Te urasc!!!!

194 8 0
                                    

Melody Prov.
In spatele nostru l-am vazut pe cel care incearca sa ma seduca foar pentru putere si pe ceilalti care vor sa fie cu Magda si cu Angell si c****a de Kotomi...
E: Ce cauti aici!!!!!
J: Ce iubire nu te bucuri sa ma vezi!!!
E: Ti-am spus sa ma lasi in pace si sa dispari!!!
J: Dar cum sa imi parasesc eu printesa!!!
E: Gata mi-a ajuns...fetelor....
Mi: Inteles...Melissa dute in casa si spunele baietilor ce sa faca..
Mls: Acum..
Ko: Si ce ai de gand sa faci sa iti chemi cavaleri in ajutor LASO!!....
E: Nu papusa de cauciuc stai calma si imi e mila de voi dupa ce voi termina...
D: Si ce poti tu sa ne faci??
E: Drew stai calm o sa vezi......
Dupa ce am vazut ca Melissa imi face semn am inchis ochi si am lasat partea de demon la iveala si acum era timpu sa cant cantecul ce nu vredeam ca il voi mai folosi decat in cazuri de urgenta...

In timp ce cantam Jeff si anturajul sau erau in genunchi tipand de durere si implorand sa nu mai cant dar nu puteam opri demonul pana cand nu termina....dupa ce termin de cantat il pot vedea pe Jeff cum era lesinat.....
Ma duc la el il apuc de par si ii scuip cuvintele in fata..
E: Data viitoare sper ca ne-am inteles...PRICEPUT..
J: Da....
Imi folosesc puterile ii iau pe sus si ii arunc cat colo dupa care intru in conac fara sa bag pe nimeni in seama si ma duc glont in camera mea unde incep sa compun....
Magda Prov.
Dupa ce ne spune Melissa ca Mell a terminat de cantat ne lom mainile de la urechi si o vad ca intra in conac fara sa bage pe cineva in seama si se duce glont in camera eii vreau sa ii zic ceva dar Mira imi pune mana pe umar si da din cap negativ dupa care renunt si o las pe Mell in pace..
E: De ce a cantat Mell melodia aia credeam ca e numai in caz de urgenta!!!
An: Pai cum sa ii zic fara ca tu sa faci o criza de nervi..
E: Hai ma ca nu cred ca e asa rau..
Mi: Ce crezi s-au intors si de aia a cantat Mell...
E: Cum drq sa se intoarca credeam ca am scapat de ei pana la urma...
Mls: Da se pare ca ne-am inselat...
E: Nu imi spune ca era si Sebastian...
An: Si daca iti zic ca au fost toti chiar si Kotoko...
E: Rahat cu viata asta...c***a aia ce mai vroia...
Sh: Despre cine vorbiti ca noi suntem pierduti in discutie..
Lis: De mult cand eram in lumea demonilor Jeff era un fel de bad boy la liceu noi fiind noi si ei nu stiind ce puteri avem sau cine suntem nu me bagau in seama dar cand au aflat ce suntem sau schimbat radical se comportau dragut si pana la urma Jeff se dadea la Mell, Drew se dadea la Mira si Sebastian se dadea la Magda si cum nu au reusit sa le convinga au jurat ca nu or sa se dea batuti...
Rj:  Si acum ce vor de la voi daca ati zis ca sau intors...
Ka: Dupa ce au jurat chestia aia ei au incercat sa o omoare pe Melissa si pe mine iar Melody nu a mai putut sa se controleze si ia aruncat in adancul infinit si de atunci nu am mai auzit de ei pana azi..
E: Da da acum ca ati auzit povestea pot sa spun ca il urasc pe Sebastian il urasc!!!!
Sh: Bine e cam tarziu si ar cam trebui sa ne bagam la somn asa ca noapte buna....
Toti: Noapte buna...
M-am dus in camera si am cazut intr-un somn adanc.....
........................
Heii sper sa va placa,capitolul o sa incerc sa postez mai des....

Personajele cele noi...

Jeff Yamamoto
17 ani
Demon pur

Drew Izumi18 ani Demon-vampir

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Drew Izumi
18 ani
Demon-vampir

Sebastian Yumiko17 ani Vampir pur

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sebastian Yumiko
17 ani
Vampir pur..

Sebastian Yumiko17 ani Vampir pur

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kotoko Irie
16 ani
Demon -pisica....
Sper sa va placa noile persinaje negative va pwp
.....

Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum