Bai boule eu nasc!!!

125 11 3
                                    

Magda Prov.
Il vad pe Yuma cum se apropie de mine amenintator si eu vreau sa ma dau repede jos din pat dar in doua secunde el este peste mine.
Yu: Credeai ca o sa scapi asa de repede??
Eu: Simcer...da asa credeam.
Yu: Ei bine mie imi e cam sete.
Eu: Dute la bucatarie si bea apa.
Yu: Nu mie imi e sete de sangele tau.
Dupa ce spune asta imi dezveleste umarul si isi infige colti in el...auuu prostule doare..

Melody Prov.
Eram in sufragerie cu Angell,Reiji,Shu,Lisa si Subaru, cand de o data simt ca mi sa rupt apa..
Eu: Shu, mi sa rupt apa..
Sh: O sa chem un instalator.
Eu: Ba,boule eu nasc.
Sh: Stai ce!!!!!
Am inceput sa tip de durere,Angell impietrise si Reiji incerca sa o aduca cu picioarele pe pamant,cand de o data se aude Lisa.
Li: Ce mai asteptati ma sa nasca??Hai sa o ducem la spital.
In acel moment Shu iese cu mine in brate si fuge folosind viteza de vampiri,in mai putin de 3 minute noi suntem la spital.
Sh: Doctor,iubita mea naste..
Dupa ce spune asta doua asistente vine si ma ajuta sa ma aşeze pe targa in timp ce Shu merge langa mine tinandu-ma de mana..
Cand am ajuns in sala de nasteri Shu a lesinat fiindca a vrut sa fie martor,daca nu as fi in ipostaza asta as rade dar acum ma bucur ca a vrut sa fie cu mine.
Mira Prov.
Eram pe holul spitalului cu ceilalti asteptand sa intram la Melody si la copi in salon,usa salonului se deschide si pe ia ies doua asistente inmpreuna cu Shu dar acesta se cam balangana.
La: Da ce ai facut fratioare??
Sh: Nu o sa mai asist la nasteri niciodata..
Eu: De ce?? A tipat Melody prea tare??
Sh: Nu stiu ca am lesinat imediat ce a inceput sa tipe...
Sub: Ha ha ha...frate nu vad dece sa lesini...
Sh: Hai sa svhimbam subiectul...Stiti ceva de Melody sau de copi??
Li: Deoacamdata nu.Asteptam sa iasa doctorul.
Eu: Ia vazut vineva pe Angell si Reiji sau Magda si Yuma???
Kr: Magda sa dus sa isi ia o pastila de cap fiindca era ametita,Yuma sa fus cu ea ca sa nu cada,Angell inca e in stare de soc si Reiji incearca sa o aduca cu picioarele pe pamant..
Ay: Oiii...Ore-sama sa plictisit sa mai astepte...
Kat: Taci ca ma termini psihic..
Kou: Dar dece nu mai iese odata doctorul ala din camera lui Melody-chan??
Eu: Ba da mai taceti din gura ca ma doare capu..App ia vazut careva pe Melissa si pe Shin??
Kr: Melissa sa intors la tata si iubitelul ei puricos sa dus dupa ea...
Sh: Ori cum nu il prea placeam..
Nu am mai apucat sa spun jimic deoarece usa de la camera lui Melody se deschise si oe ea iesi doctoru.
Doc: Puteti sa vedeti pacienta..
Nu am mai stat sa auzim ceva ca am dat navala peste ea in camera,era un pat mare si inca doua mici unu lipit de altul unde erau bebelusi...era o fata si un baietel.....

(Shane se citeste Shein)

(Shane se citeste Shein)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Musa)

(Musa)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum