På vej hjem

93 5 0
                                    

( Dima )

Der var gået 2 uger og vi sku' hjem til Trofors. Ulempen var at, dagen efter skulle jeg flytte til Danmark. Drengene vidste ikke noget. Nå... Men jeg ville bar' nyde tiden hvor vi var sammen, i stedet for at tænke på at jeg skulle flytte til Danmark.
Vi sad nu i bilen på vej hen til lufthavnen. Jeg var meget trist, men prøvede at nyde tiden hvor Jeg var sammen med Martinus. " Martinus ? Ja'er " du vil ikke glemme mig vel ? Nei hvorfor ? Spurgte bar' "
Jeg kunne godt mærke, at han vidste, at jeg skjulte noget. Han lagde hans hånd på mit lår. Jeg så bare meget trist ud. Jeg kiggede kun ned. Han tog så hånden, og strøg mit hår. Jeg kiggede stadig ned. Han nussede mig på kinden, og der kunne jeg ik' holde det tilbage. Jeg begyndte så småt at græde. " hvad er der ? Det skal du ikke tænke på " Sagde jeg ret trist. Han kyssede mig på kinden, og lagde hovedet på min skulder. Jeg klappede ham stille på armen. Han tog min hånd, så'n så vi flettedefingre. Han faldt stille i søvn.
Omkring en halv time, skulle vi gå ind i lufthavnen. Jeg vækkede stille Martinus. Han smaskede lidt og gabte. Vi gik nu af bilen. Han var stadig træt, så jeg læggede min arm om ham, og han lagde hans hovedet på min skulder. Der var nogle fans som filmede os, men jeg turde ikke sige noget til dem.
Vi satte os ned, for vores fly kom først om 35 minutter. Martinus lagde sig på mit lår og sov lidt videre. Jeg gik på snap og snappede at han sov. Han var så cute. Jeg tog nogle høretelefoner på, og begyndte at lave Musical.ly's som jeg lagde ud.
Marcus begyndte at snappe til mig. Han gav mig sit nummer, hvis der nu skulle ske noget. Altså han var inde i en kiosk. ( der hvor de snappede sammen BTW ).
Jeg prøvede at vække Martinus. For der var nu cirka 10 minutter til flyet fløj, så vi gik der ind, for at være sikre på at vi nåede det. Vi skulle flyve i første klasse.
Jeg blev rigtig træt, og begyndte at sove på ham, og oven på mig sov han ( hvis det giver mening ).
Da jeg vågnede omkring 6 timer senere, kyssede han mig på kinden. Det var lidt underligt, for der sad en fremmede ved siden af. Vi begyndte at kysse lidt i omkring 30 sekunder.
Efter det halve minut, begyndte vi at se skam. Jeg lagde mig ned, så mit hovedet var på hans lår. Jeg kunne mærke noget underligt i mellem hans ben. Han havde fået boner af sæson 2. Han opdagede hurtigt at jeg opdagede det. Han blev rød i hovedet fordi han var så flov. " undskyld " sagde han. Jeg begyndte bar' at grine.

Der var nu gået 7 timer hvor vi havde set film og skam, og vi skulle af flyet om 5 minutter. Jeg var den første af os fem sammen med Emma gå hen til bilen. Vi skyndte os ud og alt det der, men vi kunne ikke finde ud af hvor vi var. Der var gået 10 minutter hvor vi ik' vidste hvor vi var, så jeg ringede til Marcus. Han tig den hurtigt, men kunne ikke rigtig høre noget af fansene. Jeg lagde bar' på så.
Vi mødte nogle MM'er, som sagde at bilen ville kom ud her.
De havde ret. Lige da bilen kom ud, fik jeg øjenkontakt med Martinus, som åbnede vinduet og hviskede noget til en af vagterne. Vagten fik Emma og jeg ind i bilen. Man kunne se jalousien i nogle af fansene.

Martinus og mig ? -AFSLUTTET Where stories live. Discover now