Melody Prov.
Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare si deodata imi amintesc ce mi-a zis Shu si nu pot sa cred ca ma iubeste as vrea sa ii spun ca si eu il iubesc dar si chiar am sa ii spun....Mergeam pe hol directia mea fiind camera lui Shu cand ajung in dreptul ei ciocan si aud un intra..
E: Ammm hei Shu...
Sh: Ooo ce te aduce pe la mine!? (pervi face)
E: P-pai am vrut sa iti spun ceva...
Sh: Bine te ascult..
E: Am vrut sa iti spun ca si eu te iubesc din prima clipa in care te-am vazut dar nu am avut curajul sa iti spun si chiar nu vreau sa te schimbi fiinca eu te plac si te iubesc asa cum esti...
Sh: Amm...
E: Da te inteleg eu am sa ple....
Dar nu mai apuc sa spun nimic ca acesta apare lang mine ma prinde de talie si ma trage spre el sarutanduma pasional dar si salbatic isi trece limba peste buzele mele eu deschizand gura acesta intra in lacatusul meu umed si cerceteaza fiecare zona pana imi gaseste limba si pornind intr-un razboi pe care la castigat...ne despartim din cauza lipsei de oxigen respirand amndoi scandat..
Sh: Melody ai vrea sa fi iubita mea..???
E: Da vreau sa fiu iubita ta...
Sh: Te iubesc pitiko❤
E: Si eu te iubesc ochi albastri❤.....
Dupa ce ne mai sarutam putin cobor in living unde o gasesc pe Magda,Mira si Lisa impreuna cu Yuma, Laito si Subaru...hmmm se pare ca avem porumbei..
E: Hei porumbeilor..
Mi: Hei si tie Doamna Sakamaki😉
E: Stiti nu???
Mg: Dap....cu ajutorul auzului Mirei dar si al baietilor.. si apropo felicitari..
E: Mersi..Si sa stiti ca nu sunt songura Doamna Sakamaki asa ca salutare cumnate...
La: Cum ti-ai dat seama!?
E: Pot vedea cum o privesti pe Mira si daca nu ai uitat eu sunt mai speciala si pot sa imi dau seama cand cineva e impreuna la fel cum e si Lisa cu Subaru sau Magda cu Yuma nu-i asa CUMNATEILOR!!!?
Mg: Rahat...am uitat de asta..
Yu: Da noua dece ne-ai zid cumnateilor ca Magda cu Lisa nu sunt surorile tale...
E: Pai lui Subaru i-am zis cumnate fiinca sunt cu Shu si ti-e ti-am zis fiinca Magda e ca o sora pentru mine am copilarit impreuna si nu am fost despartite niciodata asa ca sac-sac...
Dupa ce am spus asta am plecat in camera mea si m-am intins in pat fiinca ma simteam cam rau dar de o data simt ceva la nas ce ma face sa adorm....si dintr-o data totul negru....Kristal Prov.
Mergeam pe hol si eram in dreptul camerei lui Melody si am auzit un geam spart cand am intrat Melody era pe umarul unui tip ciudat care a sarit cu ea pe geam lasand in urma lui o scrisoare am luat scrisoarea si am fugit in living unde erau toti...
E: Am sa va dau o veste buna si una proasta...
Mg: Spune-o pe aia proasta..
E: Melody a fost rapita..
Toti: Ceeeee!?
E: Si vestea buna e ca rapitorul a lasat un bilet...
Mi: Pai ce mai astepti deschidel....,, Fetelor sora voastra e la mine si incurand va fi sotia mea si voi avea puterea suprema deci sper ca nu va voi mai vedea prea curand si a da Shu sa sti ca o sa iti spun cun e in pat...... Cu drag prietenul vostru
Jeff..."
Dupa ce termin de citit cineva vine la mine si imi ia scrisoare acea persoana era..........
..................................
Hei lume vreau sa va urez un Paste Fericit si scuze ca nu v-am urat ieri dar nu am fost acasa si nu am avut internet asa ca va spun acum 🐇🐇🐇❤
Si scuze pentru greselile de scris....Kat in forma de demon-pisica
Lisa in forma de demon-pisica
Sper sa va placa 😘😘😘😘
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...