Zdecydowana większość z Was wolała dzisiaj otrzymać odpowiedzi, dlatego oto jest! Zapraszam:)
Chcę jeszcze zwrócić uwagę, że odpowiedzi były udzielane w oparciu o rozdziały, które do tej pory dodałam. To co się dalej wydarzy, może mieć wpływ na zmianę niektórych odpowiedzi, gdyby ponownie te konkretne pytania zostały zadane.
Harry:
Czemu chcesz mieć dziecko ale nie chcesz omegi?
Uwielbiam dzieci, zawsze pragnąłem mieć własne i cieszę się, że to się spełni. Nawet jeśli sposób w jaki to się stało, przysporzył bólu Louisowi. Odpowiadając na drugą część pytania, życie nauczyło mnie, że miłość nie jest wieczna. Prędzej czy później się skończy, nie raz pozostawiając po sobie cierpienie. Nie chcę cierpieć, ani nie chcę sprawić, że ktoś inny będzie cierpiał z miłości do mnie.
Czy masz jakieś plany co do Louisa kiedy urodzi?
Mam nadzieję, że zechce zostać w domu, abyśmy mogli wspólnie wychować nasze dziecko. Jednak jeśli postanowi odejść, nie będę mu stawał na drodze. W końcu dalej będziemy się przyjaźnić.
Skoro nie chcesz omega a pragniesz dziecka (będziesz je mieć) będziesz wychowywać ją/jego w przekonaniu ze miłość jest chwilowa i ulotna?
Nie spodziewałem się takiego pytania. I jeśli mam być szczery to nie wiem. Teraz też się zastanawiam, czy Louis pozwoliłby mi na coś takiego – prawdopodobnie nie. Myślę, jednak, że gdyby zależało to tylko ode mnie, nie wmawiałbym mu, że miłość jest chwilowa i ulotna – jak to ujęłaś, ale mimo wszystko próbowałbym nauczyć moje dziecko, że powinien być ostrożny w tych sprawach.
Ideał Omegi?
Nie chcę omegi, więc nigdy o tym nie myślałem. Ale myślę, ż ktoś taki jak Louis byłby bliski ideału.
Co sądzisz o Lou?
Bardzo go lubię, jest mi bliski. Cieszę się, że mamy tak dobre relacje, pomimo tego, co mu zrobiłem.
Czy moglibyście zostać przyjaciółmi?
Ja i Louis? Jesteśmy nimi. Mam nadzieję, że on myśli tak samo.
Jak Ci się z nim mieszka?
Bardzo dobrze, dogadujemy się.
Czy byłbyś zazdrosny, gdyby pewnego dnia Lou przyprowadził inną Alfę?
Nie, niby dlaczego miałbym być? Louis jest wolną omegą, jestem tego świadom.
Czy pomógłbyś Louisowi w czasie gorączki, czy wyszedłbyś z domu?
Nie sądzę, aby Lou mnie o coś takiego poprosił, a bez jego zgody nie zrobiłbym tego. Po za tym uważam, że po tym mogłoby być pomiędzy nami dziwie, a tego nie chcę.
Jak wiele chcesz mieć dzieci?
Chciałbym mieć trójkę, jednak nie wiem czy to się uda.
Czy widzisz w Louisie potencjalnego partnera?
Nie, nie chce omegi. Staram się nie patrzeć na to w ten sposób, bo może to zajść zbyt daleko.
Jakie są twoje relację z rodziną?
Bardzo dobre.
Czy lubisz babcię Louisa?
Uwielbiam, Edna jest cudowna.
CZYTASZ
How would you feel, If I told you I loved you?
FanfictionHarry, jest alfą, który uważa, że nie potrzebuje omegi. Pragnie jednak dziecka, a Louis ma to czego on chce.