Steffs POV
Han tog tag i mina händer, kollade mig i ögonen och frågade ''Will you go out with me?''
OMGGGGG ASSÅ DETTA HAR ALDIRG HÄNT FÖRUUUT! I min mage exploderade det med fjärilar!
''Yes Niall! Yeees!'' skrek jag tillbaka.
Han omfamnade mig i en kram. Vi kramades länge. Tillsist hörde jag ett litet host bakom mig. El stog där och fnittrade åt oss och sa ''turturduvor'' och fortsatte skratta smått.
Innan vi gick ut genom dörren så drog Niall mig intill han och viskade i mitt öra ''tonight at seven sweetheart.'' jag log mot honom. ''perfect''
---
''So... were should we go first?'' frågade jag El. ''well, we can wait with the shoes, but do you wanna start with abracombie&fitch? '' kollade hon frågande på mig. ''yes! i've never been there, we dont have it in Sweden!''
El kollade på mig med uppspärrade ögon, och istället för att säga något tog hon tag i min hand och drog in mig i en butik som såg väldigt fancy ut.
(Efter några timmars shopping)
Vi satt på starbucks och drack varsin dricka. Jag hade en chokladkaka med min också. ''El?! I almost forgott! Im going on a date with Niall tonight, and i have NOTHING to wear!'' skrek jag till El helt panikslaget.
''I know where we're going hun, take it easy.'' sa hon lugnande.
Hon drog in mig i en butik som var väldigt fint inredd. Det var en sektion med bara underkläder, en med skor, en med klänningar och det var dit vi var påväg.
Vi spanade in massor av klänningar och jag fastnade för en svart klänning som gick ner ända till fötterna. Den var strapless (inga band som håller upp den). Den hade också ett ljusbrunt bälte i midjan. Jag gick in och provade på den. Jag fick sedan gå catwalk för El som kollade förtjust på mig. ''Steff, Niall is going to go cray cray!'' sa hon skrattandes. Det hoppades jag också...
---
Denna gången åkte vi hem till Lou. Han hade ett jätte fint hus som var väldigt fint inrett också. El visade mig runt en stund. Sen stannade vi i badrummet. Hon tyckte ner mig på toaletten och tog fram sin stora necessär. Hon drog ut en plattång som hon satte i uttaget brevid. Hon började sedan platta mitt hår så det blev spikrakt. Nu gick det ner till svanskotan. perfekt.
Hon började sedan sminka mig med: foundation, puder, mascara och tillsist fyllde hon i mina ögonbryn. Hon satte också på mörkrött läppstift. Hon ledde mig sedan ut till hennes garderob och plockade ut ett bar klackskor med riktigt hög klack och svarta skinn snören.
Sedan satte hon mig framför spegeln och jag fick godkänna allt hon hade gjort med mig.
''El... You're the best!'' sa jag glatt till El. ''well, anything for you sister'' sa hon och kramade mig bakifrån. ''Shit! What time is it?'' frågade jag stressat. ''Its six thirty, what time was he picking you up at?'' sa El. ''In an half hour!'' skrek jag medans stressen ökade rejält.
Jag smsade Niall: Im at Lous place, so u can pick me up there x Steff
Han svarade nästan direkt: okey love xx Nialler
Tiden gick snabbt. Klockan var redan fem i sju. Jag hade stått framför spegeln och sett till så att jag såg bra ut tills Niall skulle komma och hämta mig. Plötsligt knackade det på dörren, såklart att det är Niall. Jag gick mot dörren och pressade ner dörrhandtaget. Jag möttes av en riktigt snygg Niall. Han hade tajta chinos med en vit skjorta som hade knapparna uppknäppta allra längst upp.
''You look absolutly amazing tonight Steff'' sa han och sträckte fram sin hand till mig. Jag tog tag i den och svarade ''well, right back at ya cutie!'' Sa jag och studerade honom från topp till tå medans jag bet mig i läppen.
Vi gick ut till bilen och satte oss. ''So, where are we going?'' frågade jag undrande. ''zuprizeeee!'' svarade han glatt.
Bilresan gick snabbt och vi snackade om allt möjlig på vägen. När bilen plötsligt stannade så kände jag att Niall spann fast en bindel runt mina ögon.
''I'll lead you to the spot'' sa han och öppnade bildörren, tog tag i min hand och ledde ut mig. Vi gick en stund tills jag kände att mina klackar sjönk ner lite gran. Sand. Jag hörde sedan ljudet av havet som slog mot ytan.
Plötsligt stannade vi och Niall tog sakta av ögonbindeln. Det jag såg framför mig var så vackert... En filt med en korg fylld med mat, jag luktade och kände igen pizza doften direkt. Han hade satt massor av ljus runt om kring filten som satt utspritt.
''Niall... Im speach less'' sa jag medans jag stod och bara gapade. ''anything for you beautifull'' svarade han och pussade mig lätt på kinden.
Det var en sån där sommar kväll då solen hade stekt på hela dagen och värmen stannade resten av kvällen så det var helt ljummet.
Vi satte oss, och som jag hade tänkt så plockade han fram en pizza som han delade i lika stora bitar. Sedan tog han fram två glass och hällde upp vin i dem. Jag har aldrig tyckt om vin, men denna underbara kväll så var allt underbart. Till och med det starka vinet.
Vi skålade och drack sedan ur glasen. Vi började äta, samtidigt som Niall frågade lite om vad jag hade köpt på stan, och hur jag mådde efter allt som hade hänt den där kvällen på baren osv. Han brydde sig så mycket.
Efter vi hade ätit upp så drack vi upp resten av vinet. ''Niall, this is so perfect'' sa jag och tog tag i hans hand. ''And do you know what else that i S beautifull? thats you!'' sa han och lutade sig fram och pussade mig lätt på munnen.
Han flyttade inte tillbaka till samma position som han hade suttit i innan, utan stannade några millimeter framför mitt ansikte.
''I love you Steff'' sa han. ''I love you too'' svarade jag. Sen lutade han sig fram och pressade sina perfekta läppar mot mina. Sedan började våra tungor rulla runt med varandra. Han höll runt om mina höfter och jag hade mina fingrar dragna genom hans doftande hår.
Han pressade försiktig ner mig mot filten och släppte aldrig kyssen. Han satt nu gränsle över mig. Kyssen flyttades längre och längre ner. Tillsist hittade han mitt favoritställe för ur min mun kom ett litet oväntat stön. Han log för sig själv. Han fortsatte en stund där, sedan gled hans händer in under min klänning och han försökte få av den.
Han fick av klänningen och där låg jag i bara underkläder. Vi fortsatte att kyssas och jag började sakta knäppa upp hans skjorta. När alla knappar var uppknäppta så drog han av sig tröjan, utan att avbryta kyssen.
Tillsist släppte han kyssen och frågade ''are you sure you wanna do this?''
''Absolutly'' svarade jag genast.
Han drog sedan av sig sina byxor. Det som återstod var hans boxers och mina under kläder. Hans fingrar gled upp mot BH bandet och vipps så var det av. Han drog av min BH och spanade in mima bröst i några sekunder. Jag hörde honom mumla för sig själv ''niiice''. Jag log stolt. Sedan gled mina fingrar ner till hans boxers och jag drog sakta av dem. Han gjorde detsamma med mina trosor.
Sedan körde vi på. Det kändes så bra. Det var inget som gjorde ont, allt fick mig bara att må bra.
Tillslut när vi var klara så la vi oss sida vid sida och kollade upp mot himlen. Det var en stjärnhimmel. Vi hade filten över oss och jag kände sanden under mig. Det kittlades lite, på ett bra sätt.
Plötslig såg jag en fallande stjärna! ''Did you see that?'' frågade jag Niall. ''Yes, we should Wish something together'' sa han till mig. '' I know what we should Wish for'' sa jag.
''You and me, forever''
---
Detta är inte slutet!!! det kommer massor mer bara så ni vet!
Rösta
Läs
Kommentera
Tipsa
Ha det så bra
Puss xx
YOU ARE READING
I think I love you
FanfictionDenna fanfic handar om 18 åriga Steffanie som har mycket bekymmer med familjen. En kväll, som börjar med hennes livs värsta dag med misshandel slutar med att hon träffar One Direction och det hon inte vet än är att den blonda killen Niall i pojkband...