Shu Prov.
Mi: Da am gasito..este la vechiul conac Mukami in cealalta parte a padurei...
Nu mai spun nimic si ma fac nevazut....dupa cum spunea Mira si Lisa daca ascult bine o pot auzi cantand daca e liniste asa ca fug rapid spre vocea ce imi suna in cap pana ajung la conacul Mukami..tsk cea mai josnica ascunzatoare...Nu mai stau pe ganduri si intru direct..O simt e aici si plnage, o sa il distrug pe cap de tabala ala..
Mira Prov.
Dupa ce spun asta Shu dispare instantaneu...
E: Sa dus acolo nu...!?
Li: Dap deci mai bine plecam si noi..
Sb: Da Lisa are dreptate altfel cap adormit o sa ii omare pe aia inainte sa vedem dece vor sa o ia pe Melody..
La: Atunci sa mergem.....
Melody Prov.
Plangeam fiinca peste 3 ore sunt obligata sa ma marit cu un psihopat obsedat..dar e ciudat ca ii simt prezenta lui Shu....hmmm nu el e chiar aici deci chiar a venit dupa mine..sunt scoasa din gandurile mele cand vad un varcolac ca este aruncat prin peretele camerei in care era inchisa si cand vad persoana responsabila am lacrimi in ochi dar de fericire..era chiar Shu..
E: Mi-a fost dor de tine..
Sh: Ti-a facut ceva cap de tabla??!
E: Nu dar nici mult nu mi avea...
Sh: Adica!?
E: Daca nu apreai ma punea sa ma marit cu el....
Sh: Peste cadavrul meu..
E: Da acum dezleagama...
Sh: Ooooo.da iubire acum..
Ma desleaga si ma trage intr-un sarut lung si pasional, dar momentul este stricat de psihopatul Jeff...Acesta incearca sa dea in Shu cu un tarus dar cum vad asta incep sa cant si tarusul se opreste la limita eu continui sa cant si imi folosesc magia in acelasi timp.....
In timp ce eu ii bateam pe aia demonul din mine sa enervat si asa am ajuns sa ma trandform si sa o omor pe kotoko dar si pe Sebastian cantam si cand i-am bagat mana in piept lui Jeff dupa ce am scapat de el am lesinat din vina epuizari...tot ce mai vad e ca Shu fuge sper mine pe urma totul negru....
*................*
Shu Prov.
O vad cun se prabuseste la pant si ma dur repede sa o prind si o vad cum isi inchide ochi...Eram cu ea in fata conaculi si cum ma zaresc fetele Magda si Lisa , sar direct pe mine si incep cu intrebarile..doamne dar galagioase sunt...
Mg: Dece e lesinata...i-a facut ceva cap de dovleac ala??
E: Daca ar mai fi in viata ti-ar raspunde el...
Li: L-ai omorat!!!
E: Nu eu..
Sb: Dar cine??
E: Cred ca stiti cine i-a omorat din moment ce e lesinata la mine in brate..
La: Mell i-a omorat pe toti...
Sh: Dap...
Mi: Si tu dece ai lasat-o..
Sh: Daca nu va suparati eu ma duc sa o pun in pat ca sa se odihneasca mai bine...
Spun asta si intru cu ea in conac ignorand amenintarile Magdei...
......................
Hei lume scuze pentru greseli si sper sa va placa noul capitol o sa il postez pe urmatoru diseara sau maine...va pwp😘😘😘
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Printesele si Vampirii..
FanfictionCe se intampla cand tatal vostru va obliga sa va mutati cu fii Regelui Vampirilor si sa le deveniti mirese??? Dar ce se va intampla cand fiecare va afla cum e sa te indragostesti cu adevarat...