Kapitel 22

99 10 4
                                    

Nialls POV

Alla Directioners höll på att bli helt galna av tanken att vi skulle vara på flygplatsen som dem. De hade inte sett oss än, men de stod fortfarande och bara skrek. "Now what?" frågade Zayn och kollade trist ut genom fönstret. Jag suckade högt och kollade på Steff som såg orolig ut. "Steff, we're still going to Miami, don't worry" sa jag lugnande. Jag förstod att denna resa betydde väldigt mycket för henne, jag tror nämligen inte hon har varit utomlands så mycket. "Oh... Thank god!" utbrast hon och skrattade till lite gran.

"Lets just go and take some pics and stuff and then leave." Sa Liam snabbt och spännde upp sitt säkerhetsbälte. Alla nickade och höll med. Vi öppnade bildörrarna och tog ut våra väskor. Vi försökte ta oss genom dörrarna till flygplatsen utan att väsnas för mycket. Vi ville ju inte dra till oss för mycket uppmärksamhet... Vi tog oss förvånande in genom dörrarna utan att bli märkta. Vi var påväg mot en gate som var privat, eftersom vi hade vårat privat jet. Jag höll Steff tight om handen medans jag höll min rullväska i andra handen. Plötsligt hörde jag skrik från unga tjejer som jag hört flera gånger förut. Jag vände mig om och såg en grupp med skrikande fangirls springande mot oss medans de skrek det högsta det kunde.

"Shit" hörde jag Steff mumla bredvid mig. "guys, what should we do?" sa jag nervöst och kollade nervöst på alla som var med. "lets just sign some shit and then leave." Sa Zayn och släppte Perrie och alla väskor och gick mot alla Directioners. Jag kollade på Harry som kollade på Zayn lite surt, men hängde snabbt på. "come here love" sa jag och drog försiktigt med Steff mot alla fans. Hon såg smått rädd ut, men hon behövde bli van med detta.

Vi gick fram till alla fans och Harry och Zayn hade bett dem att lugna ner sig så att alla kunde få chansen att ta ett snabbt kort med dem. Jag säg hur alla kollade på Steff och himlade med ögonen. De var ju avundsjuka-såklart haha. Jag släppte Steffs hand och direkt kom några fans fram och frågade om bild och autograf. De tog väll tillfället när jag inte höll i Steffs hand...

"Can I get a kiss on the cheek?" frågade den lilla flickan. Hon var väll runt sex år eller något. "Shure, why not princess" svarade jag och tog tag i hennes axlar och pussade henne på hennes kind tills bilden var tagen. Jag kastade snabbt en blick mot Steff som stod med Perrie och El. Får tacka dem senare för att de tar hand om henne i denna situaton. 

Tankarna avbröts av att någon petade mig lätt på axeln. "Excuse me, can we get a picture?" frågade en tjej som såg ut att vara i min ålder. "Shure" svarade jag kort med ett leende. "Can I also get a kiss on the cheek, or will... Steffanie, get upset?" sa hon med en bitchig ton. Jag kännde hur jag blev väldigt irriterad, så jag svarade "Do you know what, wait a sec." sa jag, jag ropade sedan på Steff och vinkade att hon skulle komma hit. Hon trängde sig genom alla vakter och fans. "Hi hun, there is a fan here that wanted a picture with us both together" Sa jag och tog tag i hennes hand. Jag kollade sedan på tjejen som kollade frågandes på mig. 

"Do you want a picture or what?" sa jag stressande till henne. Hon kollade irriterat på mig och ställde sig sedan bredvid mig. Jag stod i mitten och höll Steff i handen, och tjejen stod vid andra sidan. På fotot kolllade jag på fina Steff som log ot kameran. Jag gjorde det inte bara för att irritera tjejen, utan att kolla på hennes vackra leende som får hela världen att lysa upp. 

"Bye!" ropade vi alla och vinkade till alla Directioners. Alla bara skrek och vissa grät så all mascara rann ner för ansiktet. Steff gick med Louis och de utstrålade sån syskonkärlek. Så gulligt. Men jag tyckte ju såklart att jag och Steff var mycket finare tillsammans haha. Jag smög upp bakom Louis och nöp honom i rumpan så han hoppade till. "You shit" Sa han och gav mig onda blicken, fast jag såg att det gömde sig ett leende där någonstans. Han släppte sin arm runt Steff och gick istället fram till El och blev romantiska Lou. 

Jag gick fram till Steff och lyfte upp henne i min famn. "Ah! Niall!! " skrek hon medans hon skrattade jätte högt. "I want to ride on your back instead!" sa han och klappade sina händer för hon var så exalterad. "Okey, hold on sweetheart" sa jag och släppte ner henne på marken. Jag böjde mig sedan ner framför henne och hon hoppade istället upp på mina axlar. Hon skrek till lite och sedan fnittrde hon lite också. Vi var nu vid vårat private-jet och vi lastade in alla väskor. Steff hoppade upp och ner av glädje. Jag bara skrattade åt henne och det gjorde alla andra med. Så söt som hon var.

--

Steffs POV 

Vi gick av flygplanet och direkt kom det massor av liv vakter som tog våra väskor och packade in dem i en stor limosin. Jag kännde hur solen värmde mina bleka armar som inom några dagar, skulle vara jätte bruna. Jag gick fram till Harry och la min hand runt hans axlar och tog följe med honom till bilen. 

Vi alla satte oss i bilen och det var en trevlig stämning i luften. Alla var glada, och allt som hade hänt i London förut, var bara borta nu. Eller aa, nästan iallafall. Vi kom fram till hotellet som var som ett stort slott. "Woah, this is amaing!" sa jag och kände hur jag tappade hakan. "No, its amayZAYN" sa Zayn och slog till sitt lår med handen och började sedan skratta. Det där skämtet började bli riktigt torrt nu, fast Zayns reaktion till det varje gång är så roligt. 

Vi kom in i rummet där jag och Niall skule sova. Det var gigantiskt. En stor dubbelsäng och ett jätte stort badkar i badrummet! Perfekt! Allt var så bra nu, och det finns inget som kan stoppa min kärlek för Niall. Jag älskar honom så mycket.

--

Förlåt för att inte ha uppdaterat på ett tag, men det har hänt lite saker som gjort att jag inte kännt för det... Men tack för 2000+ läsare!

kramxxx

I think I love youWhere stories live. Discover now