Kapitel 5

207 7 2
                                    

Steffs POV

Vi satt alla i denna buss som de tydligen kallade tourbuss, vet inte riktigt varför men det struntade jag i. Vi var påväg hem till killen med krulligt hår, Harry hette han har jag för mig. Jag vet inte varför men jag känner igen dessa killar, men vet inte vart ifrån. Mina tankar avbröts av Louis där fram som skrek: ''guys we're on the radio!''

Han höjde musiken så högt så jag trodde högtalarna skulle spräckas! jag hörde att de sa på radion: ''One Direction, kiss you'' sen startade en låt. Sen var det en kille som började sjunga, omg det lät som Harry! ''Wait guys is this you?! I knew i reconized you from somewhere! how could i have missed this!'' utbrast jag.

''Well, are you a fan of ours?'' Frågade Niall. ''haha, no sorry, I've never listened to anny of your songs, sorry'' sa jag skamset. ''haha My god its okey!'' svarade Niall. Jag log stort, jag såg att han log tillbaka. Vi hade en liten moment men sedan började Zayn ställa sig upp och dansa och sjunga.

''SAYING YEEEEEEEEEAAA YEEEEEA AND LET ME KISS YOU'' sjöng han högt när han hoppade runt oss alla andra. jag började gap flabba, han såg då löjlig ut! sen ställde sig Liam upp och dansade han också ! Han drog up Harry som verkade skämmas för han var helt röd om kinderna. men tillsist släppte han loss.

(Steff är inte halvnaken längre ba så ni vet haha, hon fick låna adidas och en crazy mofos tröja på sig)

Nialls POV

Jag satt och kollade på henne, hon satt och skratta så det såg ut som att hon skulle börja gråta! vad gullig hon var! Hennes bruna ögon blandade lite med grönt var så fina!

Sen såg jag att hon ställde sig up och gick mot mig, hon tog helt plötslig tag i min hand och drog upp mig och började dansa med mig. Jag kände att det exploderade i min mage. Alla såg så löjliga ut, alla stog och dansade och sjöng högt.

Jag hörde Steff sjunga, hon sjöng så fint! Louis sänkte musiken för vi var framme vid Harrys hus. Alla var påväg ut ur bussen men så flög något in i mig... Jag tog helt plötligt tag i Steffs axel och vände henne mot mig. Vi stirrade in i varandras ögon.

''You're a really good singer!'' sa jag med ett stort leende. ''thank you Niall sa hon och kramade mig. Detta var helt otroligt! jag drog henne närmare mig genom att sätta mina händer på hennes höfter. Sedan hörde jag Liam skrika: ''what the hell are you guys doing there? C'mon!'' jävla Liam... Hon släppte mig och jag såg att hon blev helt röd i ansiktet.

Steffs POV

Jag andades in hans underbara doft. han luktade så gott. Sen hörde jag Liam skrika från huset, så jag släppte Niall. Varför kramade jag han??? Han måste tro jag är helt dum i huvudet! ''im so sorry Niall, i just like to hug people!'' slank det ur mig.

'' Its okey Steff, i like hugs'' sa han. ''And food'' sa jag. Så började vi skratta jätte mycket åt mitt otroligt torra skämt. Jag vet inte varför, men när jag såg han skratta så fick det mig att skratta. Han var den snyggaste killen jag någonsin sett! Vi fortsatte skratta ända fram till huset, sen gick vi in och började lugna ner oss.

''Wow Harry, this is amazing!!'' sa jag medans jag stog och bara gapade. ''haha i mean its amaZAYN!'' sa jag, Niall började skratta sin gulliga skratt så skrattade jag också. Vi skrattade så vi vek oss dubbla, medans alla killar kom till hallen och bara stirrade på oss.

''What the hell are you guys doing?'' sa Louis med ett litet fnitter. ''haha no its just that Steff is so funny!'' sa Niall som vars ögon var fyllda med skrattårar.

Oh My God han tyckte jag var rolig! Vänta varför blir jag så exalterad över allt han säger om mig?

Om jag inte tar fel så tror jag att jag börjar bli lite kär..

Nu var klockan jätte mycket, så alla skulle lägga sig. Alla gick in i badrummet och borstade tänderna. Killarna höll på att fjanta sig så mycket, men det var bara roligt.

Nialls POV

Vi höll på att skvätta tandkräm på varan som vanligt. Steff bara skrattade. ''sooooo.... where do i sleep?'' sa Steff när alla hade lugnat ner sig lite. ''oh you van sleep in My r...'' Sa Harry men jag avbröt honom snabbt med att säga ''You can sleep in My room!'' Steff kollade på mig och log stort och sa ''that wery nice, thank you''.

Jag kunde se Harry i ögonvrån att han suckade tyst för sig själv. Jag skulle inte låta Harry få Steff. Hon var min. Bara min.

Steffs POV

Jag gick in i ett rum som tydligen var Nialls när han brukade sova hos Harry. Sängen såg bekväm ut. Jag kollade i garderoben brevid sängen och hittade en grön tröja med ett rosa tryck på. Jag drog av crazy mofos tröjan som jag hade lånat och vek den och la den på sängkanten. Jag knäppte upp min BH och tog av den.

När jag skulle ta upp den gröna tröjan flög dörren upp, och så kom Louis in men istället för att säga något så vände han sig om direkt, och jag fattade snabbt varför. Jag hade ingen tröja eller BH på mig!

''Im so sorry Steff!!!'' Sa han nervöst. ''its okey Louis, dont make it akward okey. We'll just formgett about that.

Han mötte min blick snabbt och gick sedan ut ur rummet. ''Goodnight Steff'' ropade han efter sig. ''Good night Louie!'' ropade jag till honom.

Jag la mig i den stora mjuka sängen och efter en kort stund kom Niall in. Han hade på sig endast shorts! Gud vad snygg han är! Hand kropp är helt gudomlig! Jag vände bort blicken för jag kan ju inte glo för mycket. Han la dig bredvid mig och sa ''goodnight Steff, hope you Will feel better tomorrow''. ''thankyou Niall''.

Jag vände mig om och kände hans varma andedräkt i nacken. Allt började falla på ålats igen. Och en sak jag var helt säker på, var att jag var kär i Niall.

Tack till alla som läser! Det får mig att böja skriva mycket mer!

Love you xx

I think I love youWhere stories live. Discover now