminat cand sa plec am simtit cum cineva ma prinde de mana si ma intoarce acel cineva era chiat Shu....Nu pot sa cred daca m-a auzit cand am cantat.....
E: Ce sa intaplat?intreb eu si vad ca isi revine din transa
Sh: Unde ai auzit cantecul ala???ma intreaba el si eu nu inteleg ce vrea sa spuna
E: Eu l-am scris si il cantam mereu cand eram mica e vreo problema..??? il intreb eu pe el sa vad la ce se refera
Sh: Hm....nu scuze...spune el si iese.....Ok asta o sa fie cea mai buna aventura de pana acum cu frati Sakamaki si Mukami...................................
Heii sper sa va placa noul capitol...va pwp
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...