Alo mai sunt si eu pe aici!!

125 5 0
                                    

Melody Prov.
Dimineata cand m-am trezit mi sa facut rau si am fugit la baie si am dat la boboci...dupa ce imi fac rutina de dimineata ma intorc in camera si observ ca shu inca doarme asa ca, cobor jos ca sa mananc si in bucatarie dau de o Mira jumate bagata in frigider si de o Magda adormita..
E: Neata..
Ele: Neata..
E: Mira nu manca tot ca si mie imi e foame..
Mi: Primu venit primu servit..
E: SHUU...VINO JOS CA E O URGENTA..
Sh:.....
E: MI SA RUPT APA...CRED CA O SA NASC..
De o data aud o bubuitura si multe usi deschise...nu trec 2 secunde ca ii vad pe toti in piciore in bucatarie..
Mel: Daca ti se rupe apa cum de inca esti cat un balon..??
Shi: Da iubita mea are dreptate..
E: A..pai nu mi sa rupt apa doar am pofta de grepfrute si de ciocolata..pentru ca Mira le-a mancat pe toate..
Toti: Femeie tu esti nebu a era sa facem infart...
E: Da da acum....Shu iubire te duci sa imi cumperi grepfruit si ciocolata te logggg....(pupy face)
Sh: Offf....bine ma duc..
E: Te iubesc...somnorosu meu..❤
Dupa ce ne mai certam noi putin si dupa ce ma fac aia crizata mergem in sufragerie unde observ ca Magda e alba la fata si fuge la baie si da la boboci...
E: Se pare ca mai avem o gravida printre noi...
Toti: o_o Cine???
E: Magda tontilor....
Yu: Deci o sa fie un Yuma in miniatura...
Mg: Despre ce tot vorbiti..
E: Despre tine si despre bebele tau...
Mg: Cum de ai stiut?!!
E: Ai aceleasi sintome ca ale mele...
Mg: Da m-ati prins...am un baietel..
Yu: Te iubesc pitiko....
Mg: Si eu te iubesc palugo...
Toti: Felicitari..
E: Nu ma simt prea bine..
Dar nimeni nu ma baga in seama..ma enervez si zic..
E: ALO MAI SUNT SI EU PE AICI!!!
An: Ce sa intamplat!?
E: Nimic nu mai comteaza...
Spun si ma duc in camera mea si incep sa scriu in carnetul meu de muzica... Dupa ce termin melodia ma duc la pian si incep sa o cant...

Cant si de o data simt cum bebelusi mei se mica in burtica...a da la demoni lunile nu sunt de 9 sunt de 6 si eu am deja 2 luni deci am burta mai mare si e normal ca,copii sa miste, dupa ce termin de cantat ma pun in pat si adorm.....

*..........*

Ma trezesc si ma uit la ceas observ ca e ora 16:30 deci nu am dormit mult..dupa ce cobor jos ma duc in gradina cu trandafiri si incep sa ma plimb dar de o data ma apuca ameteala si dupa totul devine negru.....

Lisa Prov.
Ma duceam in gradina cu Subaru cand de o data vad un trup intins pe jos cand ma duc mai aproape lacrimi mi se strang in coltul ochilor si incep sa tip....Melody era pe jos intr-o balta de sange...
E: ANGELL,MALISSA,MIRA,SHU VENITI REPEDE ME-MELODY E PE JOS INTR-O BALTA DE SANGE..
Dupa ce spun asta in 2 secunde vin toti din casa...fetele incep sa planga iar Shu o ia pe Melody in brate ai fuge cu ea la spital....eu stau la Subaru in brate si plang...
Shu Prov..
Fug cu Melody in brate pana la spital si o pun pe o targa..doua asistente vin si o duc in sala de operati.....
Stau pe hol de trei ore impreuna cu toti si speram ca Melody sa fie bine....Din salon iese doctorul fara nicio expresie..
E: Cum este Melody doctore???!
Doc:................
........................................
Hei lume sper sa va placa noul capitol si scuze de greseli va pwp si am sa incerc sa mai scriu si urmatorul capitol....😘😘😘

Diabolik Lovers: Printesele si  Vampirii..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum